Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE REPARATII ECHIPAMENTE DE RIDICARE MACARA RDK


Anunt de participare (utilitati) numarul 138243/17.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: EXPLOATAREA DE CARIERA ROSIUTA, municipiu Motru, Localitatea: ROSIUTAJUD. GORJ, Localitatea: ROSIUTA, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: birou A.C.P.L.S., Tel. +40 253410022, In atentia: Ing.MARINELA COMAN, Email: [email protected], Fax: +40 3253410035 / +40 253410422, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
EXPLOATAREA DE CARIERA ROSIUTA
Adresa postala: ROSIUTA , municipiu Motru, JUD. GORJ, Localitatea: ROSIUTA, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Ing.CATALIN NICULA, Tel. +40 253410022, In atentia: Ing. ION DOBRITOIU, Fax: +40 374178377
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
EXPLOATAREA DE CARIERA ROSIUTA
Adresa postala: municipiu Motru, Calea Severinului nr.3, etaj II, birou atribuire contracte servicii si lucrari (A.C.P.L.S) , JUD. GORJ, Localitatea: MOTRU, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Ing.CATALIN NICULA, Tel. +40 253410022, In atentia: Ing.CATALIN NICULA, Fax: +40 374178377
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
EXPLOATAREA DE CARIERA ROSIUTA
Adresa postala: municipiu Motru, Calea Severinului nr.3, etaj II, birou atribuire contracte servicii si lucrari (A.C.P.L.S) , JUD. GORJ, Localitatea: MOTRU, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Ing.CATALIN NICULA, Tel. +40 253410022, In atentia: Ing.CATALIN NICULA, Fax: +40 374178377
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE REPARATII ECHIPAMENTE DE RIDICARE MACARA RDK
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: SEDIUL EC ROSIUTA
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are drept scop verificarea starii tehnice a macaralelor RDK 300 din dotarea EC ROSIUTA , care au durata de viata normata expirata si repararea sau inlocuirea elementelor gasite defecte in urma expertizei pentru a readuce macaralele in parametri nominali de functionare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXPERTIZA TEHNICA MACARA RDK -3 buc , SERVICE SI INTRETINERE MACARA RDK 300 ? 3 buc
Valoarea estimata fara TVA: 58, 493RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 1.169, 86lei si poate fi constituita prin : a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante-original;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante (RO26RZBR 0000 0600 1468 1554 deschis la RAIFFEISEN BANK Sucursala MOTRU);c) fila CEC, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta;d) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A.IMM-uri, se aplica Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, conform art.87 HG 925/2006.Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din HG 925/2006. va fi de 10% (5% pentru IMM-uri) din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin urmatoarele forme : -scrisoare de garantie bancara prezentata in original (constituie anexa la contract)-formular ; -prin retineri succesive din plata facturilor partiale, in conformitate conform Art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/27.10.2011(contul se deschide numai la unitatea Trezoreriei Statului). Restituirea garantiei de buna executie se face conform art. 92, alin.4 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii. compensarea cu energie electrica conform HG 685/1999 si alte modalitati legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile de la data facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 , conf. formular atasat formular 12A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, conf. formular atasat- formular 12B- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului 314 din 12.10.2010, cf. formular atasat- formularul 26- Completare si semnare Formular neincadrarea in prevederile art. 691, conf. formular atasat - formular 27. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica..Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : ing. GHEORGHESCU FLORENTIN , ec. STELESCU NICOLAE , ing. DOBRITOIU ION , ec. DONDERA ION , ing. NICULA CATALIN ; www.snlo.ro/informatii/organizare- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa reiasa structura actionariatului si obiectul de activitate(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN), valabil la data deschiderii ofertelor , in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante;In urma stabilirii ofertei castigatoare , castigatorul are obligatia de a prezenta , inainte de semnarea contractului , certificatul constatator in original sau in copie legalizata .Se va completa si formularul 12 C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil sau extrase de bilant in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul valabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati in masura in care aceste informatii sunt disponibile - trebuie sa fie cel putin egala cu 116.986 lei. Daca operatorul economic nu are 3 ani de la infiintare, media cifrei de afaceri globala va fi raportata la data infiintarii sau data la care operatorul economic si-a inceput activitatea comerciala (conform art.185 al.(1) lit.c din OUG 34/2006 actualizata). In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului (conform art.185 al.(2) din OUG 34/2006 actualizata).Autoritatea contractanta are obligatia sa respecte art.186 din OU
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5)Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze (daca este cazul). Ofertantul declarat castigator, are obligatia ca la semnarea contractului sa prezinte contractele de subcontractare deja semnate, in aceleasi conditii in care semneaza si el contractul de servicii. In cazul in care ofertantul urmeaza sa subcontracteze parti din contract, va prezenta atat lista cu subcontractantii si specializarea acestora (conform formularului 12G, ), precum si acordurile de subcontractare cu precizarea explicita a partilor din contract ce urmeaza a fi subcontractate (conform Anexei 22); in acest caz toti subcontractantii vor trebui sa prezinte propriile date inscrise in Fisa de informatii generale (conform anexei 23 ) .
Experienta similara : Fise de informatii privind experienta similara ;lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante achizitii (care vor contine valori, perioade si locul executie a acestora), modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se
confirma prin prezentarea a cel putin un document cu informatii relevante
din contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii
similare sau prin cumularea valorilor mai
multor contracte care sa confirme prestarea de servicii similare, suma
valorilor trebuie sa fie cel putin egala cu 58.000 RON. In cazul in care
beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul
economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea
acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o
declaratie
Resurse tehnice: ofertantii vor prezenta obligatoriu lista cu echipamentul tehnic, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, dispozitivele, dotarile si SDV-urile specifice si alte mijloace fixe pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului . Ofertantii vor prezenta :
-AUTORIZATIA eliberata de ISCIR-INSPECT IT pentru lucrari de intretinere si revizii la macaralevalabila la data deschiderii ofertei (in cazul in care autorizatia expira in timpul derularii ctr. ofertantul castigator isi ia angajamentul ca va face demersurile necesare pentru a oprelungi;
-AUTORIZATIE eliberata de ISCIR-INSPECT IT , pentru efectuarea de verificari tehnice in utilizare , pentru investigatii /examinari cu caracter tehnicvalabila la data deschiderii ofertei (in cazul in care autorizatia expira in timpul derularii ctr. ofertantul castigator isi ia angajamentul ca va face demersurile necesare pentru a oprelungi;
Resurse umane: Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? formularul 12 I;
Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii - pentru care se va prezenta o lista cu numele si calificarile profesionale, insotita de CV-uri, diplome . Pentru personalul de executie , se va prezenta o lista cu calificarile fiecaruia din care sa reiasa ca au o practica de cel putin 2 ani in meserie .
Recomandari sau certificate constatatoare , in temeiul HG925/2006 , art.971. Se va prezenta cel putin o recomandare sau un certificat constatator
Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 sau alte probe/dovezi ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii pentru categoria de servicii care sunt ofertate, in termen de valabilitate.
Certificatul ISO 14001:2005 sau certificate echivalenteemise de organisme stab. in alte state ale U.E. sau orice alte probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asig.unui nivel cores.al prot.med., in termen de valab., in copie cu ment. ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de ofertant.Op.ec. pot obtine inf.supl. priv. regl. ref. la prot.med.de la Ag.pt.pr.med., Sistemele de Gospodarire a Apelor sau Directiile de Ape, sau de la Comisariatele Garzii de Mediu. Operatorii economici ofertanti vor preciza in cadrul ofertei ca s-a tinut cont la fundamentarea acesteia, de prevederile Legii 265/2006 - pentru aprobarea OUG 195/2005 privind Protectia Mediului si Legii nr.27/2007 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.61/2006 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.78/2000 privind regimul deseurilor .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
22640
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2012 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2012 10:00
Locul: EMC Motru, C alea Severinului nr.19, Motru, jud. Gorj-etaj III, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele nominalizate prin dispozitia directorului autoritatii contractante, persoanele imputernicite ale operatorilor economici participanti la procedura de achizitie publica
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va solicita detalii, precizari sau confirmari privind documentele obligatorii de calificare, in perioada evaluarii ofertelor depuse pentru atribuirea contractului. Ofertantii au obligatia sa depuna documentele solicitate prin Fisa de Date sau in conformitate cu Art.11, alin.4 si alin.5 din HG 925/2006 ?Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? alin. 4 si ?In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (4), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare? ? alin. 5. In cazul in care unul sau mai multi ofertanti au omis sa prezinte anumite documente , acestea se vor depune avand in vedere prevederile art.78 din HG 925/2006 In conformitate cu Art.80, alin. 1 din HG 925/2006 ?Comisia de evaluare are dreptul de a corecta erorile aritmetice sau viciile de forma numai cu acceptul ofertantului. In cazul in care ofertantul nu accepta corectia acestor erori/vicii, oferta sa va fi considerata neconforma?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006, de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
EXPLOATAREA DE CARIERA ROSIUTA ? COMPARTIMENT LEGISLATIE
Adresa postala: localitatea Rosiuta , municipiu Motru, jud.Gorj, Localitatea: ROSIUTA, Cod postal: 215200, Romania, Tel. +40 758250727, Fax: +40 374178377
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2012 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer