Licitatie Publica - Servicii de reparatii periodice, reparatii tehnice generale, reparatii generale, revizii tehnice intermediare, lucrari suplimentare si de modernizare la vagoanele de dormit, cuseta, restaurant si bar
Anunt de participare (utilitati) numarul 82237/15.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC "CFR GEVARO" SA
Adresa postala: Piata Garii de Nord, nr. 1 -3 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Punct(e) de contact: Rosu Daniela, Tel.021/316.49.60, 0729.037.855, Fax: 021/316.49.59, 316.49.60, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri
Adresa postala: Piata Presei Libere, nr. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013701, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Desanu, Tel.0372.1965.12, 021/317.47.45, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatii periodice, reparatii tehnice generale, reparatii generale, revizii tehnice intermediare, lucrari suplimentare si de modernizare la vagoanele de dormit, cuseta, restaurant si bar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la prestatorul de servicii
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 28 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 465, 950 si 38, 228, 332RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatii periodice, reparatii tehnice generale, reparatii generale, revizii tehnice intermediare, lucrari suplimentare si de modernizare la vagoanele de dormit, cuseta, restaurant si bar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50220000-3 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transportul feroviar si pentru alte echipamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima si maxima pentru fiecare lot in parte se regasesc in Anexa B.
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 465, 950 si 38, 228, 332RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pt fiecare lot in parte se regaseste in Anexa B. Garantia de buna executie este in valoare de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevatute la art.1813.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la art.5 alin 1 din legea nr. 21/19964.Declaratie pe proprie raspundere priv achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat5.Certificat ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Balanta de verificare lunara aferenta lunii mai 2009 semnata de organele competente
2.Declaratie privind informatii generale, cifra medie de afaceri3.Capacitatea financiara a ofertantului4.Informatii privind bonitatea ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 (trei) ani + o recomandare de la unul din contractantii mentionati.2.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentul tehnic si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.3.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune pentru asigurarea controlului calitatii.
4.Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica/Agrement Tehnic, dupa caz, eliberate de AFER, pentru tipurile de reparatii si lucrari solicitate, in vigoare.5.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea contractului.
6.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.7.Certificat ISO 9001:2001 sau echivalent - la prestatorul de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie electronica intr-o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2009 11:00
Locul: BRM - Piata presei Libere, nr. 1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: Piata Garii de Nord, nr. 1 - 3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel.021/3164960, Email: [email protected], Fax: 021/3164959
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2009 15:47