Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatii schimbatoare de caldura pentru motoare Diesel LDE 2100 CP si LDE 2100 CP EGM, motoare Diesel LDH 1250 CP, respectiv transmisii hidraulice LDH 1250 CP


Anunt de participare (utilitati) numarul 73444/11.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: Ro-010867, Romania, Punct(e) de contact: Iordache Emilia, Tel.021/311.70.84, In atentia: Sef Serviciu Achizitii-Servicii Investitii, Produse, Combustibil: Mariana Nica, Email: [email protected], Fax: 021/315.30.04, Adresa profilului cumparatorului: www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatii schimbatoare de caldura pentru motoare Diesel LDE 2100 CP si LDE 2100 CP EGM, motoare Diesel LDH 1250 CP, respectiv transmisii hidraulice LDH 1250 CP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul societatii reparatoare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 340, 000 si 680, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente la 3 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatii schimbatoare de caldura pentru motoare Diesel LDE 2100 CP si LDE 2100 CP EGM, motoare Diesel LDH 1250 CP, respectiv transmisii hidraulice LDH 1250 CP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nivelurile minim si maxim al volumului de servicii ce se pot achizitiona in baza acordului cadru:
- Minim: servicii de reparare schimbatoare de caldura pentru MD la LDE 10 bucatiservicii de reparare schimbatoare de caldura pentru MD la LDH 1250 CP 15 bucatiservicii de reparare schimbatoare de caldura pentru TH la LDH 1250 CP 20 bucati
- Maxim: servicii de reparare schimbatoare de caldura pentru MD la LDE 20 bucatiservicii de reparare schimbatoare de caldura pentru MD la LDH 1250 CP 30 bucatiservicii de reparare schimbatoare de caldura pentru TH la LDH 1250 CP 40 bucati
Nivelurile minim si maxim al volumului de servicii ce pot face obiectul primului contract subsecvent: - Minim: servicii de reparare schimbatoare de caldura pentru MD la LDE 1 bucatiservicii de reparare schimbatoare de caldura pentru MD la LDH 1250 CP 1 bucatiservicii de reparare schimbatoare de caldura pentru TH la LDH 1250 CP 1 bucati
- Maxim: servicii de reparare schimbatoare de caldura pentru MD la LDE 10 bucatiservicii de reparare schimbatoare de caldura pentru MD la LDH 1250 CP 15 bucatiservicii de reparare schimbatoare de caldura pentru TH la LDH 1250 CP 20 bucati
Valoarea estimata fara TVA: intre 340, 000 si 680, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 6.800 lei; garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Decl priv eligibilitateab)Decl priv neincadrarea in art. 181c)Decl ref Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996d)Decl ref obligatiile exigibile catre bugetul de stat
e)Certif ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil la 30.06.2008
b) decl priv cifra medie de afaceri si inf generalec) capacitatea financiara a ofertantului
d) inf privind bonitatea ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a princip prestari de servicii similarein ultimii 3 ani +2 recomandarib) decl ref conformitatea serviciilor
Ofertantii persoane juridice romane - Autorizatie de Furnizor Feroviar eliberat de AFER, Certificat de Omologare sau Agrement Tehnic
Ofertantii persoane juridice straine certif sau alte doc care sa ateste conformitatea serviciilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 4/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 75 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar platibil la casiereia Sntfc Cfr Calatori Sa, bd. Dinicu Golescu nr. 38, etaj IV, sector 1, Bucuresti, in cuantum de 75 lei fara tva
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2009 11:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri Bucuresti, Piata Presei Libere nr. 1, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilpr
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al sntfc cfr calatori sa
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/319.25.98, 122.961, Fax: 021.315.30.04, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2009 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer