Licitatie Publica - SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE SUBANSAMBLE LOCOMOTIVE
Anunt de participare (utilitati) numarul 128051/05.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: EXPLOATAREALIVRARI CFU, Str. Ceferistului, nr.12, Loc. Motru, Jud. Gorj, Localitatea: MOTRU, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0758250687, In atentia: DIANA VINTURICI, Fax: 0253-410085, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE SUBANSAMBLE LOCOMOTIVE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: EXPLOATAREALIVRARI CFU,
Str. Ceferistului, nr.12, Loc. Motru, Jud. Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE SERVICII DE REPARARE A PIESELOR DE SCHIMB ALE LOCOMOTIVELOR AFLATE IN EXPLOATAREA EL CFU MOTRU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50220000-3 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transportul feroviar si pentru alte echipamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE SUBANSAMBLE LOCOMOTIVE pentru 39 Buc.
Valoarea estimata fara TVA: 149, 109RON
II.2.2) Optiuni
Da
Valoarea estimata contine suplimentarea cu max. 35%conf. HG 925/2006, Art.6(3)
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. part.1105 lei(1 % DIN VAL.ESTIM.FARA EVENT.SUPLIM. CU 35% CONF.HG 925/2006, Art.6(3, cont ELCFURO37RZBR0000060012480426 deschis la RAIFFEISEN BANK MOTRU, gar.de buna exec.-10% din pretul contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii - modalitati legale de plata in termen de 90 de zile de la data inregistrarii facturii la achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii mai multor ofertanti, asocierea va fi legalizata cu desemnarea unui lider fara obligatia formarii unei noi persoane juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate cf.art.180, 181 din OUG.34/2006, certificat inregistrare Reg.Comertului, Certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului de prestari servicii, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 , CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, Informatii generale, Lista prestari servicii pe ultimii 3 ani, Experienta similara- ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani, a cel putin un contract similar a carui valoare trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea serviciilor ce trebuie prestate , Recomandare, Resurse tehnice, Autorizatia de furnizor feroviar, Certificat de omologare tehnica feroviara pentru reparatii piese schimb locomotive , Certificarea sistemului calitatii sau faptul ca sunteti in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr. runde electronice: 1, durata runda =1 zi, Elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv de ofertare : pretulrespectiv (lei/serviciu), fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
21531
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2011 10:00
Locul: EXPLOATAREALIVRARI CFU, Str. Ceferistului, nr.12, Loc. Motru, Jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de analiza si evaluare si reprezentantii autorizati ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT LEGISLATIE EL CFU MOTRU
Adresa postala: Str. Ceferistului, nr.12, Loc. Motru, Jud. Gorj, Localitatea: MOTRU, Cod postal: 215200, Romania, Tel. 0758250687, Fax: 0253410085
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2011 14:19