Licitatie Publica - servicii de reparatii anuale masina de scos T 2052
Anunt de participare (utilitati) numarul 123899/17.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: EC PESTEANA, LOC URDARI, JUD GORJ, Localitatea: LOC URDARI, Cod postal: 217540, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ATRIBUIRE CONTRACTE-PLS, Tel. 0374/157428;0720/666352, Email: [email protected], Fax: 0253-233046, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala-Capital de Stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
servicii de reparatii anuale masina de scos T 2052
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: EC PESTEANA, LOC URDARI JUD GORJ
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatii anuale masina de scos T 2052-EC PESTEANA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea de servicii de reparatii anuiae mecanice la masina de scos T 2052+-EC PESTEANA, CONF.DOC. DE ATRIB. CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 3000 lei, garantia de buna executie-10% din val. contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE de finantare: propii- modalitati de plata, plata se face prin modalitati legale de plata in fc. de disponibilitati in termen de 90 de zile de la primirea facturii de la prestator
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: decl. pe propia raspundere din care sa rezulte ca operatorul ec.ofertant nu se afla in niciuna din situatiile art.180-181/OUG/34/2006, si/sau cazier judiciar/echivalent.Certificatul de particip. la licitatie cu oferta independenta, decl. priv. neinc. in art.69^1/OUG/34/2006.Persoanele juridice romane vor prezenta cert.constator si cert. de inreg.de la Oficiul Registrului Comertului de pe linga Camera de Comert Teritoriala. Pers. juridice/ fizice straine vor pezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg/atestare din punct de vedere profesional in conf. cu prev. legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil sau scrisoare de bonitate, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3-ani -min.150000.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
inf. generale; experienta similara-in ultimii 3 ani- cel putin un contract de servicii similare; princip. servicii in ultimii 3 ani confirmate sau decl. propie; recomandari; resurse umane- decl. priv. ef. mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere(formularul 12I), - lista cu numele si calificarile personale insotite cu CV-urile personalului respons. pentru indepl. contract. de servicii; resurse tehnice - decl priv. utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului(formularul 12H); INF. PRIV. SUBCONTRACTANTII, standarde ISO 9001/2008, ISO 14001/2005, OHSAS 18001/2008 SAU DECL. PE PROPIA RASPUNDERE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2011 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2011 11:30
Locul: EC PESTEANA SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii inputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: str.Stravreopolos, nr.6 sector 3, loc. Bucuresti, cod postal 030084, Romania, tel/fax 0213104641/0213104642, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul(termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
EC PESTEANA- birou atribuire contracte
Adresa postala: loc urdari, jud GORJ, Localitatea: URDARI, Cod postal: 217540, Romania, Tel. 0374157428, Email: [email protected], Fax: 0253/233046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2011 15:41