Licitatie Publica - Servicii de reparatii motoare de tractiune tip LJE 108-1 si tip GDTM 533F, ansambluri generator principal GCE 1100/10F - generator auxiliar GE 575/8F
Anunt de participare (utilitati) numarul 52081/14.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Iordache Emilia, Tel.021/311.70.84, In atentia: SeF Serv Ach Serv-Invest: Carmen Popescu, Email: [email protected], Fax: 021/315.30.04, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatii motoare de tractiune tip LJE 108-1 si tip GDTM 533F, ansambluri generator principal GCE 1100/10F - generator auxiliar GE 575/8F
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 528, 000 si 7, 056, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contr subsec: la6luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatii
LOT 1 - motoare de tract LJE 108-1 pt locom el,
LOT 2 - motoare de tract tip GDTM 533F pt locom Diesel el
LOT 3 - ansambl gen princ GCE 1100/10F - gen aux GE 575/8F pt loc Diesel el
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice (Rev.1)
50532300-6-Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 - rep motoare tract LJE 108-1 LE 5100 kw: min. 25 buc. max. 50 buc.
LOT 2 - rep motoare tract GDTM 533F LDE 2100 Cp: min. 50 buc. max. 100 buc.
LOT 3 - rep ansambluri gen princ GCE 1100/10F si gen aux GE 575/8F: min. 5 buc. max. 10 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 528, 000 si 7, 056, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.07.2008 pana la 22.07.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar. part. 69.000 lei pentru cele 3 loturi ( sau defalcat: LOT1:24.000lei, LOT2:39.000 lei, LOT3:6.000lei);gar. buna exec. 5% din val fiecarui contr. subsec.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Decl privind eligibilitateab) Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181c) Certif de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil la 31.12.2007
- decl cifra medie de afaceri- capacitatea financiara a ofertantului
- inf privind bonitatea ofertantului
- informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a princ prest de serv in ultimii 3 ani, 2 recomandari- decl pe proprie rasp ref la pers/organismul tehn de specialitate
- ofertantii pers jurid romane certif AFER, ofertantii pers jurid straine Agrement Tehnic eliberat de AFER, - decl pe propria rasp ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta
- certif implem sist de calit ISO 9001:2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SASI 9/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria SNTFC, la ac val se adauga TVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2008 11:00
Locul: BRM, Piata Presei Libere nr 1, sect 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprez imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr. 5, sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre hotararea autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/311.70.84, Fax: 021/315.30.04, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2008 15:25