Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatii si intretinere autovehicule


Anunt de participare numarul 121612/21.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Rutiera Romana
Adresa postala:  B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAI GHEORGHITOIU, Tel. 0720.077.560, In atentia:  CRISTIAN ZALUPCA, Email:  [email protected], Fax:  021.318.21.10, Adresa internet (URL):  arr, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparatii si intretinere autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La atelierele specializate ale prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 28 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 161, 290.32 si 945, 967.73RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de rapaparatii si intretinere a autovehiculelor pentru mentinerea in stare foarte buna de functionare a autoturismelor si autospecialelor de control din dotarea parcului auto al ARR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50111000-6 - Servicii de gestionare, de reparare si de intretinere a parcurilor de vehicule (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de reparatii si intretinere vor fi prestate in conformitate cu specificatiile caietului de sarcini, conform contractelor subsecvente acordului-cadru, care vor fi incheiate pe durata valabilitatii acestuiaPiesele de schimb, componentele, materialele si consumabilele vor fi livrate in baza necesarului rezultat in urma constatarilor ce se vor efectua in timpul reviziilor periodice si a reparatiilor necesare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 161, 290.32 si 945, 967.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - Lotul 1 ? 2.000 lei;Lotul 2 ? 1.500 lei; Lotul 3 ? 14.000 lei; Garantie de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind calitatea de participant la procedura2.Declaratii privind eligibilitatea3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta4.Certificat de atestare fiscala5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale6.Certificat de participare cu oferta independenta7.Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului8.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor contracte similare in ultimii 3 ani2.Autorizatie de functionare a ofertantului valabila la data deschiderii ofertelor3.Certificare/autorizare R.A.R. pentru servicii de inspectie tehnica periodica pentru tipul de autovehicule din lotul pentru care se depune oferta4.Certificare/autorizare R.A.R. pentru servicii de reparatii si intretinere autovehicule si utilaje pentru tipul de autovehicule din lotul pentru care se depune oferta5.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic6.Declaratie privind personalul specializat in servicii de reparatii si intretinere autovehicule7.Informatii privind subcontractantii8.Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2011 10:00
Locul: Sediul central al ARR din B-dul Dinicu Golescu nr.38, et.8, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legal imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Venituri proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Legislatie
Adresa postala:  Bd. Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.312.15.19, Email:  [email protected], Fax:  021.312.10.81, Adresa internet (URL):  www.arr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2011 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer