Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatii mecanice anuale excavatoare ERC 1400, Servicii de modernizare excavatoare, Servicii de reparatii mecanice anuale excavatoare SRs 1300, Servicii de service utilaje, Servicii de reparatii mecanice anuale masini de haldat, Servicii de r


Anunt de intentie (utilitati) numarul 20594/30.11.2011
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia: Radu Constantinescu, tel. 0374171120, fax 0253222015, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii mecanice anuale excavatoare ERC 1400
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 7, 823, 675RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de modernizare excavatoare
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea, inlocuirea si repararea subansamblurilor si echipamentelor componente ale excavatorului.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii mecanice anuale excavatoare SRs 1300
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 830, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de service utilaje
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 858, 449RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii mecanice anuale masini de haldat
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 343, 382RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii mecanice lunare/saptamanale utilaje miniere
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 166, 529RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii electrice anuale excavatoare
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 093, 843RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii mecanice anuale masini combinate
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 175, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii mecanice anuale excavatoareSRs 2000
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 540, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii mecanice anuale masini de depunere
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 214, 934RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii mecanice anuale excavatoare ERC 470
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 139, 969RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii reductoare diverse
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 976, 006RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii tamburi de utilaje
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 655, 775RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii cupe de excavator
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 802, 029RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii elementi senila utilaje
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 421, 134RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de placare tamburi
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Placarea la cald cu covor de cauciuc a tamburilor din componenta utilajelor miniere din cariere
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 365, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii reductoare de roata
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii subansamble excavatoare
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 189, 988RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de carcasare buncar
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 140, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii echipamente hidraulice pentru subteran
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 113, 241RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii arbori cardanici
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 105, 164RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii si intretinere motoare electrice
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50532100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 470, 657RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparatii electrice lunare/saptamanale utilaje miniere
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire sau reconditionare repere uzate sau defecte.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2012
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 426, 527RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta pana la max 35% din valoarea initiala, conform HG 925/2006, art. 6(3).Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 34, 151, 302 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2011 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer