Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatii si intretinere sistem de semnalizare


Anunt de participare numarul 132683/08.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic Reparatii-Achizitii Publice, Tel. +40 241601123, In atentia: Mihai Gheorghiade ? Director General Adjunct , Florin Chirila ? Sef Serviciul Tehnic Reparatii-Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
Altele: activitati portuare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparatii si intretinere sistem de semnalizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Porturile Constanta, Medgidia, Midia si Tomis
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistemul are in componenta 61 de geamanduri de diverse tipuri, 7 stalpi de semnalizare, releu de retranzlatie date si 1 statie centrala pentru monitorizarea sistemului inclusiv echipamente aferente. Serviciile constau in:
RT valabila pentru toate tipurile de geamanduri, stalpi de semnalizare si relee de retransmitere date;
RC1 valabila pentru toate geamandurile cu flotor-sistem de amarare - copr mort, tip A8L si GBP 1800
RC2 valabila pentru toate geamandurile elastice cu flotor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50246200-3 - Servicii de intretinere a geamandurilor (Rev.2)
34515100-1-Geamanduri de marcare (Rev.2)
34931500-7-Echipament pentru controlul traficului naval (Rev.2)
45316230-6-Instalare de echipament de semnalizare portuara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoare estimata fara TVA 1.080.000 euro
Valoarea estimata fara TVA: 1, 080, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: cuantum de 90.000 lei, echivalentul a 21.130 euro, instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau de asigurari sau ordin de plata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind : eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/ 2006, , calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 , incadrarea in categoria IMM (daca este cazul)
Certificat de atestare fiscala, Certificat privind impozitele si taxele locale, cazier fiscal, Certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii trei ani incheiati fiscal (2008, 2009, 2010) va fi cel putin egala cu 2.000.000 EURO.
Obligatii contractuale in desfasurare daca este cazulBilanturile contabile :31.12.2009; 31.12.2010 si contul de profit si pierderi
Cifra medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie echivalentul a 2.000.000 Euro, calculata ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri anuale la cursurile medii de schimb lei/euro valabile pentru anii 2008, 2009, 2010.
Lichiditate generala (active circulante/datorii curentex100)mai mare sau egal 100% pentru anii 2008, 2009, 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani, insotita de cel putin o certificare de buna executie pentru unul din cele mai importante servicii, Ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani, calcula?i panala data limita de depunere a ofertelor, a cel pu?in unui contract in valoare minima reprezentand echivalentul a 500.000 euro, prin raportare in lei/euro la cursul de schimbdin data semnarii Procesului Verbal de receptie, care a avut ca obiect prestarea de servicii similarecu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.
Recomandari din partea altor beneficiari/client.
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiInformatii privind personalul tehnic de specialitateOfertantul trebuie sa detina pe toata perioada de derulare a contractului minim: 1 macara plutitoare, 1 remorcher, 1 statie de scafandri, 1 automacara si 1 autotrailer, pe care le are in proprietate, sau inchiriate sau orice alta forma. Se vor prezenta documente justificative ( carti de identitate, contracte/precontracte de inchiriere, fise tehnice, etc.) .
Asigurarea cu personal calificat : Ofertantul va pune la dispozitie: numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, lista privind persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului, CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului ce face obiectul achizitieiprecum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului.
Informatii privind sustinere terti (daca este cazul)
Informatii privind subcontractantiiDocumente emise de organisme acreditate care confirma certificarea calitatii care sa includa activitatea Intretinere sisteme de semnalizare porturi si cai navigabile.
Documente emise de organism acreditate care confirma certificarea privind protectia mediului care sa includa activitatea Intretinere sisteme de semnalizare porturi si cai navigabile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Pozitia din Planul de achizitii pe anul 2011 - sect B , poz. 36
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S134-223254 din 15.07.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2012 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2012 11:00
Locul: Sediul CN APM SA Constanta, Incinta Port, Gara Maritima
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise si a copiei actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia este accesibila pe site-ul e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta, in conditiile OUG34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal (art. 256 (2))
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN APM SA Constanta, Serviciul Juridic si COntencios
Adresa postala: Incinta Port. gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241601671, Fax: +40 241619512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2012 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer