Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - «Servicii de ?retinere, reparatii si furnizare piese auto pentru autovehiculele din dotare la ANIF RA Sucursala Teritoriala Dobrogea»


Anunt de participare numarul 100502/19.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia:  Ref. Luminita Cracea, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dobrogea
Adresa postala:  str. Zburatorului nr.4, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900419, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0241654010, 0241641999, In atentia:  ing. Maria BALAMACI, Email:  [email protected], Fax:  0241656498
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dobrogea
Adresa postala:  str. Zburatorului nr.4, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900419, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0241654010, 0241641999, In atentia:  ing. Maria BALAMACI, Email:  [email protected], Fax:  0241656498
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dobrogea
Adresa postala:  str. Zburatorului nr.4, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900419, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0241654010, 0241641999, In atentia:  ing. Maria BALAMACI, Email:  [email protected], Fax:  0241656498
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
«Servicii de ?retinere, reparatii si furnizare piese auto pentru autovehiculele dindotare la ANIF RA Sucursala Teritoriala Dobrogea»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul Sucursalei Teritoriale Dobrogea, Unitatea de Administrare Tulcea, Unitatea de Administrare Constanta Nord, Unitatea de Administrare Constanta Sud
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe, piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
34300000-0-Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din d.a.
Valoarea estimata fara TVA: 240, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 2.400 lei; garantia de buna executie este in cuantum de: 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligibilitatea, Decl.priv.ne?adrarea ?prev.art.181 din OUG 34/2006, Cert.de atest.fiscala ANAF pt.pers.juridice priv.?epl.oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Soc.care au inlesniri la plata (reesalonari), vor prezenta reesalonarea si Ordinele de plata lunare cu care s-au facut platile scadente p? la 30.04.2010. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale.Pt.persoane juridice/fizice rom?: Certif.Const.emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?a Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, Certif.de ?egistrare emis de Oficiul Registrului Comertului - Documente care dovedesc o forma de ?egistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, Se vor prez.toate certificatele si formularele solicitate ?fisa de date a achizitiei si care trebuie sa fie emise de organele similare din tara respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 240.000 lei, respectiv sau 57.437 euro pentru 1 euro = 4, 1785 lei la data de 13.05.2010 (curs BNR); Bilantul contabil la 31.12.2010 vizat de organele competente ?domeniu si balanta de verificare la data de 30.04.2010; Info.priv.sit.financ.pentru anii 2008 si 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii ?ultimii 3 ani;Fisa / fise de informatii privind experienta similara.Orice fisa referitoare la un contract ?heiat cu un beneficiar / client trebuie sa fie ?otita de copia contractului, a actelor aditionale respective si de recomandarea din partea beneficiarului / clientului respectiv. Se va prezenta: Procesul Verbal la terminarea serviciilor sau P.V. de receptie finala.
?cheierea si ?eplinirea ?ultimii 3 ani a cel mult 3 (trei) contracte a carui valoare sa fie minim 120.000 lei (fara TVA), respectiv 28.718 euro, pentru 1 euro = 4, 1785 lei la data de 13.05.2010 (curs BNR), realizate prin executarea unor servicii de natura celor licitate.Recomandari din partea altor beneficiari(minim 3);Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Prezentarea dosarului privind sistemul propriu de conducere si asigurarea calitatii serviciilor, sau ISO 9001 sau echivalent; Se va prezenta dovada colaborarii cu o societate care are Certificarea pentru I.T.P. de la Registrul Auto Rom?Toate piesele si uleiurile sa aiba certificare RAR.Declaratie privind partile din contract care sunt ?eplinite de subcontractant si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Pretul unitar al pieselor auto solicitate ?Caietul de sarcini
20%
Descriere:
3.
Timpul de raspuns ?ore de la semnalarea defectiunii
10%
Descriere:
4.
Tariful pentru tractarea masinii –Lei/Km
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2010 10:00
Locul: ANIF RA – Sucursala Teritoriala Dobrogea, Constanta, str. Zburatorului nr. 4, jud.Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii ?uterniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Tel. 021-332 28 16, Fax:  021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer