Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatie si de intretinere a autosanitarele marca Fiat, Mecedes- Benz, Volkswagen, Ford si Iveco


Anunt de participare numarul 116023/26.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN CONSTANTA
Adresa postala:  BRAVILOR, NR.1, CONSTANTA, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900270, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLETA GULA, Tel. 0241/625.055, Email:  [email protected], Fax:  0241/623.913, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparatie si de intretinere a autosanitarele marca Fiat, Mecedes- Benz, Volkswagen, Ford si Iveco
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: LA SEDIUL PRESTATORULUI
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 945, 000 si 4, 545, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In perioada de derulare a acordului cadru preconizam (in functie de bugetul ce ni se va aloca) case vorincheia4 contracte subsecvente pentru fiecare lot.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatie si de intretinere a autosanitarele marca Fiat, Mecedes-Benz, Volkswagen, Ford si Iveco
LotulI - Servicii de reparatie si de intretinere a autosanitarele marca Fiat, Lotul II - Servicii de reparatie si deintretinere a autosanitarele marca Mecedes-Benz, Lotul III - Servicii de reparatie si de intretinere a autosanitarele marca Volksagen,
Lotul IV - Servicii de reparatie si deintretinere a autosanitarele marca Ford,
Lotul V - Servicii de reparatie si deintretinere a autosanitarele marca Iveco,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I-Servicii de reparatii pentru 28ambulante marca Fiat din care :
-Tipul Ducato2.0 ? 8 ambulante,
-Tipul Ducato 2.8 jtd ? 4 ambulante,
-Tipul Ducato 2.2 multijet ? 9 ambulante,
- Tipul Punto 1, 3multijet-7 ambulante
Valoarea minima estimata, fara TVA: 285.000, 00 lei(cu echivalent in Euro 66.279, 07)Valoarea maxima estimata, fara TVA: 1.200.000, 00 lei (cu echivalent in Euro279.069, 77)Lotul IIServicii de reparatii pentru 26ambulante marcaMercedes Benz din care :
- Tipul Vito ? 14 ambulante,
- Tipul Sprinter 318 cdi ? 6 ambulante
- Tipul Sprinter 316 cdi ? 6 ambulanteValoarea minima estimata, fara TVA: 740.000, 00 lei( cu echivalent in Euro 172.093, 02), Valoarea maxima estimata, fara TVA: 1.600.000, 00 lei ( cu echivalent in Euro372.093, 02)Lotul IIIServicii de reparatii pentru 7 ambulante marcaVolkswagen tipul Transporter
Valoarea minima estimata, fara TVA: 340.000, 00 lei( cu echivalent in Euro 79.069, 77), Valoarea maxima estimata, fara TVA: 700.000, 00 lei ( cu echivalent in Euro162.790, 70)Lotul IVServicii de reparatii pentru 5ambulante marcaFord tipul Transit.
Valoarea minima estimata, fara TVA: 300.000, 00 lei( cu echivalent in Euro 69.767, 44)Valoarea maxima estimata, fara TVA: 545.000, 00 lei ( cu echivalent in Euro126.744, 19)LotulV Servicii de reparatii pentru7ambulante marca Iveco, tipul Daily 2.8.
Valoarea minima estimata, fara TVA: 280.000, 00 lei( cu echivalent in Euro 65.116, 28)
Valoarea maxima estimata, fara TVA: 500.000, 00 lei ( cu echivalent in Euro116.279, 07)
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 945, 000 si 4, 545, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARELotul I ? 12.000 lei, Lotul II ?16.000 lei, Lotul III ?7.000 lei, Lotul IV- 5.450 lei, Lotul V-5.000 leiGARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri asigurari de sanatate, contract incheiat cu C.J.A.S. Constanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1- Declaratie privind eligibilitatea
2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006,
3-Certificat fiscal eliberat de CompartimentulImpozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, valabil la datadeschiderii ofertelor
4-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata oligatiilor la bugetul general consolidat al statului, valabil la data deschiderii ofertelor
5- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la datadeschiderii ofertelor, privind obiectul principal, obiectul secudandar si starea firmei
6- Certificatul de inregistrare (CUI) eliberat de Oficiul Registrului Comertului7- Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1- Valoarea medie acifreide afaceri pe ultimii trei ani (2009, 2008 si 2007) sa fie de minimLOTUL I 300.000 lei
LOTUL II 300.000 lei
LOTUL III 200.000 lei
LOTUL IV 100.000 lei
LOTUL V 100.000 lei
(val. estimata a celui mai mare contract subsecvent)2.Bilantul contabil la 31.12.2009 asumat de reprezentantul legal al societatii, prin care se poate dovedi faptul ca nu a inregistrat pierderi. (Soldul contului 121 ? creditor). Se va face dovada inregistrarii la Administratia Financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1- Autorizatie RAR2- In cadrul personalului tehnic de specialitate angajat sa existe minim un inginer cu specialitatea auto autorizat RAR.3- Autorizare de livrare conform modelului, numai pentru comercianti, eliberata de importator, Nota : In cazul in care ofertantul este producator acesta trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru.
4- Experienta similara ? se va prezenta cel putin unul, maxim trei contracte ce au ca obiect Servicii de reparatie si intretinere auto marca Fiat, Mecedes, Volkswagen, Ford si Iveco. Contractele vor fi insotite si de certificate constatatoare sau recomandari.
5- Declaratie privind utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.6- Cerificat ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  CONSTANTA, Cod postal:  900270, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.41, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE CELEI IN CARE S-A LUAT LA CUNOSTINTA REZULTATUL PROCEDURII CONFORM ART.256^2 DIN O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de AmbulantaJudeteanConstanta
Adresa postala:  Str. Bravilor Nr. 1, Constanta, Localitatea:  CONSTANTA, Cod postal:  900270, Romania, Tel. 0241/624711, int.138, Email:  [email protected], Fax:  0241/623913
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2011 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer