Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatii a automobilelor din dotarea ST Bacau


Anunt de participare (utilitati) numarul 101945/10.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  Strada Oituz, nr.41, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Draghia, Tel. 0234207165, In atentia:  Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email:  [email protected], Fax:  0234517456, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNTEE Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau
Adresa postala:  Strada Oituz nr.41, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Punct(e) de contact:  Secretariat, et.1 -Sucursala de Transport Bacau, Tel. 0234207120, Fax:  0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindrere publica
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatii a automobilelor din dotarea ST Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul si statiile de transformare aflate in gestiunea Sucursalei de Transport Bacau: Gutinas, Suceava, Dumbrava, Munteni si FAI, conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile ceurmeaza sa fie achizitionate: revizie tehnica periodica, reparatie curenta si accidentala, revizie tehnica sezoniera, spalare auto, inspectie tehnica periodica, depanare auto, pentru autovehiculele mentionate in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt redate in caietul de sarcini al prezentei documentatii, atasata la prezentul anunt
Valoarea estimata fara TVA: 165, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 3000 lei, fara TVA, valabila pana in data de 30.08.2010; garantia de buna executie 7% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a-Decl. privind sit. pers. a op. ec. insotita de certificatele const. privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul op ec, in termen de valabilit la data deschiderii ofertelor si fara datorii.b. Informatii generale -Doc. care dovedesc cap. de exercitare a activit prof1.Pt. pers. fizice/juridice romane se solicita: a) Certificat Constatator emis de ORC prin care sa se faca dovada ca op.ec. nu este in stare de faliment si din care sa reiasa obiectul de activitate - in original sau copie legalizatab) Certificat de inregistrare ? copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.2) Pentru persoane fizice/juridice straine-documente edificat care sa doved o forma de inregistrare ca pers fizica/juridica in conformit cu prev legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatiile R.A.R ( copii certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila) conform: RNTR 1, aprobate prin Ordinul nr. 2133 din 8 decembrie 2005 si RNTR 9, aprobate prin Ordinul nr. 2133 din 8 decembrie 2005.
2.Declaratieprivindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice utilizate in derularea contractului (atelier de reparatii mecanice; atelier de tinichigerie auto; standuri de proba pentru motoare si agregate; statie ITP; elevatoare; atelier de vopsitorie dotat cu cabine de vopsit si statii de pregatire uscata a suprafetelor; aparatura electronica pentru verificarea si reglarea geometriei unghiurilor la directie;aparatura aer conditionat (recuperare, verificare, incarcare);
magazie pentru piese si consumabile auto; statie de vulcanizare;spalatorie auto;platforma de tractare pentru depanare.
3. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor de specialitate responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, inclusiv ? lista persoanelor de contact in caz de necesitate?. Declaratia va fi insotita de copii dupa atestatele profesionale pentru personalul tehnic de prestare;
4.O lista, cu minim 1(un) contract de servicii similare finalizat sau in curs de derulare in ultimii 3 ani (copie dupa prima si ultima pagina)- obiectul contractului, valoare, benefic, perioade de prestare, insotita de recomandarea sau certificatul emis conform art. 97^1 din H.G.R. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, referitor la contractul similar invocat, din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Pentru contactele in derulare, operatorul economic va prezenta in loc de recomandare o adeverentadin partea beneficiarului, de unde sa rezulte modul de derulare a contractului.
5.operatorul economic, sau grupul de operatori economici, pot beneficia si de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu respectarea OUG 34/2006, art.190 si 11^1 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.6.Certificatul sistemului de managementul calitatii sau dovezi privind stadiul de implementare a acestuia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul de reofertare este pretul ofertei. Exista o singura runda de licitare.Sistemul informatic NU va pune informatii la dispozitia operatorilor economici.Alte precizari cap.9 al DA atasata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.08.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare siimputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
ofertcare depas tarif: 51, 88 lei/ora- tarif med/ora man rev si rep; 17, 00 lei - tarif mediu man spalat int-ext; 69, 49 lei - tarif med pentru ITP; 2, 70 lei/ km- tarif med/Km pt depanare si val de 165.000 lei (fara TVA), vor fi respinse
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  Strada Cuza Voda, nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234513296, Email:  [email protected], Fax:  0234514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art.256-2, alin. 1, lit. b in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala:  Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Tel. 0234207164, Fax:  0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2010 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer