Licitatie Publica - SERVICII DE REPARATII LUNARE SI SAPTAMANALE MECANICE LA UTILAJELE MINIERE
Anunt de participare (utilitati) numarul 118094/29.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
EXPLOATAREA DE CARIERA ALUNU
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR. 1, Localitatea: ALUNU, Cod postal: 247005, Romania, Tel. 0250869348, 0250869347, 0758250671, Fax: 0250869347, 0374157381
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
EXPLOATAREA DE CARIERA ALUNU
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR. 1, Localitatea: ALUNU, Cod postal: 247005, Romania, Tel. 0250869348, 0250869347, 0758250671, Fax: 0250869347, 0374157381
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
EXPLOATAREA DE CARIERA ALUNU
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR. 1, Localitatea: ALUNU, Cod postal: 247005, Romania, Tel. 0250869348, 0250869347, 0758250671, Fax: 0250869347, 0374157381
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala - capital de stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE REPARATII LUNARE SI SAPTAMANALE MECANICE LA UTILAJELE MINIERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: EC Alunu - comuna Alunu, jud. Valcea;EC Berbesti - loc. Berbesti, jud. Valcea;EC Husnicioara - loc. Valea Copcii, jud. Mehedinti.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE REPARATII LUNARE SI SAPTAMANALE MECANICE LA UTILAJELE MINIERE: - Lotul 1 ? Servicii de reparatii lunare si saptamanale mecanice la utilajele miniere ? E.C. Alunu;
- Lotul 2 ? Servicii de reparatii lunare si saptamanale mecanice la utilajele miniere ? E.C. Berbesti;
- Lotul 3 ? Servicii de reparatii lunare si saptamanale mecanice la utilajele miniere ? E.C. Husnicioara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea de servicii de reparatii lunare si saptamanale mecanice la utilajele miniere, conform documentatiei de atribuire (caiete de sarcini).
Valoarea estimata fara TVA: 789, 357RON
II.2.2) Optiuni
Da
Respectarea prevederilor art. 6 alin. (3) din HG nr. 925/2006, actualizat la zi.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 15786 lei, lotul 1 = 3402 lei, lotul 2 = 3986 lei, lotul 3 = 8398 lei; Garantia de buna executie - 6% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: proprii; Modalitati de plata: plata se face prin modalitati legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile de la primirea facturii de la prestator
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta declaratii pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180-181 din OUG 34/2006 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent; Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006;Persoanele juridice romane vor prezenta Certificat Constatator si Certificat de inregistrare, emise de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil valabil sau scrisoare de bonitate; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ? minim 788000 lei, minim 170000 lei pentru lotul 1, minim 199000 lei pentru lotul 2 si minim 419000 lei pentru lotul 3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Experienta similara - in ultimii 3 - cel putin un contract pentru servicii similare, plafonul minim pentru valoarea experientei similare fiind de 394000 lei, de 85000 lei pentru lotul 1, de 99000 lei pentru lotul 2 si de 210000 lei pentru lotul 3; Principalele servicii in ultimii 3 ani confirmate sau declaratie proprie; Recomandari; Resurse umane; Resurse tehnice; Informatii privind subcontractantii (daca este cazul); Standard ISO 9001 (sau similar); Standard ISO 14001 sau declaratie pe propria raspundere; Standard OHSAS 18001 sau declaratie pe propria raspundere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP. Licitatia electronica se desfasoara in 1 (una) runda cu durata de 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2011 11:00
Locul: EC ALUNU - DEPARTAMENTUL ACHIZITII PUBLICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavreopolos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
EXPLOATAREA DE CARIERA ALUNU - Departament Achizitii Publice
Adresa postala: str. Principala, nr. 1, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247005, Romania, Tel. 0250869348, 0758250671, Fax: 0250869347
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2011 11:14