Licitatie Publica - Servicii de reparatii si de intretinere imobile
Anunt de intentie numarul 26334/30.05.2013
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: BULEVARDUL UNIRII NR. 37, BUCURESTI, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: DUB GHEORGHITA DUMA ALINA NICOLETA/, Tel. +40 213187726, Email: [email protected], Fax: +40 213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: activitati de justitie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Servicii de reparatii si deintretinere imobile
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Intretinerea si repararea sistemelor din imobilele de la urmatoarele adrese: Bulevardul Unirii nr.37 sector 3;strada Gheorghe Danielopol nr2-4 sector 4; strada Stirbei Voda nr.115 sector 1; strada Ilfo
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000EUR
Intretinerea si repararea sistemelor din imobilele de la urmatoarele adrese: Bulevardul Unirii nr.37 sector 3;strada Gheorghe Danielopol nr2-4 sector 4; strada Stirbei Voda nr.115 sector 1; strada Ilfov nr.6 sector 5.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 06.08.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Acordul cadru se va incheia pe 24 luni.Contractele subsecvente se vor incheia pe o luna, doua, trimestrial, semestrial sau anual cu drept de prelungire pana la 4 luni functie de necesitati si finantare.Contractele subsecvente se vor incheia prin reluarea competitiei in S.E.A.P.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2013 11:27