Licitatie Publica - Servicii de revitalizare , uscare si regenerare izolatie trafo 190 MVA 242/15,75 KV TB2 CHE Retezat - la locul de montaj
Anunt de participare numarul 30209/30.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala pentru Reparatii si Servicii Hidroserv Hateg S.A.
Adresa postala: str. Progresului, nr. 38 bis., jud. Hunedoara, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Vintan, Tel.0254777220, Email: [email protected], Fax: 0254777221, Adresa internet (URL): www.hidroservhateg.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Filiala de Servicii si Reparatii
Activitate (activitati)
Altele: Servicii energetice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de revitalizare , uscare si regenerare izolatie trafo 190 MVA 242/15, 75 KV TB2 CHE Retezat - la locul de montaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CHE Retezat - la locul de montaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de revitalizare , uscare si regenerare izolatie trafo 190 MVA 242/15, 75 KV TB2 CHE Retezat - la locul de montaj - una bucata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a transformatoarelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de revitalizare , uscare si regenerare izolatie trafo 190 MVA 242/15, 75 KV TB2 CHE Retezat - la locul de montaj - una bucata
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara de participare - 20000 lei fara TVA, scrisoare de garantie bancara de buna executie - 100000 lei fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
dupa caz, operatorii economici pot incheia acorduri de asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)formular A - Declaratie de eligibilitate
b)formular B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
c)Certificat de atestare fiscala prin care se atesta ca operatorul ofertant nu are datorii la bugetul consolidat
d)Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului pentru operatorii economici ofertanti - din romania
e)Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare pentru operatorii economici persoane fizice/juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Bilantul contabil pe ultimii 3 ani.
b.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a. un contract cu obiect similar in valoare minim egala cu oferta prezentata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;b) o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;c) informatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;d) informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;e) o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;f) daca este cazul, informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii;g) informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;h) informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.i) prezentarea acreditarilor prevazute de legislatia in vigoare pentru tehnologia care urmeaza a se utiliza, pentru operatorul economic ofertant cat si pentru tehnologul care a intocmit-o ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a. un contract cu obiect similar pentru un transformator de nivelul puterii si tensiunilor celui din achizitia in derulare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in cont RO76RNCB0169018339380001 deschis la BCR Hateg
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2007 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante: Hateg, str.Progresului, nr. 38 bis., jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1.membrii comisiei de evaluare;2.reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: str. 1 Decembrie , nr. 35, Localitatea: Deva, Cod postal: 330025, Romania, Tel.0254211574, Email: [email protected], Fax: 0254216333
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Solutionarea contestatiilor se face in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act considerat nelegal. Depunerea contestatii: lo CNSC sau la instanta de judecata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Filiala Pentru Reparatii si Servicii Hidroserv Hateg SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Progresului, nr. 38 bis., jud. Hunedoara, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Tel.0254777220, Email: [email protected], Fax: 0254777221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2007 13:32