Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatie si de intretinere a autosanitarelor marca Mercedes-Benz


Anunt de participare numarul 139571/12.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN CONSTANTA
Adresa postala: BRAVILOR, NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900270, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA GULA, Tel. +40 241625055, Email: [email protected], Fax: +40 241623913, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparatie si de intretinere a autosanitarelor marca Mercedes-Benz
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: LA SEDIUL PRESTATORULUI
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 580, 257 si 3, 756, 960RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In perioada de derulare a acordului cadru preconizam ) case vorincheia 3 contracte subsecvente. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 600.000 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze servicii de intretinere preventiva, revizii periodice si reparatii pentru autosanitarele marca Mercedes-Benz. Piesere ce vor fiinlocuite vor fi noi si originale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Piesele auto si accesoriile pe care preconizam ca se vor defecta pe parcursul desfasuarii acordului cadru pentru toate ambulantele sunt cuprinse in Caietul de sarcini. Mentionam ca aveti obligatia de a inlocui piesele auto defectate cu piese noioriginale.
- Tipul Vito ? 14 ambulante,
- Tipul Sprinter 318 cdi ? 6 ambulante
- Tipul Sprinter 316 cdi ? 5 ambulante
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 600.000 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 580, 257 si 3, 756, 960RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare :75139 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO33TREZ2315005XXX000421 deschis la Trez. Mun. Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa: in S.E.A.P. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (de ex., scrisoare de garantie bancara de participare), dovada constituirii garantiei se depune si in SEAP si in original la sediul autoritatii contractante, pana la termenul limita de depunere a ofertelor. Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 7.536, 96 lei respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit.b) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se constituie in lei. Cuantumul acesteia va fi de 5 %din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 aliniatul 2 aliniatul 3 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se va constituii in termen de 5 zile de la semnarea contractuluisubsecvent. Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor legale si clauzelor contractuale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri asigurari de sanatate, contract incheiat cu C.J.A.S. Constanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular nr.1
2. Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006-Formular nr.3
3. Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181/OG 34/2006-Formular nr.4
4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1.Formular nr.2.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in
ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: Manager General Dr.Popescu Vasile, Ec.Gula Nicoleta(persoana responsabila cu aplicarea procedurii de atribuire- compartiment ahizitii), Ec. Hariton Florenta? Director economic, Iacob Monica-economist, Dinu Catalina-economist(CFP), ing.Dorcea Alexandru, Sarpe Marian din cadrul Compartimentului Tehnic, Fintineanu Oana -membru de rezerva.
5. Certificat de atestare fiscale privind achitarea obligatiilor exigibile din luna anterioara celei in care se depune oferta , catre bugetul de stat si catre bugetele asiguraririlor sociale de stat
6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din luna anterioara celei in care se depune oferta.
Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), 1.Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), din care sa rezulte ca: -documentul a fost emis cumaximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor;
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
2.Autorizatia Registru Auto Roman (R.A.R.)
Prestatorul sa detina autorizatie RAR cel putin clasa I si clasa a II-a pentru efectuarea
reparatiilor pentru autospecializatele ce fac obiectul contractului, avand obligatia sa anunte
achizitorulul in termen de 48 de ore daca autorizatia expira sau este retrasa. Din Autorizatia
Tehnica emisa de Registrul Auto Roman trebuie sa reiasa faptul ca prestatorul este autorizat sa
efectueze urmatoarele activitati sau lucrari:
1) Repararea si reglarea ansamblurilor mecanice ;
2) Repararea si reglarea echipamentului electric si electronic ;
3) Reglarea geometriei sistemului de directie ;
4) Diagnosticarea sistemelor de gestiune electronica ;
5) Inlocuire de materiale de exploatare (uleiuri , filtre , placute de frana , lichide , becuri ) ;
6) Inlocuire , completare de agent refrigerant .
Totodata , in Autorizatia Tehnica emisa de Registrul Auto Roman , nu trebuie sa se regaseasca
nici un fel de limitari generale , de exemplu ? Gmax ( greutate maxima ) mai mica sau egala de
3, 5 tone , la nici unul din cele 6 puncte enumerate mai sus.
Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011), sa fie determinata ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari 2009, 2010, 2011.
Valorile vor fi exprimate in lei si in euro. Cursul de schimb mediu anual: pentru anul 2009/4.2373lei/euro, 2010/4.2099lei/euro, 2011/4.2372lei/euro..
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale
stabilite de catre banca nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizate in oferta
depusa.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2011, 2010, 2009) sa fie de cel putin: 1.200.000 lei(valoareaestimata a celui mai mare contract subsecvent este de 600.000 lei)
Completare si prezentare formular nr. 5-Informatii generale.Declaratiei privind cifra medie de afaceri
Documentele scanate vor fi depuse in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP.)
Bilantul contabil la 31.12.2011Documentele scanate vor fi depuse in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori si perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati (formular nr. 6). Valoarea cumulata a contractelor va fi de minim 600.000 lei.
Se vor prezenta obligatoriu copii dupa partile relevante ale contractului si recomandari/ certificate constatatoare din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara. Documentele scanate vor fi depuse in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (formularul nr.7).
Pentru indeplinirea acestui criteriu ofertantul trebuie sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta.
Documentele scanate vor fi depuse in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).
Se va prezenta dovada existentei unui program licentiat de diagnoza compiuterizata de Mercedes-Benz.
Documentele scanate vor fi depuse in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) la sectiunea Documente de calificare.
Informatii privind Subcontractantii-daca este cazul
Ofertantul trebuie sa aiba punctul de lucru (service-ul) pe raza Municipiului Constanta.
Ofertantul va prezenta Certificatul ISO 9001:2008, sau echivalent, privind prestarea de servicii de reparatii auto. Se pot
prezenta orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta
Adresa postala: str. Bravilor nr.1, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900270, Romania, Tel. +04 241624711, Email: [email protected], Fax: +04 241623913
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2012 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer