Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatii si eliminare avarii la reteaua de termoficare oras ? retea secundara


Anunt de participare (utilitati) numarul 141897/11.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Adresa postala: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336520, Romania, Punct(e) de contact: Elisabeta Pogocsan, Tel. +40 254236407/+40 254570790, In atentia: Miulescu Florin, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 254236404/+40 254570481, Adresa internet (URL): www.termodeva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. Complexul Energetic Hunedoara S.A.-Punct de lucru Mintia
Adresa postala: str.Santierului nr.1, Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania, Punct(e) de contact: Pogocsan Elisabeta, Tel. +40 254236408, In atentia: Miulescu Florin, Email: [email protected], Fax: +40 254236405, Adresa internet (URL): www.termodeva.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. Complexul Energetic Hunedoara S.A.-Punct de lucru Mintia
Adresa postala: str.Santierului nr.1, Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania, Punct(e) de contact: Pogocsan Elisabeta, Tel. +40 254236408, In atentia: Miulescu Florin, Email: [email protected], Fax: +40 254236405, Adresa internet (URL): www.termodeva.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. Complexul Energetic Hunedoara S.A.-Punct de lucru Mintia
Adresa postala: str.Santierului nr.1, Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania, Punct(e) de contact: Pogocsan Elisabeta, Tel. +40 254236408, In atentia: Bone Alexandru, Email: [email protected], Fax: +40 254236405, Adresa internet (URL): www.termodeva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatii si eliminare avarii la reteaua de termoficare oras ? retea secundara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SC Complexul Energetic Hunedoara SA Punct de lucru Mintia
str. Santierului nr 1 Mintia com.Vetel
jud. Hunedoara, Romania
cod postal 337532
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatii si eliminare avarii la reteaua de termoficare oras ? retea secundara , conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 109, 305.49RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 22186, 11 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare si se va constitui conf.art.86 din HG 925/2006 . Nota: Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.(Formularul A109) In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa ca nefoandata, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 4889, 304 lei din garantia de participare, retinerea se va face in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 Garantia de participare si se va constitui prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari Contul S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA SA Punct de lucru Mintia = RO53CECEHD0130RON0574338 deschis la CEC BANK Deva.In cazul in care, garantia de participare se constituie in alta moneda, se va lua in considerare cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 3 zile. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului fara TVA Garantia de buna executie se va constitui conform HG 925/2006 si HG nr.1045/2011. Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006(Formular 12A)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Formular 12B)
Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta (Formular A104)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular A106)
Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in Formularul A106
Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt :
1. ALIC COSTEL - Director General
2. GIURGIU VASILE ? Director Comercial
3. CIOBANU MARIA ? Director Economic
4. MANGA MARCEL ? Director Tehnic
5. POGOCSAN ELISABETA ? Sef Serviciu Achizitii
6. MIULESCU FLORIN ? Sef Serviciu Reparatii Se solicita certificat Constatator emis de Oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei si se va prezenta in original, copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
Ofertantului clasat pe primul loc I se va solicita, pentru conformitate, prezentarea acestuia in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani.Cifra de afaceri globala (care vizeaza activitatea din ultimii trei ani) de minim 1, 5milioane lei( valoare fara TVA)
Modalitatea de indeplinire
Se solicita : Cifra de afaceri globala (care vizeaza activitatea din ultimii trei ani) de minim 1, 5milioane lei( valoare fara TVA).Cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte se va mentiona ca pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca cerinta minima de calificare demonstrarea prestarii de servicii similare, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza a cel putin un contract si cel mult 3 contracte, in valoare/valoare cumulata de minim 1109305.49 lei fara TVA.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui pentru activitatea specifica obiectul contractului. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea « conform cu orignalul »Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniu.(Orice document in care se precizeaza ca auditul de certificare, in cazul unui operator economic, a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.03.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.03.2013 11:00
Locul: SC Complexul Energetic Hunedoara-Punct de lucru Mintia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor identice ca pret clasate pe primul loc, pentru a se putea departaja, operatorii economici vor prezenta o noua oferta in plic, la o data ulterioara - precizata in scris de catre autoritatea contractanta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante, conform art.256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al S.C.Complexul Energetic Hunedoara S.A
Adresa postala: Str.Santierului nr.1, Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania, Tel. +40 254236408, Email: [email protected], Fax: +40 254236405, Adresa internet (URL): www.termodeva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2013 07:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer