Licitatie Publica - Servicii de reparatii, service, asistenta tehnica, suport logistic si furnizare piese de schimb, ansamble, subansamble si consumabile aferente acestor servicii, in vederea intretinerii si punerii in stare de disponibilitate a elicopterelor tip EC 135
Anunt de participare numarul 74500/01.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE AVIATIE AL M.I.R.A.
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km.8, 5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Punct(e) de contact: Octav Gaftoi, Tel.021.319.31.91, Email: [email protected], Fax: 021.319.31.93, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparatii, service, asistenta tehnica, suport logistic si furnizare piese de schimb, ansamble, subansamble si consumabile aferente acestor servicii, in vederea intretinerii si punerii in stare de disponibilitate a elicopterelor tip EC 135
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: nu se impune
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 876, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatii, service, asistenta tehnica, suport logistic si furnizare piese de schimb, ansamble, subansamble si consumabile aferente acestor servicii, in vederea intretinerii si punerii in stare de disponibilitate a elicopterelor tip EC 135
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50212000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a elicopterelor (Rev.2)
34731700-7-Piese pentru elicoptere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparatii, service, asistenta tehnica, suport logistic si furnizare piese de schimb, ansamble, subansamble si consumabile aferente acestor servicii, in vederea intretinerii si punerii in stare de disponibilitate a elicopterelor tip EC 135
Valoarea estimata fara TVA: 2, 876, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Contractele ce se vor incheia cu persoane straine se vor derula prin intermediul S.C. Comicex S.A.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2009 pana la 31.05.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 20.000 RON; garantie de buna executie a contractului - 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, Autoritatea Contractanta solicita legalizarea asocierii, inainte de data semnarii acordului cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul 12B
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimul an sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul.Autoritatea contractanta accepta si orice alte documente prin care operatorul economic isi poate prezenta o imagine fidela a situatiei economice si financiare, precum si oricare alte posibilitati prevazute in Ordin al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice, nr.155/02.10.2006, privind aprobarea Ghidului pentru atribuirea contractelor de achizitie publica ;
- declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima de calificare: cifra medie anuala - plafonul sa fie minim de 4.248.400 lei sau echivalent 1.000.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;b) lista cuprinzand utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului;c) lista cuprinzand personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii;d) autorizatie emisa de producatorul elicopterului EC 135 pentru indeplinirea obiectului acordului cadru;e) declaratie de conformitate si certificate de garantie pentru produsele livrate;f) documente de autorizare emise de Autoritatea Aeronautica Civila Romana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se vor organiza doua runde de licitatie electronica cu durata de o zi fiecare, cu o zi pauza intre ele; Informatii suplimentare - conform fisei de date a achizitiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S22-031473 din 03.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2009 10:30
Locul: Soseaua Bucuresti Ploiesti, km. 8, 5, sect. 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleus, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr.5, sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar a unui act al Autoritatii Contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Autoritatii Contractante
Adresa postala: Soseaua Bucuresti Ploiesti, km. 8, 5, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Tel.+4021.319.31.91, Email: [email protected], Fax: +4021.319.31.93
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2009 18:46