Licitatie Publica - SERVICII DE REPARATII PLANIFICATE DETIP RR PENTRU O LOCOMOTIVA LDH 1250 CP DIN DOTAREA EPCVJ VULCAN
Anunt de participare (utilitati) numarul 140430/14.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala- Serviciul APMD, Tel. +040 254506151, In atentia: Victor Utu, Email: [email protected], Fax: +40 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI
Adresa postala: STR. TIMISOAREI NR.2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA CNH SA, In atentia: DIRECTIEI COMERCIALA -SERV APMD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE REPARATII PLANIFICATE DETIP RR PENTRU O LOCOMOTIVA LDH 1250 CP DIN DOTAREAEPCVJVULCAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: EPCVJVulcan saudupa caz la prestator
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE REPARATII PLANIFICATE DETIP RR PENTRU O LOCOMOTIVA LDH 1250 CP DIN DOTAREAEPCVJVULCAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50221000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a locomotivelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
intreaga cantitate de servicii solicitatapentru o locomotiva LDH 1250 CP
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 6.000 lei Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor1.Garantia se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform formularului C4), care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazutab) ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; Garantia de participare se depunein contul autoritatii contractante deschis pentru colectare sumelor depuse de agentii economici reprezentand garantii de participare la licitatii, simbol RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosanic) depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante, In oricare situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschidereaofertelor.Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de participare 1.Garantia de buna executie a contractului se va stabili in cuantum de 10 % din pretul contractului de prestari servicii , fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui la data semnarii contractului prin un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract Garantia trebuie sa fie irevocabila. Valabilitateainstrumentului de garantaretrebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului.Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.Plata se va face prioritar prin compensare cu energie el si numai in limita posibilit se vor efectua plati prin OP. Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SEF SERVICIU LCJ - jr. BALINT ILEANA
SEF SERVICIU METMI - ing. TESLICI FLORIN
SEF SERVICIU FCIT ?ec PALANCEAN CARMENSEF SEVICIU APSP- ing. UTU VICTOR
Declaratia de la pct. 3 va fi prezentata si de catre subcontractant, daca este cazul Pentru persoane juridice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCPentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Documentele vor fi eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana2. Autorizatie de furnizor feroviar de servicii feroviare eliberata de AFER Bucuresti
Autorizatia va fi eliberata de AFER Bucuresti pentru executarea serviciilor reparatii RR locomotive LDH 1250 CP si in conformitatecu cerintele dinOMT 290/2000
3. Certificatde omologare tehnica feroviara in faza finala pentru reparatii de tip RR LDH 1250 CP eliberat de AFER Bucuresti si in conformitatecu cerintele dinOMT 290/2000
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale
2 Ultimul bilant contabil In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand subcontractantii
Certificat deimplementaresistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 pentru servicii de reparatii locomotive LDH 1250 CP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2012 12:00
Locul: sediul CNH SA Petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Evaluarea ofertelor consta in compararea preturilor fiecarei oferte admisibile in parte si intocmirea, in ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.Compararea preturilor se realizeaza la valoarea fara TVA Pretul pentru departajarea ofertelor se calculeaza dupa formula : Tt= ?Tt rep+ ?Tt inlocUnde: ?Tt inloc-sumatarifelor totale de inlocuire din anexa 1 la formularul de oferta din sectiuneaFormulare?Tt rep?suma tarifelor totalede reparare din anexa 1 la formularul de oferta din sectiuneaFormulareIn cazul in care preturile totale cele mai mici ofertate sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au indeplinit toate criteriile de calificare solicitate si au pretul total cel mai scazut, o noua propunere financiara in plic inchis.Solicitarea se va face prin adresa scrisa in care se va specifica si data si locul stabilit pentru deschiderea acestora.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(acest program fiind disponibilgratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazutela art.256 ind 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA A HUILEI -SERVICIUL LCJ
Adresa postala: STR. TIMISOAREI NR.2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +040 0254506100, Fax: +040 0254506104
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2012 08:16