Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,SERVICII DE REPARATII PIESE DE SCHIMB, SUBANSAMBLE MINIERE DE CARIERA?? - Reparat pompe de ulei, pompe de vaselina si cilindrii hidraulici


Anunt de participare (utilitati) numarul 133594/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Vitejanu Ion, Tel. +40 253335045, In atentia: domnului Pociovalisteanu Cristian, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 253335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe actiuni cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
, ,SERVICII DE REPARATII PIESE DE SCHIMB, SUBANSAMBLE MINIERE DE CARIERA?? - Reparatpompe de ulei, pompe de vaselina si cilindrii hidraulici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 ? Reparat cilindrii hidraulici - este necesara pentru asigurarea stocului minim de cilindrii hidraulici, pentru buna desfasurare a activitatii de reparatie din carierele Jilt Nord, Jilt Sud si Mina Tehomir.
Lot 2 ? Reparat pompe ulei- necesara pentru asigurarea stocului minim de pompe ulei de rezerva pentru buna desfasurare a activitatii de productie din carierele Jilt Nord, Jilt Sud si Mina Tehomir.
Lot 3 -Reparat pompe vaselina - necesara pentru asigurarea stocului minim de pompe vaselina de rezerva pentru buna desfasurare a activitatii de productie din carierele Jilt Nord, Jilt Sud si Mina Tehomir.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
18 buc. cilindrii hidraulici;
9 buc. pompa ulei;
6 buc. pompa vaselina
Valoarea estimata fara TVA: 81, 295.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este : -Pt. lotul 1 ? 900, 00 lei, -Pt. lotul 2 ?500, 00 lei, -Pt. lotul 3 -80, 00 lei.Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 07 RZBR 0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituirea garantiei de buna executie este prin: - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- retineri succesive din valoarea facturilor partiale in conformitate cu Hotararea nr. 1045/19.10.2011 privind modificarea art. 90 alin (3) din HG 925/2006. Ofertantul va opta pentru una dintre cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse propriiModalitati de plata: prin ordin de plata sau alte modalitati de plata legale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea Completarea formularului nr.12 A, anexat
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 Completarea formularului nr.12 B, anexat
Cerinta nr. 3
Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor locale Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertei, in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Cerinta nr. 4
Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie Completarea formularului nr.12 C, anexat
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independentaCompletarea formularului tip, anexat
Cerinta nr. 6
Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006. Completarea formularului tip, anexat.
Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
-Laurentiu Octavian GRAURE ? Director General
-Daniel PITAROIU ? Director Directie Buget, Financiar, Contabilitate
-IonPARASCHIVU - Director Directie Miniera
-Gheorghe COPACI ? Director Directia Comerciala
Comisia de evaluare:
-Ion VITEJANU - Sef Serviciul Achizitii Servicii si Lucrari
-Constantin TRUSCA ? Sef Serviciul Disciplina Contractuala si Valorificari
-Cristian GRUIA - Sef Serviciul Mecanic DSMC
-Gheorghe CHITIMIA- Contabil Sef Jilt Sud
-Valentin STOICHITOIU- Serviciul AQ
-Cristian POCIOVALISTEANU - Serviciul Achizitii Servicii si Lucrari Cerinta nr. 1
Persoane fizice/juridice romane Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, valabil la data procedurii de achizitie, din care sa reiese ca are in domeniul de activitate, prestarea de servicii, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN).Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte documentul in original/copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico-financiara Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat la organele competente.
Cerinta nr. 2
Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri Prezentarea cifrei de afaceri globale/ media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, in perioada ultimilor 3 ani.Pentru echivelenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind experienta similara Prezentarea listei principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii3 ani. Se va completa formularul12 D, continand valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc. Se va prezenta in copie certificat constatator al un contract de servicii similare si o recomandare de la beneficiarul contractului prezentat pentru demonstrarea experientei similare.
Cerinta nr. 2
Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje specifice prestarii serviciului, licente software, echipamente tehnice, etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va completa formularul 12 H, anexat.
Cerinta nr. 3
Informatii privind personalulPrezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani. Se va prezenta formularul 12 I, anexat, completat.
Pentru membrii colectivului de cercetare/proiectare se vor prezenta CV-uri si experienta profesionala.
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii Prezentarea in copie a certificatului SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acredita pentru certificare sistemului de asigurare a calitatii, pentru servicii similare celor ofertate sau alte documente echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2012 11:00
Locul: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A. - DIRECTIA COMERCIALA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin , in cadrul propunerii financiare, preturi egale, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art. 256, alin 1 lit b si alin. 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A. ? Directia Comerciala - ServiciulDisciplina Contractuala si Valorificari.
Adresa postala: str. Uzinei, nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel. +40 253335045, Email: [email protected], Fax: +40 253335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2012 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer