Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatii si intretinere pentru parcul autosanitare SAJ Iasi


Anunt de participare numarul 139918/25.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN IASI
Adresa postala: STR. PRIMAVERII 74, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700173, Romania, Punct(e) de contact: LAURA ALBU, Tel. +40 232208100, Email: [email protected], Fax: +40 232239260, Adresa internet (URL): www.ambulantaiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Servicii medicale de urgenta si transport medical
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparatii si intretinere pentru parcul autosanitareSAJ Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Service auto autorizat in orasul Iasi, sau in zona limitrofa
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 675, 000 si 1, 350, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cant. min. estim. pentru uncontract subsecv este de 1 buc, max de 25buc/Val.min.estim. este de 15000lei iar max.este de 375000lei;Lot2: Cant.min. estim. pentru uncontract subsecv este de 1 buc, max de 27buc/Val.min.6111lei iar val. max165000lei; Lot3: Cant.min. estim. pentru uncontract subsecv este de 1 buc, max de 17buc/Val.min.7941lei iar val. max135000lei; Se vorincheia.2contracte subsecv.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de reparatii autosanitare pentru parcul de autosanitare SAJ Iasi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Cant. min. estim. pentru uncontract subsecv este de 1 buc, max de 25buc/Val.min.estim. este de 15000lei iar max.este de 375000lei;Lot2: Cant.min. estim. pentru uncontract subsecv este de 1 buc, max de 27buc/Val.min.6111lei iar val. max165000lei; Lot3: Cant.min. estim. pentru uncontract subsecv este de 1 buc, max de 17buc/Val.min.7941lei iar val. max135000lei
2.Nivelul minim si maxim al volumului de servicii ce se poate achizitiona prin acordul cadru, impartit pe 3 loturi, astfel:
TIP AMBULANTA MARCA NUMAR AMBULANTE Valoare minimaValoare maxima
LOT 1MERCEDES 25Valoare estimataMin375.000Max750.000
LOT 2FIAT27Valoare estimataMin165.000Max330.000
LOT 3IVECO+ FORD +VW 17Valoare estimataMin135.000Max270.000
TOTALAUTOSANITARE69
Valoarea estimata fara TVA: intre 675, 000 si 1, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Potrivit art.43 indice(1) din OUG 34/2006, modificat prin Legea nr.279/2011;aceasta este obligatorie in toate cazurile, Garantia de participare pentru fiecare lot este specificata si in sectiunea "informatii suplimentare privind lotuile", in Anexa B si va fi constituita in functie de lotul sau loturile ofertate.Cuantumul garantiei de participare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer