Licitatie Publica - Servicii de reparatii planificate pentru vagoane de calatori seria 2147 si 2157
Anunt de participare (utilitati) numarul 132651/08.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta MANOLE, Tel. +40 0732671661, In atentia: Sef Serviciu Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0213192428, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatii planificate pentru vagoane de calatori seria 2147 si 2157
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul societatii prestatoare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 43, 240 si 2, 049, 806RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: primul contract subsecvent se va incheia cu termen de valabilitate 1 luna urmand ca celelalte contracte subsecvente sa se incheie la interval de 1 luna
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatii planificate pentru vagoane de calatori seria 2147 SI 2157
Lot 1: Revizie Periodica ? tip RP la vagoanele de calatoriseria 2147 si 2157;
Lot 2: Servicii de reparatie, remedieri, reconditionare, inlocuire piese de schimb si subansamble, materii prime si materiale, instalatii si echipamentedin dotarea vagoanelor seria 2147 si 2157;
Lot 3: Servicii rebandajare osii vagoane de calatoriseria 2147 si 2157 din parcul SNTFC CFR Calatori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Revizie Periodica ? tip RP la vagoanele de calatoriseria 2147 si 2157;
minim 1 serviciu vagoane ? maxim 23 servicii vagoaneLot 2: Servicii de reparatie, remedieri, reconditionare, inlocuire piese de schimb si subansamble, materii prime si materiale, instalatii si echipamentedin dotarea vagoanelor seria 2147 si 2157;
- conform Anexei B a Fisei de date a Achizitiei din Documentatia de atribuire
Lot 3: Servicii rebandajare osii vagoane de calatoriseria 2147 si 2157 din parcul SNTFC CFR Calatori
minim 2 servicii rebandajare? maxim 92servicii rebandajare
Valoarea estimata fara TVA: intre 43, 240 si 2, 049, 806RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 15.180 lei pentru lotul 1, 17.076 lei pentru lotul 2 si 8.740 lei pentru lotul 3. Garantia de buna executie 5% fara TVA din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl pe proprie rasp priv neincadrarea in disp.art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ulterioare;2. Decl pe proprie rasp priv neincad in sit prev la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;3. Decl pe proprie rasp priv achit oblig exig catre bugetul de stat si catre buget asig soc de stat4. Certif de participare la licitatie cu oferta independent conf ord anrmap 314/2010
5.Decl pe proprie raspundere conf. art. 69ยน*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.In vederea completarii acestei decl precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dorin Ioan MAER ? DIRECTOR GENERAL;Elena MIU- DIRECTOR GENERAL ADJ. ECONOMIC;Carmen POPESCU ? DIRECTOR LOGISTICA;Marian CONSTANTIN -DIRECTOR GENERAL ADJ PRODUCTIE
Liviu TANASE ? DIRECTOR MATERIAL RULANT;Georgeta MANOLE - SEF SERVICIU;Dan MIHALCEA - SEF SERVICIU;
Nina BOTEZATU- INGINER
6.Pentru persoane juridice romane: -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilantul contabil 31.12.2010 insotit de confirmarea de primire2. informatii privind cifra medie de afaceri3. informatii privind bonitatea candidatului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii efectuate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.b) declaratia pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea acordului cadru de serviciic) declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatiid) informatii privind partea din acordul cadru pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
sntfc 96/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2012 11:00
Locul: SNTFC CFR Calatori SA B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 etaj IV Bucuresti sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare si se va descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro.In conformitate cu prevederile art.119>2, alin 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, raspunsul autoritatii contractante la solicitarile de clarificari trebuie sa fie publicat/transmis nu mai tarziu de 6 zile inainte de data limita stabilita pentru inceperea negocierilor, in masura in care clarificarile sunt solicitate in timp util.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel. +40 0213199528-122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2012 18:35