Licitatie Publica - Servicii de reparatii anuale mecanice RC1 la caruciorul cu banda pe senile CBS 1200-01 ? E.C. Alunu.
Anunt de participare (utilitati) numarul 135377/09.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. +40 374171120, Email: [email protected], Fax: +40 253222015, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
EXPLOATAREA DE CARIERA ALUNU
Adresa postala: str. Principala, nr. 1, jud. Valcea, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247005, Romania, Tel. +40 250869348, Fax: +40 250869347
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
EXPLOATAREA DE CARIERA ALUNU
Adresa postala: str. Principala, nr. 1, jud. Valcea, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247005, Romania, Tel. +40 250869348, Fax: +40 250869347
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
EXPLOATAREA DE CARIERA ALUNU
Adresa postala: str. Principala, nr. 1, jud. Valcea, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247005, Romania, Tel. +40 250869348, Fax: +40 250869347
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala sub autoritatea M.E.C.M.A.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatii anuale mecanice RC1 la caruciorul cu banda pe senile CBS 1200-01? E.C. Alunu.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: E.C. Alunu ? comuna Alunu, jud. Valcea.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatii anuale mecanice RC1 la caruciorul cu banda pe senile CBS 1200-01? E.C. Alunu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparatii anuale mecanice RC1 la caruciorul cu banda pe senile CBS 1200-01? E.C. Alunu.
Valoarea estimata fara TVA: 80, 139RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare este de1600lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerii ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) Instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original ? Formularul 11. b) Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO63RNCB0265115488860001 deschis la BCR - Sucursala HOREZU;c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Garantie de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a)De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; b) Depunerea la casierie a unor sume in numerar;c) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform HG 1045/2011.Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie: autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii integralede catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: proprii; Modalitati de plata: plata se face prin modalitati legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile de la primirea facturii de la prestator.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 ? FORMULARUL 12A; Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 ? FORMULARUL 12B; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - FORMULARUL 69^1. Persoane cu functii de decizie din cadrul E.C. Alunu, privind procedura de atribuire: ing. Pandia Nicolae ? Director, ec. Ilinca Dumitru ? Contabil sef, ing. Preda Ilie ? Sef Departament Achizitii Publice, ing. Balasoiu Ion - Ing. Sef Mecanic; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - FORMULARUL 12 J; Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 12C. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, copie lizibila conforma cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Se va prezenta Fisa de informatii generale. Cifra mediede afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 80000 lei.
Cerinta nr. 2 - Ultimul bilantvalabil sau scrisoare de bonitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? Informatii privind experienta similara: - Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie, care sa confirme prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani in valoare de minim 40000 lei. - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 2 ? Resurse umane: Conducatorul tehnic al formatiei sa dovedeasca ca a executat in ultimii 2 ani cel putin 1 (una) reparatie RC la acelasi tip de utilaj sau unul din utilajele E 1300, E 1400 sauE 2000. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 3 ? Resurse tehnice: - Lista cu echipamentul tehnic, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr. 4 - Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).
Cerinta nr. 1 ? Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este valoarea totala, in baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?. - In faza finala a licitatiei electronice vor participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP si doar ofertele declarate admisibile in prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu art. 165, alin. 2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - Invitatia se va transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile in conformitate cu art. 165, alin. 2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ? Licitatia electronica va incepe nu mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data la care vor fi transmise invitatiile. ? Numarul de runde electronice: 1. ? Durata rundei: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2012 10:30
Locul: E.C. Alunu, Departament Achizitii Publice - Sala de licitatii, str. Principala, nr. 1, loc. Alunu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa derularea etapei de licitatie electronica, doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc cu preturi egale, se va solicita ofertantilor care au depus aceste oferte, reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Ofertantul declarat castigator pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante, formularul de oferta si propunerea financiara detaliata, in original, completate in conformitate cu formularele din documentatia de atribuire, cu noile valori rezultate in urma desfasurarii procesului de ofertare din cadrul licitatiei electronice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006, de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
EXPLOATAREA DE CARIERA ALUNU ? Departament Achizitii Publice
Adresa postala: str. Principala, nr. 1, jud. Valcea, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247005, Romania, Tel. +40 250869348, Fax: +40 250869347
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 10:27