Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatii si intretinere a instalatiilor de incalzit si de alimentare cu apa din dotare D.R.D.P. Cluj (SDN 1-7)


Anunt de participare numarul 84357/12.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala Drumuri si Poduri Cluj (D.R.D.P. CLUJ) STR. DECEBAL NR. 128, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu ACHIZITII, Tel.0264-432434;432552 , 432415, In atentia: ing. Fodor AMBROZIE, Email: [email protected], Fax: 0264-432434;432552, 432.415, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, www.drdpcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparatii si intretinere a instalatiilor de incalzit si de alimentare cu apa din dotare D.R.D.P. Cluj (SDN 1-7)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locatiile: S.D.N. ALBA, S.D.N. BISTRITA, S.D.N. BAIA MARE, S.D.N. ORADEA, S.D.N. SATU-MARE, S.D.N. ZALAU S.D.N. CLUJ si DRDP CLUJ.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Servicii de reparatii si intretinere a instalatiilor de incalzit si de alimentare cu apa din dotare D.R.D.P. Cluj (SDN 1-7)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
50721000-5-Reconditionarea instalatiilor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I- SDN BISTITA =3 BUC.
LOT II- SDN ORADEA = 1 BUC.
LOT III-SDN ALBA = 4 BUC.
LOT IV-SDN SATU MARE= 1 BUC.
LOT V- SDN BAIA MARE = 2 BUC.
LOT VI - SDN ZALAU= 5 BUC.
LOT VII -SDN CLUJ si DRDP CLUJ-central = 7 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 88, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. pentru particip. pentru toatele loturile este de 886, 00 lei, Gar.de buna executie este: 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/Acord de subcontractare care sa va legaliza conform O.U.G.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant; Acorduri de asociere si subcontractanti.Angajament ferm legalizat notarial. Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat sau subcontractantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006; Declaratie privind eligibilitatea pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant; Certificat de inmatriculare;certificat / ORC;Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de D.G.F.P.C.F.S.(buget );Certificat privind plata impozitelor si taxele primarii;Certificat de inregistrare in scop de T.V.A. ; Certificat de inmatriculare ; certificat /ORC.Certificate emise de organisme din tara unde ofertantul este rezident. Prestatorul trebuie sa prezinte urmatoarele tipuri de autorizatii (valab.), eliberate de catre organele autorizate: Autorizatie pentru executarea lucrarilor de , ,SERVICE SI REPARARE, PUNERE IN FUNCTIUNE , MONTARE / INSTALARE, Autorizatie de proiectare a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale;Prestatorul trebuie sa fie autorizat ISCIR sau sa detina un contract cu o societate autorizata ISCIR, conform PT A1-2002, pentru efectuarea verificarii tehniceperiodice ISCIR respectiv sa detina autorizatie , ,VERIFICARI TEHNICE PERIODICE SI AUTORIZAREA FUNCTIONARIIaparatelor consumatoare de combustibili gazosi.Certificatele si autorizatii le trebuie sa fie valabile la data deschiderii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, sau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valabile la data deschiderii de la toate bancile cu care lucreaza ofertantul;
Bilantul contabil pe anul 2008, vizat si inregistrat la organele competente, unde : Profitul sa fie pozitiv .Caziere fiscale, certificari; sau echivalent;Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 zile si dovada resurselor finanaciare.Angajament ferm al unei persoane fizice sau juridice si documentele solicitate in formularul tip (daca este cazul)- legalizat notarial.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani: Valoarea minima: 177.200, 0 lei, reprezentand 41.835, 87 euro ( curs BNR 23.07.2009 ora 13:00, 1 euro=4, 2356 lei ) dintre care: Lot nr.I- SDN BISTRITA= 24.000 LEI, respectiv 5666, 30euro; Lot nr.II- SDN ORADEA= 10.000lei, respectiv 2361, 00euro; Lot nr.III- SDN ALBA=29.200lei, respectiv 6864, 00euro; Lot nr.IV-SDN SATU MARE = 9.000 lei, respectiv 2125, 00 euro;Lot nr.V-SDN BAIA MARE=16.000 lei, respectiv 3777, 50 euro; Lot nr. VI- SDN ZALAU=39.000 LEI, respectiv 9208, 00 euro, Lot nr.VII- SDN CLUJ si DRDP CLUJ-central = 50.000lei, respectiv 11804, 70 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta in executarea de lucrari similare;
- Informatii privind dotarea tehnica;
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate.
CERTIFICAT CONSTATATOR DIN PARTEA D.R.D.P. CLUJ din ultimii 2 ani pentru ofertantii care au desfasurat activitati similare pe raza D.R.D.P. CLUJ.Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2000; sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 / 2001 sau sistemul comunitar de management ecologic si Audit (EMAS); sau standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde Europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele Europene sau internationale privind certificarea sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.
Certificat ISO 18001/2001 privind implementarea si mentinerea unui sistem de instruire pe linie de securitate si sanatate in munca in conformitate cu Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, Normelor metodologice de aplicare aprobate prin H.G. nr. 1425/2006 si H.G. nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santiere temporare si mobile; sau
Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene;sau Declaratie pe proprie raspundere ca va lua toate masurile necesare pentru respectarea cerintelor de SSM pe santierele temporare si mobile si ca la intocmirea ofertelor a tinut cont de costurile acestei activitati.
O lista cu serviciile executate in ultimii 3 ani pentru ofertant, ofertanti asociati, subcontractant. Daca ofertantul, ofertantul asociat, subcontractantul, nu are vechime 3 ani, se va prezenta lista serviciilor prestate de la infiintare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a experientei similare totale pe toate loturile este 44.300, 0 lei, reprezentand 10.458, 97 euro.( curs BNR 23.07.2009, ora 13:00, 1euro= 4, 2356 lei), dintre care: Lot nr.I- SDN BISTRITA= 6.000 LEI, respectiv 1.416, 56 euro;Lot nr.II- SDN ORADEA= 2.500lei, respectiv 590, 24 euro;Lot nr.III- SDN ALBA=7.300 lei, respectiv 1.723, 50 euro;Lot nr.IV-SDN SATU MARE = 2.250 lei, respectiv 531, 21 euro;Lot nr.V-SDN BAIA MARE=4.000 lei, respectiv 944.38 euro;Lot nr. VI- SDN ZALAU=9.750, 0 LEI, respectiv 2.302, 00 euro, Lot nr.VII- SDN CLUJ si DRDP -CLUJ-central = 12.500 lei, respectiv 2.951, 30 euro; Nominalizarea responsabilului de contract 1 manager ; Nominalizarea responsabilului cu calitatea (echivalent) 1 persoana responsabila cu asigurarea calitatii; Situatia resurselor de care dispune ofertantul si a celor care se vor aloca pentru contractResurse tehnice1.Dovada pentru utilajele proprii ca sunt proprietate.2. Contracte (conventii) de inchiriere pentru echipamentele, instalatiile, mijloacele de transport care nu sunt proprietate;3. Atelier de reparatii sau Contract de prestari servicii, 4. Echipa mobila de interventie: dotare si incadrarea (personal calificat, autoturism, S.D.V -ca necesara, aparat de determinare a gazelor din instalatii de incalzit cu gaz.5. Personalului muncitor implicat in contract i se va asigura imbracaminte de lucru personalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2009 10:00
Locul: Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Cluj (D.R.D.P. CLUJ), Cluj-N, str. Decebal, nr. 128
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, observatori si max. cel mult 3 pers./ofertant si care vor prezenta imputernicirea si copie dupa C.I./B.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va pune la dispozitie gratuit, oricarui operator economic care a inaintat o solicitarea in acest sens (scrisoare de interes) un exemplar din Documentatia de Atribuire. Operatorii economici care au accesat Documentatia de atribuire de pe site-ul www.drdpcluj.ro sau Anuntul de Participare din SEAP de pe site-ul www.e-licitatie.ro si doresc sa participe la procedura vor transmite o Scrisoare de interes cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact. A. Conform art.11. alin. 4 / HG nr.925/2006 actualizata, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal , prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau alte asemenea se solicita Formular V si Anexa 1/ Form.V. B. Daca ofertantul nu uzeaza de dreptul prevazut la art.11, alin (4) /H.G. nr. 925/2006 modificata, va prezenta documentele prevazute la cap.V.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC).
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Str.Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264.59.38.66, Email: [email protected], Fax: 0264.59.38.66
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. - S.A. - DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI CLUJ (BIROUL JURIDIC)
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432434, Email: [email protected], Fax: 0264-432350
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2009 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer