Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatii planificate la vagoane de calatori


Anunt de participare (utilitati) numarul 82615/18.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu Nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Nina Botezatu, Tel.021/319.24.28, In atentia: Sef Serviciu Achizitii Servicii - Investitii, produse, Combustibil: Mariana NICA, Email: [email protected], Fax: 021/319.24.28, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatii planificate la vagoane de calatori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul societatii prestatoare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 25 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 279, 300 si 29, 875, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia cu termen de valabilitate 30.09.2009, urmand ca celelalte contracte subsecvente sa se inchieie la un interval de 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Reparatiiperiodice la vagon calatori compartimentat/salon cls.II-a, seria 2054, Lot 2: Reparatiiperiodice la vagon calatori compartimentat cls.II-a, seria 2055, Lot 3: Reparatiiperiodice la tren etajat cls.I-a, seria 1617 si cls.II-a, seria 2617, Lot 4: Revizie Tehnica intermediara 1, 3, 5, 7 la vagon calatori salon cls Iseria 1070;1090, 1091, Lot 5: Rebandajare osii montate la vagon calatori necompartimentat cls.I-a, seria 1147, Lot 6: Rebandajare osii montate la vagon calatori compartimentat cls.I-a, seria 1947, Lot 7: Rebandajare osii montate la vagon calatori compartimentat cls.I-a, seria 1950, Lot 8: Rebandajare osii montate la vagon calatori salon/compartimentat cls.I-a, seria 1955/1954, Lot 9: Rebandajare osii montate la vagon calatori salon cls.I-a, seria 1056/1956, Lot 10: Rebandajare osii montate la vagon calatori compartimentat cls.I-a , seria 1957, Lot 11: Rebandajare osii montate la vagon calatori compartimentatcls.II-a, seria 2047/2057, Lot 12: Rebandajare osii montate la vagon calatori compartimentat cls.II-a, seria 2050, Lot 13: Rebandajare osii montate la vagon calatori compartimentat/salon cls.II-a, seria 2054, Lot 14: Rebandajare osii montate la vagon calatori compartimentat cls.II-a, seria 2055, Lot 15: Rebandajare osii montate la vagon calatori compartimentat cls.II-a, seria 2059, Lot 16: Rebandajare osii montate la vagon calatori necompartimentat cls.II-a, seria 2147/2157, Lot 17: Rebandajare osii montate la vagon calatori compartim.cls.Ia + II a seria 3950, Lot 18: Rebandajare osii montate la Tren etajat cls.I aseria 1617 si cls.II a seria 2617
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparatii planificate la vagoanele de calatori
Cantitatea minima si maxima ce face obiectul acordului cadru, precum si cantitatea primului contract subsecvent se regasesc in Anexa B, la informatiile privind Loturile.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 279, 300 si 29, 875, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibibilitatea2.Declaratie privind pe proprie rasundere privind neincadrarea in stare de faliment ori lichidare, indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, indeplinirea conditiilor contractuale, in ultimi 2 ani, condamnari in ultimii 3 ani;3.Declaratie pe proprie raspundere privind concurenta;4.Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat;5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind bonitatea candidatului
2.Declaratie privind cifra medie de afaceri si informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamente tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii2.Certificate privind conformitatea serviciilorCandidatii persoane juridice romane trebuie sa indeplineasca cerintele OMT 290/2000, adica prestatorul de servicii sa aiba Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica/Agrement Tehnic, dupa caz, eliberate de AFER, in conformitate cu solicitarile din Documentatia Descriptiva si cerintele OMT 290/2000, in termen de valabilitate.
Candidatii persoane juridice straine certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea serviciilor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante si Agrement Tehnic Feroviar eliberat de AFER, in conformitate cu cerintele din Documentatia Descriptiva si cerintele OMT 290/2000, in termen de valabilitate.
3.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea acordului cadru de servicii4.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii5.Certificat ISO 9001:2001 - la prestatorul de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
sntfc 32/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2009 11:00
Locul: SNTFC "CFR Calatori" SA, B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Bucuresti, etaj IV, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de specialitate si persoanele imputernicite ale candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Mentionam ca procedura este Negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare - accelerata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC "CFR Calatori" SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/319.95.28, interior 122961, Fax: 021/313.20.62
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2009 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer