Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatii planificate la vagoanele de calatori


Anunt de participare (utilitati) numarul 76697/06.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu Nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Emilia Iordache, Tel.021/319.24.28, In atentia: Sef Serviciu Achizitii Servicii - Investitii, produse, Combustibil: Mariana NICA, Email: [email protected], Fax: 021/319.24.28, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatii planificate la vagoanele de calatori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul societatii prestatoare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot1.Reparatie periodica a vagoanelor de calatori necompartimentate cls. I-a, seria 1147, Lot2.Reparatie periodica a vagoanelor de calatori compartimentate cls. I-a, seria 1950, Lot3.Reparatie periodica a vagoanelor de calatori salon/compartimentate cls. I-a, seria 1955/1954, Lot4.Reparatie periodica a vagoanelor de calatori compartimentate cls. II-a, seria 2050, Lot5.Reparatie periodica a vagoanelor de calatori compartimentate cls. II-a, seria 2054, Lot6.Reparatie periodica a vagoanelor de calatori compartimentate cls. II-a, seria 2055, Lot7.Reparatie periodica a trenurilor etajate cls. I-a, seria 1617 si cls. aII-a, seria 2617, Lot8.Revizie Tehnica Intermediara(2, 6) a vagoanelor de calatoricompartimentate AVA 200 CFR cls. a II-a, seria 2190, Lot9.Revizie Tehnica Generala a vagoanelor de calatoricompartimentate AVA 200 CFR cls. a II-a, seria 2190, Lot10.Reparatie Tehnica Generala a vagoanelor de calatoribar-bistro, seria 8976, Lot11.Revizie Tehnica Generala a vagoanelor de calatorisalon cls.I, seriile1070, 1090, 1091, Lot12.Revizie Tehnica Generala a vagoanelor de calatorisalon cls. I, seriile 2176, 2186, 8987, Lot13.Revizie Tehnica Generala a vagoanelor de calatoride viteza si confort sporit, seriile 3076, 2296, 8496, 8476, 8576, 8676, 8896, Lot14.Revizie Tehnica Intermediar(1, 3, 5, 7)a a vagoanelor de calatoride viteza si confort sporit, seriile 3076, 2296, 8496, 8476, 8576, 8676, 8896, Lot15.Revizie Tehnica Intermediar(2, 6)a a vagoanelor de calatoride viteza si confort sporit, seriile 3076, 2296, 8496, 8476, 8576, 8676, 8896, Lot16.Reparatie periodica a vagoanelor de calatori compartimentate cls. I, seria 1980, Lot17.Reparatie periodica a vagoanelor de calatori compartimentate cls. a II-a, seria2180
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparatii planificate la vagoanele de calatori
Cantitatea de servicii ce urmeaza a se executa pentru fiecare lot in parte, se regaseste in Anexa B la informatii privind Loturile.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 141, 894RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pentru contract se va constitui pe loturi, valoarea acesteia se regaseste in Anexa B, Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.priv.eligibilitatea
2.Decl.priv.neincadrarea in sit.prev.la art.181
3.Decl.pe proprie rasp.ref la art.5din legea nr. 21/1996
4.Decl.pe proprie rasp.priv.achitarea oblig.exig.catre bugetul de stat
5.Certificat ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la 30.06.2008
2.Declaratie privind informatii generale cu cifra medie de afaceri
3.Capacitatea financiara a candidatului
4.Informatii privind bonitatea candidatului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.pe proprie rasp. ref la echip.tehn.si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
2.Certificate privind conformitateaCandidatii persoane juridice romane Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica/Agrement Tehnic, dupa caz, eliberate de AFER, Candidatii persoane juridice straine certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea serviciilor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante si Agrement Tehnic Feroviar eliberat de AFER, 3.Decl.pe proprie raspundere privind resp.conditiilor de munca si protectia muncii
4. Certificat ISO 9001:2001 la prestatorul de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
sntfc 18/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2009 11:00
Locul: SNTFC "CFR Calatori SA", B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 Bucuresti, etaj IV, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputernicitiai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
- Mentionam ca procedura de atribuire este: Negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare - Accelerata.- Din motive tehnice, Documentatia de atribuire nu poate fi publicata in SEAP datorita infrastructurii hardware ce nu suporta utilizarea acestor aplicatii, drept pentru care, aceasta se va ridica de la sediul SNTFC "CFR Calatori" SA, B+dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucuresti, etaj IV camera 17, in urma unei solicitari scrise din partea potentialului candidat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr. 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre actul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC "CFR Calatori" SA
Adresa postala: B-dul Dinicu golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/319, 95, 28, interior 122961, Fax: 021/319, 24, 28
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2009 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer