Licitatie Publica - SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR
Anunt de participare (utilitati) numarul 116940/14.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Dragos PUIA, Tel. 021.318.52.58, int. 16, In atentia: Serviciul Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021.312.91.46, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala a Uraniului S.A. Sucursala Feldioara
Adresa postala: Str. Dumbravii, Nr. 1, Jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Marcel Dan POP, Tel. 0268.265.137, In atentia: Serviciul Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0268-265.445, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ? autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Atelierul specializat al ofertantului declarat castigator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 45 luni
Valoarea estimata fara TVA: 704, 433.3RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valorile maxime estimate si frecventa contractelor ce urmeaza a fi atribuite sunt detaliate pentru fiecare lot in parte, in cadrul sectiunilor dedicate prezentarii acestora, la pct. 5 al fiecarui lot.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de reparatii si intretinere a autovehiculelor conform Sectiunii Caiet de Sarcini din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea de servicii de reparatii si intretinere a autovehiculelor conform Sectiunii Caiet de Sarcini din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare
Valoarea estimata fara TVA: 704, 433.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantia de participare: Lot 1:811 lei;Lot 2:1.343 lei, Lot 3:1.874 lei, Lot 4:2.135 lei, Lot 5:522 lei, Lot 6:361 lei. 2.Garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse proprii constituite din valorificarea productiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Situatia personala a candidatului /ofertantului: 1.1 Declaratia privind eligibilitatea (formularul 12A); 1.2 Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (formularul 12B); 2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): 2.1 Pentru persoane juridice/fizice romane: 2.1.1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare / altele echivalente; 2.1.2 Certificat de inregistrare; 2.2 Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale despre ofertant (formularul B2); 2.Autorizatie emisa de Registrul Auto Roman pentru efectuarea inspectiilor tehnice periodice si a serviciilor de reparatii si intretinere auto, pentru aceste tipuri de autovehicule; 3.Certificarea sistemului calitatii, prin care se face dovada ca prestatorul serviciului are implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standardului SR: EN ISO 9001 / 2008 sau echivalent; 4.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice (cu lista de echipamente) de care dispune ofertantul si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii; 5.Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul detine soft de la fabricantul autoturismelor pentru reparatia acestora, pentru Loturile nr. 1, 2, 3, 5 si 6; 6.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la locatia atelierului specializat unde se efectueaza reparatiile auto si calculul distantei de la sediul Companiei Nationale a Uraniului ? Sucursala Feldioara, din Loc. Feldioara, Str. Dumbravii, Nr. 1, Jud. Brasov, Cod postal 507065, pana la locatia atelierului; 7.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta(Formularului 1)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2011 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2011 09:00
Locul: C.N.U S.A. Sucursala Feldioara str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov, cod postal 507065
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/ 2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. 021-318.52.58, Email: [email protected], Fax: 021-312.91.46, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2011 12:14