Licitatie Publica - Servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor la obiectivul de investitii Centura de ocolire Craiova- varianta Sud DN56 - DN55 - DN6
Anunt de participare numarul 125018/01.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor la obiectivul de investitii Centura de ocolire Craiova- varianta Sud DN56 - DN55 - DN6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: Suprafetele de terenuri aflate pe traseul Centurii de ocolire Craiova - varianta Sud DN56 - DN55 - DN6, respectiv pe raza localitatilor Carcea, Malu Mare si Podari din judetul Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor la obiectivul de investitii Centura de ocolire Craiova- varianta Sud DN56 - DN55 - DN6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79100000-5 - Servicii juridice (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
79419000-4-Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform proiectului de exproprieri realizat la nivel de SF pentru obiectivul de investitii ?Centura de ocolire Craiova ? varianta Sud DN56 ? DN55 ? DN6?, numarul de imobile ce trebuie expropriate este de 447 imobile.
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
-posib major pr contr, cf.ar 122 lit.j din OUG 34/2006; -derul se va real in f de fondurile fin aloc
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
300 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 18.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la bugetul statului pentru cheltuieli de investitii (Lista obiectivelor de investitii)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind neincadr in prev art.180 din cadrul OUG 34/2006 ? Formularul 3; Cazier judiciar pt administratori si pt persoana imput. (unde este cazul) ce semneaza decl referit la art. 180 si 181 valabile la data desch ofertelor; Cazier judiciar si fiscal al op. ec valabile la data desch ofertelor; Decl privind neincadr in prev art.181 din cadrul OUG 34/2006 ? Formularul 4; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale la 31.05.11 si certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat la 31.05.11 valabile la data desch ofertelor; Decl priv capacit de exercitare a activ profesionale ? Formularul 5; Certificat de inregistrare CUI emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei ; Pentru societatile de avocatura - Decizia de infiintare a formei de organizare profesionala in care isi desfasoara activitatea, emisa de Baroul al carui membru este Avocatul ofertant; Pentru societatile de cadastru ? Certificat de autorizare emis de ANCPI ?clasa I-a -
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe anii 2010, 2009, 2008, semnata de catre reprezentantul legal - Formularul 6; Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an. Bilanturile contabile aferente anilor 2010, 2009 si 2008, solicitate in cadrul acestui alineat din cadrul fisei de date a documentatiei de atribuire, se pot inlocui: - in cazul cabinetelor individuale de avocatura, cu Declaratia 200 privind veniturile realizate in anii 2010, 2009 si 2008, vizate si inregistrate de Organele competente, - in cazul societatilor civile de avocati Declaratia 204 privind veniturile realizate in anii 2010, 2009 si 2008 vizate si inregistrate de Organele competente;Scrisoare de bonitate din partea a cel putin unei banci cu care lucreaza ofertantul, emisa cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010.) trebuie sa fie in valoare de minim 1.800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere luna in care are loc prezenta procedura) ? Formularul 9; Prin"servicii similare" se intelege prestarea obligatoriu a urmatoarelor tipuri de servicii: servicii juridice (consultanta si reprezentare), servicii de topografie si cadastru, servicii de evaluare imobile; Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii ? Formularul 11; Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani 2010, 2009, 2008 ? Formularul 12; Lista personalului cheie ? Formularul 13; Curriculum Vitaepentru fiecare expert cheie propus ? Formularul 14; Copii conforme cu originalul dupa diplomele obtinute / atestatelor / autorizarilormentionate in Curriculum Vitae; Copii ale actelor de identitate (carte de identitate/buletin de identitate/ pasaport); ?Declaratie de exclusivitate si disponibilitate? pentru fiecare expert cheie propus ? Formularul 15; Decizia de Admitere in Barou- pentru persoanele nominalizate ca avocat 1, 2, 3 si 4; Documente doveditoare din care sa reiasa faptul ca detine asigurare profesionala pentru persoanele nominalizate ca avocat 1, 2, 3 si 4; Certificatul de autorizare ANCPI grupa D si A , pentru persoanele autorizate de ANCPI/OCPI 1, 2; Legitimatia ANEVAR vizata pentru anul in curs, din care sa rezulte ca este apt sa efectueze evaluari proprietati imobiliare - pentru persoana nominalizata caevaluator proprietati imobiliare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a finalizat sau are in derulare in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere luna in care are loc prezenta procedura) cel putin un contract de prestari servicii similare pentru fiecare categorie de servicii in parte. Plafonul valoric aferent experientei similare este de minim 900.000 lei fara TVA. In acest sens se vor prezenta: -copia contractului (lor) respectiv(e), semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea «conform cu originalul»; - certificat privind experienta prestatorului - Formularul 30;Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune cel putin de urmatoarele persoane de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului: -AVOCAT 1 (minim 1 persoana) cerinte: Sa detina calitatea de Avocat definitiv si sa prezinte cel putin 5 ani experienta in activitatea juridica; -AVOCAT 2, 3 si4 (minim 3 persoane) Cerinte: Sa detina calitatea de Avocat definitiv si sa prezinte cel putin 3 ani experienta in activitatea juridica; -PERSOANE AUTORIZATE DE ANCPI/OCPI 1, 2 (minim 2 persoane); Cerinte: absolvent studii specilaitatea Topografie/Cadastru/Geodezie; -EVALUATOR PROPRIETATI IMOBILIARE (minim 1 persoana)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S94-154215 din 17.05.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2011 10:30
Locul: Sediul DRDP Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP(daca procedura este verificata cf OUG 30/2006)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI - Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr.5, sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191688, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/instantaContact.aspx?idinstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel. 0251/408.768, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2011 16:18