Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de repartii si intretinere parc auto


Anunt de participare (utilitati) numarul 140977/06.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Oinacaru, Tel. +40 212007432, Email: [email protected], Fax: +40 212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de repartii si intretinere parc auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: punctul/punctele de lucru ale ofertantului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de repartii si intretinere parc auto
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112200-5 - Servicii de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere si reparatii autovehicule pentru 188 buc autovehicule, astfel: Lotul 1-Bucuresti=12 buc, Lotul 2- Alba-Iulia=10 buc, Lotul 3- Brasov=8 buc, Lotul 4- Targu Mures=5 buc, Lotul 5- Pitesti=11 buc, Lotul 6- Calarasi=7buc, Lotul7- Alexandria= 4buc, Lotul8- Ploiesti= 7buc, Lotul9- Oradea=5buc, Lotul 10- Bistrita=3buc, Lotul11- Cluj=10buc, Lotul12- Baia Mare=4buc, Lotul13-Braila=6buc, Lotul 14-Buzau=11buc, Lotul15-Constanta=10buc, Lotul16-Tulcea=2buc, Lotul17-Turnu Severin=13buc, Lotul18- Slatina=18buc, Lotul19-Bacau=7buc, Lotul20-Iasi=10buc, Lotul21-Suceava=11buc, Lotul22- Resita=3buc, Lotul23-Deva=5buc, Lotul24-Timisoara=6buc
Valoarea estimata fara TVA: 812, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare astfel: Lot1=1.036lei, Lot2=864lei, Lot3=691lei, Lot4=432lei, Lot5=950lei, Lot6=604lei, Lot7=345lei, Lot8=604lei, Lot9=432lei, Lot10=259lei, Lot11=864lei, Lot12=345lei, Lot13=518lei, Lot14=950lei, Lot15=864lei, Lot16=172lei, Lot17=1.123lei, Lot18=1.555lei, Lot19=604lei, Lot20=864lei, Lot21=950lei, Lot22=259lei, Lot23=432lei, Lot24=518lei.Cuantumul ce se retine cf.art.278^1 din OUG 34/2006: Lot18=777, 60lei, pentru celelalte loturi nu este cazul.Garantia de participare va fi valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica si pana la constituirea garantiei de buna executie a contractului. Garantia de participare se va constitui in contul autoritatii contractante (Cod IBAN: RO23 BPOS 8500 2717 790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta) Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; b) virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO23 BPOS 8500 2717790 ROL 02 deschis la BancPost a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea de atribuire a contractului. b) Garantia de buna executie se constituie respectand prevederilor art.90 alin.(1) - (3) din HG nr.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Data inceperii executarii contractului este data punerii la dispozitie de catre furnizor a garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Din O.U.G. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea FormularePersoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General - Ion Smeeianu, Director Executiv Directia Strategie si Dezvoltare - Alexandru Petrescu, Director Economic si Dezvoltare - Gabriela Mantu, Director Logistica - Gabriel Eugen Dumitru, Sef Departament Juridic - Alexe Rosita, Sef Birou Investitii si Suport ? Ileana Mincu, Sef Birou Achizitii si Administrativ - Robert Lorentz.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat(se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta).5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala (se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta).6.Certificat de cazier fiscal emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.-Formularul B1 din Sectiunea Formulare.8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.-Formularul B1a din Sectiunea FormulareNota: a) Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.b) Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor, ofertantul anexand documente justificative in acest sens.c) Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.d) Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documente care dovedesc forma de inregistrare: a)persoane fizice romane: - Certificat constatator-emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.- Document edificator care sa dovedeasca inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional-Autorizatie tehnica de reparatii auto emisa de R.A.R pentru revizia si reparatia autovehiculelor corespunzatoare marcilor din lotul/loturile pentru care se depune oferta si Autorizatie ITP emisa R.A.R. corespunzatoare marcilor din lotul/loturile pentru care se depune oferta.b)persoane fizice/juridice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident -documentele se vor prezenta cu traducerea autorizata in limba romana.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente - in copie cu mentiunea conform cu orginalul. Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
b) declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani. Se va completa si depune Formularul B2 din Sectiunea Formulare. Media cifrei de afaceri se calculeaza ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri anuale pentru ultimii trei ani, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR aferent anilor de referinta, dupa cum urmeaza: anul 2009- 1euro=4, 2373lei; anul 2010- 1 euro = 4, 2099lei, respectiv pt. anul 2011 - 1euro=4, 2379lei.
Nota: a) In cf. cu art.186 din OUG nr.34/2006 si art.11^1 din HG nr.925/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)." b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in cond. lit.a.
continuare Nota: Angajamentul ferm incheiat in forma autentica, in fata unui notar, va fi depus in original. Prin acesta sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantantului resursele financiare invocate. Angajamentul din partea sustinatorului trebuie sa contina cele solicitate in art. 11^1, alin (3) sau (4), dupa caz, din HG nr.925/2006, precum si prevederea ???????. (se completeaza cu denumirea sustinatorului) raspunde pentru prejudiciile cauzate CN Posta Romana SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva ?????? (se completeaza cu denumirea sustinatorului).?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. - - se va prezenta cel putin un document/ certificat prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, din cele enumerate in lista. Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea unui certificat/document, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care
beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul
economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din
partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o
declaratie a operatorului economic.
2.Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului
3.Declaratie pe propria raspundere referitoare echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
4.Declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Procedura nr. 77/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2013 11:00
Locul: Sediul CN Posta Romana SA din Bucuresti, Bd-ul Dacia, nr. 140, sect. 2, cod postal 020065
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, pe un lot, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori totale egale, castigatorul va fi cel cu tariful pentru ora tehnologica de mecanica cel mai scazut; in cazul in care si tarifele pentru ora tehnologica de mecanica sunt egale, se va solicita ofertantilor respectivi, pentru departajare, prezentarea in plic inchis a unei noi propuneri financiare. In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In situatia in care egalitatea persista, comisia de evaluare va proceda la solicitarea prezentarii in plic inchis a unei noi propuneri financiare pana la diferentierea ofertantilor. a) documentatia de atribuire se poate obtine accesand SEAP (www.e-licitatie.ro), prin descarcarea fisierelor electronice din cadrul sectiunii "Documente si clarificari? din anuntul de participare; b) orice clarificare transmisa de autoritatea contractanta din initiativa proprie sau la solicitarea operatorilor economici interesati a depune o oferta poate fi obtinuta in conditiile mentionate la punctul a).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Posta Romana SA - Departament Juridic
Adresa postala: Bd. Dacia, nr. 140, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2012 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer