Licitatie Publica - Servicii de reparatii LN2 la cazanele energetice tip TGM 89 AS, LN2 si LN3 recipienti sub presiune din sectiile cazane, turbine si chimica
Anunt de participare (utilitati) numarul 139303/03.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTROCENTRALE GALATI S.A.
Adresa postala: Soseaua Smardan nr. 3, Localitatea: Galati, Cod postal: 800700, Romania, Punct(e) de contact: Sebastian-Cosmin Sava, Tel. +40 236448305, In atentia: Serv. Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 236448275, Adresa internet (URL): www.cetgalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala sub autoritatea M.E.C.M.A. ? producere energie electrica si termica
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatiiLN2la cazanele energetice tip TGM 89 AS, LN2 si LN3 recipienti sub presiune din sectiile cazane, turbine si chimica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul SC ELECTROCENTRALE GALATI SA
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 88, 105 si 2, 813, 981RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate pe o perioada de 12 luni .Valoarea estimata celui mai mare contract subsecvent este de 723.638 lei , fara TVA .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatiiLN2la cazanele energetice tip TGM 89 AS, LN2 si LN3 recipienti sub presiune din sectiile cazane, turbine si chimica conform caiet de sarcini nr 59/2012 cu anexa nr. 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
50514000-1-Servicii de reparare si de intretinere a containerelor de metal (Rev.2)
50531100-7-Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini nr. 59 / 2012 cu anexa nr. 1
Valoarea estimata fara TVA: intre 88, 105 si 2, 813, 981RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie garantie de participare in valoare de 56.279, 62 lei cu perioada de valabilitate minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor financiare, si cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei financiare.Se constituie conform art. 86 al. (1) din HG nr. 925/2006.In cazul platii prin virament plata se poate face in conturile: RO32 RNCB 0141 0328 6541 0001 BCR Galati sauRO93 BRDE 180S V104 9458 1800 BRD Galati.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu deschiderea ofertei financiare preliminare.In masura in care C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata, a.c. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val. estimata a contractului suma de 6.593, 98 lei, conform art. 278^1 litera b) din OUG 34 / 2006.Ofertele intarziate si cele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor financiare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 al. (1) si (3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Candidatul/operatorul economic va preciza clar in candidatura/oferta optiunea aleasa dintre cele doua modalitatati de constituire a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.prezentare formular 12A ?declaratie privind eligibilitatea?. Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului, operatorul economic (sau tertul sustinator, dupa caz) care se incadrareaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/ 2006;2.prezentare formular 12B ?declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006?. Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului operatorul economic (sau tertul sustinator, dupa caz) care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006.3.prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta care demonstreaza ca procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (in conformitate cu Ordinul 314/2010 emis de ANRMAP);4.prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (conform formular anexat). Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului operatorul economic care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/ 2006.Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz, de catre asociat/subcontractant/tert sustinator. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Membrii Consiliului de Administratie: - Catalin Paraschiv - Presedinte- Andrei Barbu Todea - membru- Costache Liviu - membru- Ostafe Daniel Catalin - membru- Lupa Tudora - membruReprezentanti AGA: - Lidia Sandulescu Paun- Felicia Racasanu- Plosceanu Gabrielasi persoane din cadrul autoritatii contractante: - Petre Tudor ? Director General- Tatiana Pisu ? Director Economic- Mihaela Nestianu ? Director Comercial- Dorin Ciobotaru ? Director Reparatii- Laura Pacenschi ? Sef Serviciu Achizitii- Sorin Vasioiu ? Sef Serviciu Reparatii5.Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura (conform formular anexat). Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz, de catre asociat/subcontractant;6.Prezentare Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat (original sau copie certificata ?conform cu originalul? - formulare tip emise de autoritatile competente din tara de origine). Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Pentru persoane juridice/fizice romane: prezentare Certificat constatator (original/copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul) emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii candidaturilor, din care sa rezulte: a) obiectul de activitate al ofertantului; b) eventualele mentiuni cu privire la procedura de insolventa. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat initial in copie certificata conform cu originalul;
-pentru persoane juridice/fizice straine - Documente similare emise in tara de origine care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.2. Candidatul /operatorul economic trebuie sa prezinte:
-fotocopie autorizatie ISCIR pentru tipul de servicii, conform PT CR4/2009 pentru reparare cazane de abur cu parametrii: debit cel putin 420 t/h, presiune cel putin 140 bar, valabila, sau document echivalent;
-fotocopie autorizatie ISCIR pentru tipul de servicii, conform PT CR4/2009 pentru reparare recipiente metalice cu parametrii: presiune cel putin 60bar, temperatura cel putin 200°C, volumcel putin 180.000 l, valabila, sau document echivalent;
-fotocopie autorizatie ISCIR pentru tipul de servicii, conform PT CR4/2009 pentru montare, reparare conducte metalice pentru abur cu parametrii presiune cel putin 140 bar, temperatura cel putin 540°C, valabila, sau document echivalent;
-fotocopie autorizatie ISCIR pentru tipul de servicii, conform PT CR4/2009 pentru montare, reparare conducte metalice pentru apa fierbintecu parametrii presiune cel putin 200 bar, temperatura cel putin 230°C, valabila, sau document echivalent;
-fotocopie autorizatie ISCIR pentru tipul de servicii, conform PT CR4/2009 pentru montare, reparare conducte metalice pentru fluidecu parametrii presiune cel putin 40 bar, temperatura cel putin 150°C, valabila, sau document echivalent;
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul declarat, daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute/presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva si daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant/candidat, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (nu va fi luat in considerare anul in curs), conform formular anexat?Fisa de informatii generale? - cel putin egala cu1.447.000 lei;
Pentru persoane juridice/fizice straine echivalenta lei/alta moneda se va face folosind cursul mediu anual comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotita de documente care sa confirme prestarea de servicii similare;lista va fi insotita de (cel putin 1 saumax de 2) documente/ contracte/ procese verbale de receptie prin care se confirma prestarea serviciilor similare (documente de confirmare ale prestarilor de servicii similare sunt: fotocopii ale partilor relevante ale contractelor ?prima si ultima pagina cu semnaturile , paginile cu obiectul contractului , durata , valoarea- si procese vervbale de receptie). Prin servicii similare se inteleg servicii de reparatii la cazane energetice cu parametrii: debitul de cel putin 420 t/h, presiunea de cel putin 140 bar.
2.Recomandari/certificari de buna executie/documente constatatoare pentru toate serviciile similare de la pct 1 la care s-au atasat documentele ce confirma prestarea serviciilor, intocmite de beneficiarul /clientul serviciului respectiv, indiferent daca beneficiarul este autoritate contractanta sau client privat. (Aceste documente trebuie sa fie semnate de un reprezentant legal sau de imputernicitul acestuia din partea beneficiaruluisi sa contina obligatoriu urmatoarele informatii: numele benficiarului , valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si daca au fost aduse la bun sfarsit).
3.Inf. ref. la studiile, pregatirea prof. si calificarea personalului de conducere, precum si ale pers. resp. pt. indepl. contr. Oferantul va prezenta: -decl. ref. la personalul tehnic de specialitate si personalul muncitor de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut, in vederea prest. serv.; -fotocopii autorizatii sudori pt. specificul serv., conf. PT ISCIR CR-9-2010, valabile sau doc. echiv.; -fotocopie autorizare ISCIR pt. RSL ? responsabil cu supravegherea lucrarilor, valabila sau doc. echiv.; -fotocopie autorizare ISCIR pt. RTS ? responsabil tehnic cu sudura, valabila sau doc. echiv. Cerinta minima de calificare: Ofertantul tb. sa prezinte dovada ca are disponibil (CIM, acord, contract colaborare, declaratie disponibilitate) minim, urmatorul personal tehnic de specialitate: -5 sudori autorizati pt. specificul serviciilor; -5 lacatusi; -1 izolator; -1 zidar; -1 tinichigiu; -resp. cu supravegherea lucrarilor autorizat ISCIR; -resp.tehnic cu sudura autorizat ISCIR.
4.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii(formular 12H). - documente care atesta detinerea prin dotare tehnica proprie (contract de comodat, inchiriere, etc.) sau a altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie a minim urmatoarelor utilaje : tractor cu remorca ;statie tratament termic suduri ;convertizor sudura ;macara cel putin 12, 5tf ;palan cel putin 3-5 tf ;betoniera cu cadere libera ;aparat de torcretat.
5.Acord de asociere, in original, semnat de catre membrii asocierii, daca e cazul. Daca acordul de asociere este incheiat in alta limba decat limba romana se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana. Formularul privind asocierea se va introduce in documentatia de calificare, chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati pentru prestarea serviciilor. In acest caz pe formular se va completa ?nu este cazul?.
6.Informatii privind partea din contractpe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze (conform formular 12G). Formularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare, chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti pentru prestarea serviciilor (in acest caz pe formular se va completa ?nu este cazul?), si acord de subcontractare semnat, in original, daca e cazul.
Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
1.Copia certificatului sistemului calitatii, certificat emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008, valabil, sau document echivalent (copie certificata ?conf. cu originalul?) .
Domeniul de activitate pentru care se certifica sistemul calitatii trebuie sa fie reparatii agregate energetice de baza si auxiliare ale acestora.
2.Copia certificatului sistemului de management a mediului, certificat emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardulISO 14001/2005, valabil, sau document echivalent (copie certificata ?conf. cu originalul?).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2012 11:00
Locul: sediul SC ELECTROCENTRALE GALATI SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Pe parcursul derularii acordului cadru/contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta (daca e cazul) fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.- Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie. Dovada indeplinirii acestei calitati se va face prin completarea formularului Anexa nr. 1 din Legea 346/2004 cu completarile si modificarile ulterioare.- SC ELECTROCENTRALE GALATI SA are sediul pe platforma ARCELOR MITTAL, accesul delegatilor cu autoturismul facandu-se in urma unei solicitari scrise cu minim 24 de ore inainte. Prin urmare va rugam sa ne comunicati, in scris, numele delegatului si numarul de inmatriculare al autoturismului, pentru a comunica aceste date catre ARCELOR MITTAL, in vederea aprobarii accesului pe poarta.- In prima etapa a procedurii in speta are loc selectarea candidatilor, participantii nu au calitatea de ofertant. Abia dupa calificare, operatorii economici pot deveni ofertanti. In aceasta etapa, comisia de evaluare detine doar un calendar estimativ al procedurii. In urma selectiei, candidatii vor primi de la autoritatea contractanta o invitatie la etapa a doua a procedurii de negociere, invitatia pentru depunerea ofertei preliminare tehnice si financiare. Invitatia va cuprinde si informatii precise referitoare la garantie: valoare forma, perioada de valabilitate, data si ora de prezentare.- In cazul in carese constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, atunci autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrocentrale Galati - Compartiment Juridic
Adresa postala: Soseaua Smardan nr. 3, Localitatea: Galati, Cod postal: 800700, Romania, Tel. +40 236448305, Email: [email protected], Fax: +40 236448275, Adresa internet (URL): www.cetgalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2012 10:15