Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatii lunare si saptamanale mecanice la utilajele miniere - E.C. Alunu, E.C. Berbesti si E.C. Husnicioara


Anunt de participare (utilitati) numarul 134613/05.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. +40 374171120, Email: [email protected], Fax: +40 253222015, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
EXPLOATAREA DE CARIERA ALUNU
Adresa postala: str. Principala, nr. 1, jud. Valcea, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247005, Romania, Tel. +40 250869348, Fax: +40 250869347
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
EXPLOATAREA DE CARIERA ALUNU
Adresa postala: str. Principala, nr. 1, jud. Valcea, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247005, Romania, Tel. +40 250869348, Fax: +40 250869347
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
EXPLOATAREA DE CARIERA ALUNU
Adresa postala: str. Principala, nr. 1, jud. Valcea, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247005, Romania, Tel. +40 250869348, Fax: +40 250869347
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala sub autoritatea M.E.C.M.A.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatii lunare si saptamanale mecanice la utilajele miniere - E.C. Alunu, E.C. Berbesti si E.C. Husnicioara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: E.C. Alunu ? comuna Alunu, jud. Valcea; E.C. Berbesti ? loc. Berbesti, jud. Valcea; E.C. Husnicioara ? loc. Valea Copcii, jud. Mehedinti.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1 - Servicii de reparatii lunare si saptamanale mecanice la utilajele miniere - E.C. Alunu; Lotul 2 -Servicii de reparatii lunare si saptamanale mecanice la utilajele miniere ? E.C. Berbesti; Lotul 3 - Servicii de reparatii lunare si saptamanale mecanice la utilajele miniere - E.C. Husnicioara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Servicii de reparatii lunare si saptamanale mecanice la utilajele miniere - E.C. Alunu; Lotul 2 -Servicii de reparatii lunare si saptamanale mecanice la utilajele miniere ? E.C. Berbesti; Lotul 3 - Servicii de reparatii lunare si saptamanale mecanice la utilajele miniere - E.C. Husnicioara.
Valoarea estimata fara TVA: intre 977, 531 si 1, 270, 782RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aplicarea prevederilor art. 6, alin. (3), din HG nr. 925/2006, actualizat la zi.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare este de19549lei, din care: lotul 1 = 8576 lei, lotul 2 = 8227 lei si lotul 3 = 2746 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerii ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) Instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original ? Formularul 11. b) Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO63RNCB0265115488860001 deschis la BCR - Sucursala HOREZU;c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Garantie de buna executie: 6% din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a)De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; b)Depunerea la casierie a unor sume in numerar;c) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform HG 1045/2011.Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie: autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii integralede catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: proprii; Modalitati de plata: plata se face prin modalitati legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile de la primirea facturii de la prestator.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 ? FORMULARUL 12A; Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 ? FORMULARUL 12B; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - FORMULARUL 69^1. Persoane cu functii de decizie din cadrul E.C. Alunu, E.C. Berbesti si E.C. Husnicioara privind procedura de atribuire: - ing. Pandia Nicolae ? Director;
- ec. Ilinca Dumitru ? Contabil sef;
- ing. Preda Ilie ? Sef Departament Achizitii Publice;
- ing. Balasoiu Ion? Ing. Sef Mecanic;
- ing. Cumpanasoiu Milorad ? Director;
- ec. Murgu Grigore ? Contabil sef;
- ing. Ghinea Adrian ? Ing. Sef Mecanic;
- ing. Ursarescu Ovidiu ? Sef Departament Achizitii Publice;
- ing. Popa Mihai ? Director;
- Ec. Ionescu Florica ? Contabil sef;
- ing. Hilcu Ovidiu ? Ing. Sef Mecanic;
- ing. Popescu Angelo ? Sef Departament Achizitii Publice; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - FORMULARUL 12 J; Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 12C. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Cifra mediede afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin400000 lei ? lotul 1; 380000 lei ? lotul 2 si 137000 lei ? lotul 3.
Cerinta nr. 2 - Ultimul bilantvalabil sau scrisoare de bonitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? Informatii privind experienta similara: Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie, care sa confirme prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani in valoare de minim 214000 lei ? lotul 1;206000 lei ? lotul 2 si 69000 lei - lotul 3;Se va prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 2 ? Resurse umane: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 3 ? Resurse tehnice: - Lista cu echipamentul tehnic, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr. 4 - Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).
Cerinta nr. 1 ? Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.
Cerinta nr. 2 - Certificarea sistemului de management al calitatii pentru protectia mediului ISO 14001 sau declaratie pe propria raspundere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2012 10:30
Locul: E.C.Alunu - Departament Achizitii Publice - Sala de licitatii - str. Principala, nr. 1, loc. Alunu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajerii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006, de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
EXPLOATAREA DE CARIERA ALUNU - DEPARTAMENT ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: str. Principala, nr. 1, jud. Valcea, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247005, Romania, Tel. +40 250869348, Fax: +40 250869347
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2012 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer