Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE REPARATII MOTOSTIVUITOARE SI ELECTROSTIVUITOARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 143763/21.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Marcel Dan POP, Tel. +40 268265137/136, In atentia: Serviciul Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 268265445, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA
Adresa postala: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Marcel Dan POP, Fax: +40 268265445
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP-Documentatia de atribuire este publicata integral in S.E.A.P. (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) fiind anexata invitatiei de participare sau poate fi solicitata, doar in zilele lucratoare si doar intre orele 07.30÷13.30 de luni pana vineri, de la: Sucursala Feldioara a CompanieiNationale a Uraniului SA.
Adresa postala: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Marcel Dan POP, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ? autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE REPARATII MOTOSTIVUITOARESIELECTROSTIVUITOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A.,
str. Dumbraviinr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: 205, 661.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: LOT 1: an2013:39.865, 43 lei, an2014:39.865, 43 lei, an2015:39.865, 43 lei; an2016:39.865, 43lei; LOT 2: an2013:11.550, 00 lei, an2014:11.550, 00 lei, an2015:11.550, 00 lei, an2016:11.550, 00lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICIIDEREPARATIIMOTOSTIVUITOARESIELECTROSTIVUITOARE, cu urmatoarele loturi:
Lot 1 - Servicii de reparatii MOTOSTIVUITOARE
Lot 2 - Servicii de reparatii ELECTROSTIVUITOARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A) Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: Cantitatile minime si maxime aferente acestei achizitii sunt in conformitate cu cele prezentate in Caietul de sarcini astfel:
- pentru Lotul nr. 1 conform celor17pozitii;
- pentru Lotul nr. 2 conform celor6pozitii;B) Cantitatile pentru care se incheie contractele subsecvente sunt cantitati previzionate a se contracta, cantitatile definitive fiind comunicate de autoritatea contractanta atunci cand intentioneaza sa achizitioneze serviciile, care au facut obiectul acordului-cadru respectiv, respectand conditiile esentiale stabilite la incheierea acestuia.
Precizam ca datorita complexitatii constructive a motostivuitoarelor, respectiv aelectrostivuitoarelor, si implicit datorita numarului relativ mare al pieselor componente ale acestora, ne aflam practic in imposibilitatea mentionarii tuturor pieselor posibil a se defecta.
De asemenea, mentionam ca valoarea pieselor de schimb si a componentelor cu care se vor inlocui cele defecte, va fi cunoscuta cu exactitate dupa efectuarea verificarilor tehnice efectuate atat inaintea cat si pe perioada interventiei asupra stivuitoarelor.Valorile minime si maxime defalcate pe loturi sunt:
LOT 1: an2013: min. 27.940, 76lei, max. 39.865, 43lei, an2014: min. 27.940, 76lei, max. 39.865, 43lei, an2015: min. 27.940, 76lei, max. 39.865, 43lei; an2016: min. 27.940, 76lei, max. 39.865, 43lei; LOT 2: an2013: min. 6.570, 00lei, max. 11.550, 00lei, an2014: min. 6.570, 00lei, max. 11.550, 00lei, an2015: min. 6.570, 00lei, max. 11.550, 00lei, an2016: min. 6.570, 00lei, max. 11.550, 00lei.Calendarul estimativ de aplicare a procedurii: 20.05.2013 ? 31.12.2016.
Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: contractul subsecvent nr. 1: in perioada 05.06.2013-12.06.2013; contractul subsecvent nr. 2: in perioada 14.01.2014-31.01.2014; contractul subsecvent nr. 3: in perioada 14.01.2015-31.01.2015; contractul subsecvent nr.4: in perioada 14.01.2016-31.01.2016.
Valoarea estimata fara TVA: 205, 661.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1:1.594, 62 lei;Lot 2:462, 00lei;1. Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare) ? in original - conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitiei.b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR ? Brasov ? in copie certificata, conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitiei. c) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii nr. 1, localitatea Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 ÷ 12:30 ? in copie, conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitiei.- Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006. In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 2781 din OUG nr.34/2006, respectiv sumele de: PentruLot 1:1.594, 6172 lei;pentru Lot 2: - 0 lei;
-Data la care se va efectua echivalenta Garantiei de participare din lei in alta valuta, pentru o evaluare unitara este cu 7 zile inainte de data limita depunerii ofertelor. Garantia de buna executie va fi constitutita de catre prestator, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, stabilita in conformitate cu art 89 alin (2) din HG nr. 925/2006 si va fi constituita in conformitate cu art 90 din HG nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri provenite din valorificarea productiei proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G.nr. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea ? in copie certificata;
- Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in copie certificata;
- Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC6 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director - Cosmin Dorel TODERAS, director tehnic - Tudor LAVRIC, director productie - Florin MARDARE, director economic - Ferenc DARVAS, sef serviciu achizitii publice ? Adriana FRANCU, responsabil cu atribuirea contractului, expert achizitii publice ? Marcel Dan POP, expert achizitii publice - Andra Nicoleta CIUPAG, expert achizitii publice ? Laura Cristina GROSU, responsabil cu executia contractului, inginer AR ? Sorin VESA, sef serviciu MEATI ? Maria MIHAI, consilier juridic - Carla Ionela GARBACEA si responsabil cu controlul financiar preventive, economist - Carmen Elena BURLACU.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul C7 din Sectiunea Formulare ? in copie certificata - Ofertantul va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990? in copie certificata- Certificatul constatator va cuprinde date valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;
- Ofertantul, persoana juridica/ fizica straina, va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in copie certificata
- Prezentarea autorizatiei emisa de ISCIR pentru efectuarea serviciilor de reparatii si intretinere a stivuitoarelor, pentru fiecare lot in parte, autorizatie ce ofera autoritatii contractante posibilitatea de a obtine informatii referitoare la autorizarea ofertantului pentru efectuarea serviciilor ofertate ? pentru ambele loturi - in copie certificata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unei declaratii referitoare la echipamentele tehnice si la personalul specializat de care dispune ofertantul, inscrisuri ceofera autoritatii contractante posibilitatea sa obtina informatii despre dotarea tehnica si echipamentele tehnice utilizate de catre ofertant pentru realizarea serviciilor ofertate ? pentru ambele loturi
Modalitatea de indeplinire
? Se vor prezenta declaratii referitoare la echipamentele tehnice si la personalul specializat de care dispune ofertantul, inscrisuri ceofera autoritatii contractante posibilitatea sa obtina informatii despre dotarea tehnica si echipamentele tehnice utilizate de catre ofertant pentru realizarea serviciilor ofertate? pentru ambele loturi? in copie certificata, prin completarea Formularului C4
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de garantie serviciu reparatie
20%
20
Descriere: Termen de garantie serviciu reparatie
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2013 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca, dupa accesarea in SEAP propunerilor financiare, autoritatea contractanta constata cadoua sau mai multe oferte au obtinut acelasi punctaj, autoritatea contractanta va face departajarea astfel: a) in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj va fi declarata castigatoare oferta care, in cadrul punctajului referitor la criteriul ? pretul total? (total - 80 puncte) va prezenta cel mai mare numar de puncte;b) in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj la pretul ofertat (total - 80 puncte) se va face departajarea dupa cel mai mare numar de puncte obtinut la criteriul ?Termen garantie reparatie? (total - 20 puncte);Daca ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj si dupa analiza efectuata conform punctelor a) si b)autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, clarificari prin intermediul SEAP, prin care acestiasunt obligati a incarca electronic documentele aferente propunerii financiare care va contine o noua oferta de pret.1. Inainte de semnarea acordului cadru si a contractului subsecvent de achizitie publica, ofertantul declarat castigator va prezenta toate documentele ofertei, in forma solicitata de catre autoritatea contractanta pentru respectivul document, adica in ?original?, ?copie legalizata? sau ?copie conform cu originalul? si anume: documentele ce atesta indeplinirea criteriilor de calificare si documentele care insotesc oferta (conform cap. III.2), documentele aferente propunerii tehnice (conform cap. IV.4.1) precum si documentele aferente propunerii financiare, in original.Persoana care semneaza documentele va scrie citet numele si calitatea in care semneaza. Toate documentele vor prezenta numar de inregistrare/data emitere de iesire de la ofertant, vor fi semnate, stampilate si vor avea inscrise in mod lizibil numele si functia persoanei care semneaza aceste documente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta, in conditiile art. 256 indice 2 alin. 1, litera b) din OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupunr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2013 07:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer