Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE LA STATIA DE EPURARE"


Anunt de participare (utilitati) numarul 113595/29.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala:  DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410202, Romania, Punct(e) de contact:  RADU CIURSAS, Tel. 0259-436934, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0259432576, Adresa internet (URL):  www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE PE ACTIUNI CU CAPITAL INTEGRAL DE STAT
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE LA STATIA DE EPURARE"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA. Statia de Epurare str. Sos Borsului km.5
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionare servicii de reparatii si intretinere la statia de Epurare pe loturi
Lotul 1. -?Unitatea de Biogaz? din cadrul Statiei de Epurare
Lotul 2. -"Cladirea gratarelor, Denisipator si Separatorul de grasimi? din cadrul Statiei de Epurare.Lotul 3. -"Statia de deshidratare? din cadrul Statiei de Epurare.
Lotul 4-"Decantoatele primare , Decantoarele secundare si Bazinele de aerare ? din cadrul Statiei de Epurare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50710000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice si mecanice de constructii (Rev.2)
45259100-8-Reparare si intretinere a statiilor de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr.1. "Unitatea de Biogaz" din cadrul Statiei de Epurare - Valoare estimata 258.000lei
Lotul nr.2. "Cladirea Gratarelor" din cadrul Statiei de Epurare - Valoare estimata86.000leiLotul nr.3. "Statia de Deshidratare" din cadrul statiei de Epurare - Valoare estimata 258.000lei
Lotul nr.4. "Decantoarele Primare" din cadrul Statiei de Epurare - Valoare estimata86.000lei
Valoarea estimata fara TVA: 688, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 6880lei: lotul1.-2580lei;lotul2.-860lei;lotul3.-2580lei;lotul4.-860lei si garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA, conf. Documentatiei de Atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii, se va legaliza acordul de asociere, dupa desemnarea firmei castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea Formular 12A;
-Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Declaratie pe proprie raspundere Formular 12B;
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? valabil la data deschiderii ofertelor;
-CUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generaleFormular nr. 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificarea sistemului calitatii ? certificat ISO 9001/2000 (sau echivalent) al firmei care oferteaza lucrarile de service
Experienta similara prin prezentarea Formularului nr.12E (un contract similar cu cel ofertat, respectiv la ofertarea pe toate loturile ofertantul va prezenta un contract similar de service si intretinere in Statia de Epurare, cu recomandarea beneficiarulu).
Declaratie din care sa rezulte ca are in dotare echipamentele necesare pentru executarea lucrarilor de service care face obiectul contractului
Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personalul de specialitate Formular 12I pentru efectuarea serviciului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2011 11:00
Locul: SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA str. Duiliu Zamfirescu nr.3, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal (cale de atac)
Adresa postala:  Str. Parcul Traian nr. 10., Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Tel. 0259/426881, Fax:  0259/415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut.contr.considerat nelegal, art.256^2/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala:  Str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, Compartiment Achizitii Publice, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410202, Romania, Tel. 0259/436934int137, Email:  [email protected], Fax:  0259/432576, Adresa internet (URL):  www.apaoradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2010 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer