Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatii instalatii de vulcanizare(service IVB 2000)- EC ROSIUTA


Anunt de participare (utilitati) numarul 129774/06.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  EC ROSIUTA CALEA SEVERINULUI NR.3, MUNICIPIU MOTRU, JUD. GORJ, Localitatea:  ROSIUTA, Cod postal:  COD 215200, Romania, Punct(e) de contact:  MARINELA COMAN, Tel. 0253410022; 0374178372, Email:  [email protected], Fax:  0253410038; 0374178377, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comercialacu capital de stat care desfasoara activitati relevante
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatii instalatii de vulcanizare(service IVB 2000)- EC ROSIUTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: EC Rosiuta
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul are ca scop mentinerea in stare de functionare a instalatiilor hidraulice tip I.V.B. 2000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
service IVB 2000- 3 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 85, 059RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.10.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare - 1700 lei , garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii;de regula prin comp.cu energ electr conf.HG685/1999 si alte modal legale de plata NUMAI daca exista disponibilitati;90 de zile de la prez.fact.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta- declaratie privind eligibilitatea- declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 OUG 34/2006- certficate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cele locale- certificat constatator si certificat de inregistrare emise de oficiul Registrului Comertului- declaratia privind calitatea de participant la procedura--Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul financiar-contabil valabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente- declararea cifrei medii anuale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie mai mare de 170000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale- fisa de informatii privind experienta similara; ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare in ultimii 3 ani, in baza a cel putin unui contract, suma minima pentru serv. prestate ca dovada a experientei similare sa fie mai mare de 85000 lei- copie recomandare sau certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale- declaratie privind principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani- declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune ofertantul necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani + lista cu numele si calificarile pt. personalul responsabil de indeplinirea contractului- certificat privind implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii conform cerintelor ISO 9001:2008 sau orice alte probe/dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.- certificat/autorizatie de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2011 10:00
Locul: EC ROSIUTA, MUNICIPIU MOTRU, CALEA SEVERINULUI NR.3, ETAJ III, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavreopolos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Gorj -Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirewscu, nr.34, Localitatea:  Tg Jiu, Cod postal:  210132, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
EC Rosiuta -Compartiment Juridic
Adresa postala:  Rosiuta, ,Localitatea:  Rosiuta, ,Cod postal:  215200, Romania, Tel. 0758250727, Fax:  0253410038
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2011 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer