Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatii planificate la vagoanele de calatori


Anunt de participare (utilitati) numarul 76689/06.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-Dul Dinicu Golescu Nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Nina Botezatu, Tel.021/319.24.28, In atentia: Sef Serviciu Achizitii Servicii - Investitii, Produse, Combustibil, Email: [email protected], Fax: 021/319.24.28, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatii planificate la vagoanele de calatori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul societatii prestatoare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 27 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 897, 600 si 179, 432, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia cu termen de valabilitate 30.09.2009, urmand ca celelalte contracte subsecvente sa se incheie la un interval de 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Rep periodice la vag cal necomp cls.I-a, seria 1147, Lot 2: Rep.periodice la vag calatori comp.cls.I-a, seria 1947, Lot 3: Rep.periodice la vag cal.comp.cls.I-a, seria 1950, Lot 4: Rep.periodice la vag cal.salon/comp.cls.I-a, seria 1955/1954, Lot 5: Rep.periodice la vag cal salon cls.I-a, seria1056/1956;Lot 6: Rep.periodice la vag.cal comp.cls.I-a, seria 1957, Lot 7: Rep.periodice la vag.cal comp cls.II-a, seria 2047/2057, Lot 8: Rep.periodice la vag cal comp cls.II-a, seria 2050, Lot 9: Rep periodice la vag cal comp/salon cls.II-a, seria 2054; Lot 10: Rep periodice la vag cal comp cls.II-a, seria 2055, Lot 11: Rep periodice la vag cal salon cls.II-a, seria 2058, Lot 12: Rep periodice la vag cal comp cls.II-a, seria 2059;Lot 13: Rep periodice la vag cal necomp cls.II-a, seria 2147/2157, Lot 14: Rep periodice la vag cal comp cls.I-a + II-a, seria 3950, Lot: 15: Rep periodice la tren etajat cls.I-a, seria 1617 si cls.II-a, seria 2617, Lot 16: Rep periodice la vag cal cls.II-a , seria 2922, Lot 17: Revizie Tehnica intermediara 1, 3, 5, 7 la vag cal comp cls.II-a , seria 2190, Lot 18: Revizie Tehnica intermediara 1, 2, 6 la vag cal comp cls.II-a , seria 2190, Lot 19: Revizie Tehnica Generala 1, 2 la vag cal comp cls.II-a , seria 2190, Lot 20: Revizie Tehnica Generala 1, 2 la vagon cal semicomp cls.I-a , seria 1976, Lot 21: Revizie Tehnica intermediara1, 3, 5, 7 la vag cal semicomp cls.I-a , seria 1976, Lot 22: Revizie Tehnica intermediara 1, 2, 6 la vag cal semicomp cls.I-a , seria 1976, Lot 23: Revizie Tehnica Generala 1, 2 la vag cal semicomp cls.II-a, seria 2076, Lot 24: Revizie Tehnica intermediara 1, 3, 5, 7 la vag cal semicomp cls.II-a, seria 2076, Lot 25:
Revizie Tehnica intermediara 1, 2, 6 la vag cal semicomp cls.II-a, seria 2076, Lot 26: Revizie Tehnica Generala 1, 2 la vagon calatori bar-bistro seria 8976, Lot 27: Revizie Tehnica Generala 1, 2 la vag cal salon cls I seria 1070;1090, 1091, Lot 28: Revizie Tehnica intermediara 1, 3, 5, 7la vag cal salon cls Iseria 1070;1090, 1091, Lot 29: Revizie Tehnica intermediara 1, 2, 6 la vag cal salon cls I seria 1070;1090, 1091, Lot 30: Revizie Tehnica Generala 1, 2 la vag cal salon clsII seria 2176, 2186, 8987, 2081, Lot 31: Revizie Tehnica intermediara 1, 3, 5, 7 la vag cal salon cls II seria 2176, 2186, 8987, 2081, lot 32: Revizie Tehnica intermediara 1, 2, 6 la vag cal salon cls II seria 2176, 2186, 8987, 2081, Lot 33: Revizie Tehnica Generala 1, 2 la vag cal 3076, 2296, 8496, 8476, 8576, 8676, 8896, Lot 34: Revizie Tehnica intermediara 1, 3, 5, 7 la vag cal 3076, 2296, 8496, 8476, 8576, 8676, 8896, Lot 35: Revizie Tehnica intermediara 1, 2, 6 la vagon calatori 3076, 2296, 8496, 8476, 8576, 8676, 8896, Lot 36: Revizie Tehnica Generala 1, 2 la vagon calatori compartimentat 1980, 2180, Lot 37: Prelungire RP la vagon calatori, Lot 38: Rebandajari osii montate, Lot 39: Inlocuire roti monobloc, Lot 40: Inlocuire discuri frana, Lot 41: Inlocuire osii ax
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparatii planificate la vagoanele de calatori.
Cantitatea minima si maxima ce face obiectul acordului cadru, precum si cantitatea minima si maxima a primului contract subsecvent se regasesc in Anexa B la informatii privind Loturile.
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 897, 600 si 179, 432, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pentru ac-cadru se va constitui pt.fiecare lot, valoarea este data in Anexa B.Garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Decl.priv.eligibilitatea
2. Decl.priv. neincadrarea in sit. prev.la art.181
3. Decl.pe proprie rasp.ref.la art.5 alin 1 din legea nr. 21/1996
4. Decl.pe proprie rasp.priv achitarea oblig.exig.catre bugetul de stat
5. Certificat ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil la 30.06.2008
2. Declaratie privind informatii generale, cifra medie de afaceri
3. Capacitate financiara a ofertantului
4. Informatii privind bonitatea ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a princip. prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani + 1 recomandare2.Decl. pe proprie rasp.ref.la echip.tehn. si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
3.Decl. pe proprie rasp.ref.la personalul/organismul teh.de specialitate de care dispune pt asig. controlului calitatii4.Certific. privind conformitatea serviciilorOfertantii persoane juridice romane Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica/Agrement Tehnic, dupa caz, eliberate de AFER, Ofertantii persoane juridice straine certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea serviciilor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante si Agrement Tehnic Feroviar eliberat de AFER, 5.Decl.pe proprie rasp.ref. la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea acordului cadru de servicii6.Decl.pe propria rasp.privind resp.conditiilor de munca si protectia muncii7.Cerificat ISO 9001:2001 - la prestatorul de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 15/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2009 11:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri, Piata Presei Libere, nr. 1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice, Documentatia de atribuire nu poate fi publicata in SEAP datorita infrastructurii hardware ce nu suporta utilizarea acestor aplicatii, drept pentru care, aceasta se va ridica de la sediul SNTFC "CFR Calatori" SA, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, etaj IV, camera 17, in urma unei solicitari scrise din partea potentialului ofertant.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr. 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/319.95.28, interior 122961, Fax: 021/319.24.28, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2009 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer