Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE REPARATII, INTRETINERE SI RECONDITIONARE A MATERIALULUI RULANT


Anunt de participare (utilitati) numarul 128698/19.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Comerciala-SAPSPBS, Tel. 021/3192433, In atentia:  Vlad Nicolae, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE REPARATII, INTRETINERE SI RECONDITIONARE A MATERIALULUI RULANT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locatia proprie a prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1:
?REPARATIE PERIODICA LA SIGURANTA CIRCULATIEISI REVIZIE TEHNICA LA VAGOANELE DIN PARCUL SPECIAL DIN CARE SE COMPUNE TRENUL PREZIDENTIAL?
LOT 2:
REVIZIE TEHNICA INTERMEDIARA RTI2 SI REVIZIE TEHNICA INTERMEDIARA RTI2 CU REPROFILAREA OSIILOR LA DOUA VAGOANE DE MASURAT CALEA DIN PARCUL CNCF CFR SA
LOT 3:
?REPARATII ALE OSIILOR MONTATE PRIN INLOCUIREA ROTILOR, PENTRU AUTOMOTORUL DE DIAGNOZA A CAII SI A LINIEI DE CONTACT TMC TIP EM 130?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50200000-7 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru mijloacele de transport aerian, feroviar, rutier si maritim (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1:
?REPARATIE PERIODICA LA SIGURANTA CIRCULATIEISI REVIZIE TEHNICA LA VAGOANELE DIN PARCUL SPECIAL DIN CARE SE COMPUNE TRENUL PREZIDENTIAL?
LOT 2:
REVIZIE TEHNICA INTERMEDIARA RTI2 SI REVIZIE TEHNICA INTERMEDIARA RTI2 CU REPROFILAREA OSIILOR LA DOUA VAGOANE DE MASURAT CALEA DIN PARCUL CNCF CFR SA
LOT 3:
?REPARATII ALE OSIILOR MONTATE PRIN INLOCUIREA ROTILOR, PENTRU AUTOMOTORUL DE DIAGNOZA A CAII SI A LINIEI DE CONTACT TMC TIP EM 130?
Valoarea estimata fara TVA: 379, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: lot 1:2490 lei, lot 2:300 lei, lot 3:1000 leiGarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind eligibilitatea , neincadrarea la art 180
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181
Declaratie privind neincadrarea prevazuta la art 69^1 din OUG 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre bugetul de stat si local
Certificat constatator Registrul Comertului
Certificat de inregistrare la Camera de Comert
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantii vor prezenta copii ale bilanturilor contabile si contul de profit si pierdere cu dovada depunerii la autoritatile competente pentru fiecare dintre cei 3 ani (2008, 2009, 2010).- Fisa de informatii generale (Formularul G din Sectiunea III-in original ) din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010 )a ofertantului, care trebuie sa fie pentru fiecare lot in parte, de minim: LOT 1:240.000lei, LOT 2:30.000lei, LOT 3 100.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de servicii (Formular E din Sectiunea II ? in original).- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va asigura cel putin un responsabil tehnic cu asigurarea controlului calitatii.
- Unitatea reparatoare a ofertantului trebuie sa detina omologare tehnica AFER pentru efectuarea reparatiei periodice (RP) la vagoane de calatori care au boghiuri Minden-Deutz si frana KE in cazul reparatiei periodice si agrement tehnic AFER pentru revizie tehnica (RT) sau revizie tehnica intermediara (RTI) la vagoane de calatori in cazul reviziei tehnice ?lot 1 si 2, respectiv pentru reparatíi cel putín de rang RR (reparatie cu ridicare) la locomotive si automotoare, si pentru servicii de reparatie a osiilor montate ?lot 3.
- certificarea sistemului de management al calitatii, ISO 9001:2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2011 11:00
Locul: sediul CNCF CFR SA -Bd. Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor, care vor avea asupra lor imputerniciri si BI/CI sau pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Corespondenta va avea loc in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192433, intre orele 9-14 , prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere in limba romana. 3. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a anuntului din SEAP.4.In anuntul de participare publicat in SEAP (www.e-licitatie.ro), documentatia de atribuire este publicata in forma completa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea:  Romania , ,Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310461, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
a
Adresa postala:  a, Localitatea:  a, Cod postal:  0, Romania, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF "CFR" SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  Bdul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/315.11.17, Fax:  021/315.11.17, Adresa internet (URL):  http: //www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2011 19:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer