Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatie tip RR la LE 5100 KW si alte servicii de reparatii constatate in prezenta receptiei CFR pe fluxul de reparatii la LE 5100 KW care efectueaza reparatii tip RR


Anunt de participare (utilitati) numarul 132569/06.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Manole, Tel. +40 0213192428, In atentia: Sef Serviciu Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0213192428, Adresa internet (URL): wwww.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatie tip RR la LE 5100 KW si alte servicii de reparatii constatate in prezenta receptiei CFR pe fluxul de reparatii la LE 5100 KW care efectueaza reparatii tip RR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul societatii prestatoare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 477, 680 si 28, 379, 880RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia cu termen de executie 30.05.2012 si termen de valabilitate 15.06.2012; urmand ca celelalte contracte subsecvente sa se incheie la un interval de 6 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatie tip RR la LE 5100 KW si alte servicii de reparatii constatate in prezenta receptiei CFR pe fluxul de reparatii la LE 5100 KW care efectueaza reparatii tip RR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50221000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a locomotivelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lotul nr 1- Servicii de reparatii tip RR la LE 5100 KW- minim 1 servicii maxim 40 servicii.lotul nr 2- Servicii de reparatii constatate in prezenta Receptiei CFR pe fluxul de reparatii la LE 5100 kW care efectueaza reparatii tip RR1)Inlocuire rulment sprijin toba angrenaj minim 1 servicii maxim 160 servicii.2)Inlocuire obada minim 0 servicii maxim 2 servicii3)Inlocuit butuc coroana dintata minim 0 servicii maxim 20 servicii4)Inlocuire coroana dintata Z73 minim 0 servicii maxim 80 servicii5)Inlocuire coroana dintata Z104 minim 0 servicii maxim 80 servicii6)Inlocuire fus osie minim 0 servicii maxim 20 servicii7)Inlocuire pinion Z20 minim 0 servicii maxim 80 servicii8)Inlocuire pinion Z38 minim 0 servicii maxim 80 servicii9)Inlocuire arbore pinion minim 0 servicii maxim 40 servicii10)Inlocuire separator ulei minim 0 servicii maxim 20 servicii11)Montare ventil purajare automata minim 0 servicii maxim 80 servicii12)Inlocuire rotor electromotor AMV 1-1 minim 0 servicii maxim 240 servicii13)Inlocuire rotor electromotor AMV 2-1 minim 0 servicii maxim 40 servicii14)Inlocuire rotor electromotor AMV 2-2 minim 0 servicii maxim 40 servicii15)Inlocuire rotor electromotor MC minim 0 servicii maxim 20 servicii16)Inlocuire rotor electromotor MAV minim 0 servicii maxim 40 servicii17)Inlocuire rotor electromotor B5 minim 0 servicii maxim 40 servicii18)Inlocuire rotor electromotor MPU minim 0 servicii maxim 5 servicii19)Inlocuire scuturi electromotor AMV 1-1 minim 0 servicii maxim 480 servicii20)Inlocuire scuturi electromotor AMV 2-1 minim 0 servicii maxim 80 servicii21)Inlocuire scuturi electromotor AMV 2-2 minim 0 servicii maxim 80 servicii22)Inlocuire scuturi electromotor MC minim 0 servicii maxim 10 servicii23)Inlocuire scuturi electromotor MAV minim 0 servicii maxim 40 servicii24)Inlocuire scuturi electromotor B5 minim 0 servicii maxim 40 servicii25)Inlocuire scuturi electromotor MPU minim 0 servicii maxim 5 servicii26)Rebobinare stator electromotor AMV 1-1 minim 0 servicii maxim 240 servicii27)Rebobinare stator electromotor AMV 2-1 minim 0 servicii maxim 60 servicii28)Rebobinare stator electromototor AMV 2-2 minim 0 servicii maxim 40 servicii29)Rebobinare stator electromotor MC minim 0 servicii maxim 20 servicii30)Rebobinare stator electromotor MAV minim 0 servicii maxim 40 servicii31)Rebobinare stator electromotor B5 minim 0 servicii maxim 40 servicii32)Rebobinare stator electromotor MPU minim 0 servicii maxim 5 servicii33)Rebobinare stator motor de tractiune minim 0 servicii maxim 8 servicii34)Rebobinare rotor motor tractiune minim 0 servicii maxim 80 servicii35)Inlocuire colector rotor motor tractiune minim 0 servicii maxim 5 servicii36)Rebobinare trafo. principal ? trafo reglaj ? bobine A+B minim 0 servicii maxim 2 servicii37)Rebobinare trafo. principal ? trafo reglaj ? bobina C minim 0 servicii maxim 2 servicii38)Rebobinare trafo. principal ? trafo reglaj ? bobina D minim 0 servicii maxim 2 servicii39)Rebobinare trafo. principal ? trafo tractiune minim 0 servicii maxim 1 servicii40)Rebobinare trafo. principal ? trafo franare minim 0 servicii maxim 1 servicii41)Inlocuire placa mare selector minim 0 servicii maxim 10 servicii42)Inlocuire placa mica selector minim 0 servicii maxim 10 servicii43)Sistem de fixare rezistenta comutare T4.1 minim 0 servicii maxim 20 servicii44)Montare far dublu minim 0 servicii maxim 20 servicii45)Montare instalatie tip IVMS cu INDUSI si DSV incorporate minim 0 servicii maxim 15 servicii46)Executie up-grade la instalatiile IVMS-R minim 0 servicii maxim 25 servicii47)Reparare instalatie de climatizare minim 0 servicii maxim 20 servicii48)Inlocuire disjunctor minim 0 servicii maxim 15 servicii49)Inlocuire descarcator de inalta tensiune minim 0 servicii maxim 20 servicii50)Reamplasare rezistente de comutare minim 0 servicii maxim 10 servicii
Valoarea estimata fara TVA: intre 477, 680 si 28, 379, 880RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 189200 lei pentru lotul nr. 1 si94598 lei pentru lotul nr. 2. Garantia de buna executie 5% fara TVA din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;3. Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj);4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent5.Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69ยน*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioareIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dorin Ioan MAER ? DIRECTOR GENERAL;
Elena MIU- DIRECTOR GENERAL ADJ. ECONOMIC
Carmen POPESCU ? DIRECTOR LOGISTICA;
Marian CONSTANTIN -DIRECTOR GENERAL ADJ PRODUCTIE
Liviu TANASE ? DIRECTOR MATERIAL RULANT.6.Pentru persoane juridice romane: -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilantul contabil la 31.12.2010, insotit de confirmarea depunerii acestuia2.informatii generale cu cifra medie de afaceri3.informatii privind bonitatea candidatului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii efectuate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.b) declaratia pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea acordului cadru de serviciic) declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatiid) informatii privind partea din acordul cadru pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezee)certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2008, la prestatorul de servicii, in termen de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 69/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2012 11:00
Locul: SNTFC CFR CALATORI SA Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, etaj 4, sala de consiliu, sect 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare si se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro. In conformitate cu prevederile art. 119>2, alin. 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, raspunsul autoritatii contractante la solicitarile de clarificari trebuie sa fie publicat/transmis nu mai tarziu de 6 zile inainte de data limita stabilita pentru inceperea negocierilor, in masura in care clarificarile sunt solicitate in timp util.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: Bd Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel. +40 0213199528-122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2012 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer