Licitatie Publica - Servicii de reparatii si intretinere a echipamnetelor medicale
Anunt de participare numarul 106562/25.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: Ghimici George, Tel. 2554090;2554270, Email: [email protected], Fax: 2554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparatii si intretinere a echipamnetelor medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 745, 016 si 2, 160, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: valoarea minima a unui contract subsecvent este de 72709 lei fara tva, valoarea maxima este de 90000 lei fara tva, in functie de disponibilitatile banesti ale autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatii si intretinere a echipamnetelor medicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparatii si intretinere a echipamnetelor medicale
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 745, 016 si 2, 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part.conf art. 86 din HG 925/2006, in val 7000 lei. Gar de buna executie 5% din val fara tva a fiec contr subs.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie privind eligibilitatea*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata)*Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, in original sau copie legalizata (emis cu maximum 30 zile inainte de deschiderea ofertelor)*Certificat de inregistrare CUI si anexa ? copie conforma cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2010, *Fisa de informatii generale (Formular C)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie si lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani (Formular D): *Minimum o recomandare de la beneficiari ? inregistrate si prezentate in copie conf. cu originalul, din care sa reiasa in mod expres prestarea serviciilor de reparare si intretinere a echipamentului medical.
*Declaratie echipamente tehnice propuse pentru indeplinirea contractului.
*Declaratie privind dotarea cu personal de specialitate, studii, cursuri de calificare sau perfectionare absolvite, din care sa reiasa posibilitatea ofertantului de a asigura indeplinirea contractului cu personal calificat
*Certificate de calificare sau specializare emise de producatorii echipamentelor medicale.
* Ofertantii au obligatia depunerii, in cadrul propunerii tehnice a declaratiei privind faptul ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
*Autorizatie ISCIR/CNCAN, acolo unde este cazul.
*Declaratie din care sa rezulte capacitatea ofertantului de asigura piese de schimb si consumabile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
* Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii pentru activitati de service si reparatii aparatura si dispozitive medicale- copie conforma cu originalul.
* Autorizatia de la producatorul aparatelor din care sa reiasa ca ofertantul poate efectua operatiunile de intretinere, service si reparatii numai pentru aparatele si dispozitivele din Caietul de Sarcini - in original sau copie legalizata.
Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului managementului calitatii (sa fie deja implementat)pentru operatorul economic participant ? certificat ISO 9001 sau echivalent - in copie (copie legalizata, in termen de valabilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2010 12:00
Locul: Amfiteatrul autoritatii contractante et 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Cutrea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel. 021/322.35.64, Fax: 021/322.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul pentru contestatie este de 10 zile conf art. 256.2 al 1 lit a din oug 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.U. Sf. Pantelimon Bucresti
Adresa postala: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021623, Romania, Tel. 021/255.40.90, Fax: 021/255.40.25
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 16:47