Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE PENTRU AUTOSPECIALELE DE SUPRAVEGHERE(MSCV) A FRONTIEREI DIN DOTAREA POLITIEI DE FRONTIERA ROMINE


Anunt de participare numarul 49898/17.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Str. Razoare, nr.2-4, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Punct(e) de contact: TOMA BRUMUSESCU, Tel.3162598, 3182597 int. 19360, 19362, In atentia: d-lui Emanuel Petrescu, Email: [email protected], Fax: 3163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE PENTRU AUTOSPECIALELE DE SUPRAVEGHERE(MSCV) A FRONTIEREI DIN DOTAREA POLITIEI DE FRONTIERA ROMINE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: locul de serviciu al autospecialei de termoviziune MSCV(prezentat in anexa A la Caietul de sarcini).
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 13, 279, 750.99RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se va incheia minim un contract subsecvent pe anul 2008 , iar pentru urmatorii trei ani se vor incheia contracte in functie de alocarea fondurilor bugetare cu aceasta destinatie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se achizitioneaza servicii de reparatii si intretinere pentru 43 autospeciale termoviziune (MSCV).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50340000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului audiovizual si optic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de reparatii si intretinere pentru 43 autospeciale termoviziune (MSCV).
Valoarea estimata fara TVA: 13, 279, 750.99RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.pt.participare: 7.600RON, forma de constituire scris.de gar.bancara pt.participare;gar.de buna executie: 10% din val.fara T.V.A.a contr., forma de constituire scris.de gar. bancara de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl.priv. eligibilitatea;decl.priv.neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG nr.34/2006;adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta unde isi are sediul compania/sucursala sau echiv.prin care sa se faca dovada ca nu se afla sub incidenta legii 85/2006 priv.procedura insolventei cu modif.si complet.ult., certif.de atestare fiscala priv. oblig.de plata la bug.de stat, bug.asig.sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj(pentru op.eco.strainiun document considerat edificator din acest punct de vedere in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certif., caziere judiciare sau alte docum. echiv.emise de autorit.competente din tara respectiva din care sa rezulte ca nu are datorii restante la data eliberarii, valabil la data deschid.ofertelor, in original/in copie legaliz.;certif.priv. plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are datorii restante la data eliberarii, valabil la data deschid.ofertelor, in original sau in copie legalizata;cazier judiciar al companiei (pt. statele unde e aplicabil);imputernicire pentru persoana desemnata sa semneze oferta; certificat constatator (in original) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Cam.de Com.si Ind.nationala sau terit.;certif.de inreg.in copie legalizata;pt.ONGExtras de la Registrul Persoanelor Juridice sau docum. justif.;existenta in ob.de activ. al ofertantului a activ. de asistenta tehnica pentru echip.optoelectronice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va prezenta ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente;operatorii economici romani vor prezenta bilantul, in copie certificata conform cu originalul, de catre reprezentantul legal, prin semnatura si stampila institutiei, iar operatorii economici straini vor depune bilantul contabil in copie legalizata, insotit de o traducere autorizata in limba romana;de asemenea se va anexa si un document emis de o autoritate competenta, din care sa rezulte reglementarile legale cu privire la incheierea si depunerea bilantului in tara respectiva;in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei anuale de afaceri pentru ultimii 3 ani financiari finalizati a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare de 750.000 RON; ofertantul trebuie sa aiba un cont in lei, deschis la o banca din Romania.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fise privind experienta similara; echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii; standarde de asigurare a calitatii; resurse umane si structura managementului; personal cheie pentru indeplinirea contractului;informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; informatii privind subcontractantii / asociatii;ofertantul trebuie sa prezinte, in cadrul propunerii tehnice, Planul de control al calitatii, programul/planul de protectie a muncii si mediului care trebuie sa se conformeze cu prevederile legale in domeniu si cerintele caietului de sarcini.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a finalizat cu succes unul sau mai multe contracte in domeniul servicii de reparatii si intretinere, in ultimii 3 ani, cu participarea ofertantului la respectivul contract de minimum 200.000 RON; are cel putin 3 ani de experienta in indeplinirea cu succes a unor contracte cu obiect asemanator celui descris in Caietul de sarcini. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ;trebuie sa aiba cel putin o locatie service in Romania.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a se vedea punctul IV.2)din fisa de date
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: plata se face in numerar sau prin ordin de plata, in baza unei solicitari scrise din partea operatorului economic.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2008 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante mentionat la sectiunea I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant din partea fiecarui operator economic cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
termenul limita pentru solicitarea clarificarilor: 04.06.2008;cursul leu/euro ce se va avea in vedere la elaborarea ofertelor va fi cel comunicat de B.N.R. in data de: 04.06.2008;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: str. Razoare, nr.2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Tel.021-316.25.98, Fax: 021-316.35.11, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2008 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer