Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatii si intretinere a echipamentelor de distributie electrica


Anunt de participare (utilitati) numarul 38572/07.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Sarbu, Tel.0241.80.53.08, In atentia: Serv. Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.04, Adresa internet (URL): Constanta, str. Nicolae Iorga nr.89A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatii si intretinere a echipamentelor de distributie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: LOT 1: in ateliere specializate pentru echipamente energetice sireparatii ale echipamentelor in teren la echipamente energetice din gestiunea achizitorului(apartinand Directiei de Inalta Tensiune) din jud: Calarasi, Constanta, Ialomita, TulceaLOT 2: in laboratoare autorizate de catre BRML sau in teren (statii de transformare din gestiunea achizitorului apartinand Directiei de Inalta Tensiune)amplasate in jud: Calarasi, Constanta, Ialomita, Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1: REPARATII SI VERIFICARI ECHIPAMENTE IN ATELIERE SPECIALIZATE
LOT 2: REVIZII TEHNICE, REPARATII SI VERIFICARI METROLOGICE DISPOZITIVE DE MASURARE SI MONITORIZARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532400-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot.1 Reparatii si verificari echipamente in ateliere specializate
Lot 2 Reparatii si verificari metrologice dispozitive de masurare si monitorizare
Achizitorul isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare in conformitate cu legislatia in vigoare
Valoarea estimata fara TVA: intre 596, 757 si 1, 372, 542RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GAR.PARTIC: LOT1:15000RON(7500RON-IMM)LOT2:3000RON(1500RON-IMM), Garantie buna executie: 10%(5%IMM)din val.fara TVA a contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea, decl.privind neincadrarea in preved.art.181 din ordonanta, certif privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale la data de 31.10.2007, ptr.pers.jurid.romane: certif.constatator emis de Of.Registrului Comertului, ptr. persoane juridice straine documente care dovedesc inregistrarea ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind cifra de afaceri globala(2004-2006), informatii privind situatia financiara la data de 31.12.2006 din bilantul ultimului an.In cazul in care formularul nu este vizat de DGFCFS se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot1: Atestat ANRE ptr.serv.din CS; Lot2: Autoriz.BRML ptr.verif.DMM, atestat verif.metrolog pers.fizica., autoriz.Laborator metrologic;, pentru fiecare lot lista lucr. similare din ultimii 3 ani a caror val.insum= val.posibila a contractului, certif.de buna exec., ptr.lot 2: buletine de verif, liste cu instr. din dotare ptr.prest.serv, ptr. fiecare lot: inf.privind pers.tehnic, dotari util.tehn, certif. calitate si plan calitate, certif.mediu, plan mediu, proc.de mediu, ptr.lot 1: decl. ofertant ca poate actiona pe toata durata unei zile si in orice cond.meteo
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: 50 RON/LOT prin numerar in casieria autor.contr.sau ordin de plata in contul ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA: RO62CITI0000000700086003 la Citibank Romania SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2007 13:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante: Constanta, str.Nicolae Iorga nr.89A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de Evaluare si reprezentantii Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire se poate procura de la S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA - SERV. Achizitii in cel mult 4 zile de la transmiterea unei scrisori de solicitare de catre operatorul economic la fax: 0241/805304.Pretul este de 50 RON/Lot. Oferta depusa in limba engleza/italiana, va fi insotita de traducere autorizata in limba romana
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/606597, Email: [email protected], Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei va fi de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.-Serv. Juridic
Adresa postala: STR. Nicolae Iorga nr.89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241/805999, Fax: 0241/616340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2007 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer