Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de revitalizare, uscare si regenerare a izolatiei complexe hartie-ulei a transformatorului de 190MVA, 242/15.75KV TB2, CHE Retezat


Anunt de participare numarul 50763/24.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala pentru Reparatii si Servicii Hidroserv Hateg S.A.
Adresa postala: str. Progresului, nr. 38 bis., Hateg, jud. Hunedoara, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Punct(e) de contact: Stefoni Gabriela, Tel.0254777220, Email: [email protected], Fax: 0254777221, Adresa internet (URL): www.hidroservhateg.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Filiala pentru Reparatii si Servicii
Activitate (activitati)
Altele: servicii hidroenergetice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de revitalizare, uscare si regenerare a izolatiei complexe hartie-ulei a transformatorului de 190MVA, 242/15.75KV TB2, CHE Retezat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CHE Retezat- la locul de montaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de revitalizare, uscare si regenerare a izolatiei complexe a transformatorului de 190MVA, 242/15.75KV CHE Retezat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a transformatoarelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
una bucata
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
65 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare =15000 leiScrisoare de garantie bancara de buna executie= 5% din valoatrea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
dupa caz, operatorii economici pot incheia acorduri de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare: Certificat de atestare fiscala prin care se atesta ca operatorul ofertant nu are datorii la bugetul consolidat
Certificat constatator emis de ORC. Documente care dovedesc o forma de inregistrare pentru operatorii economici.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil pe ultimii 3 ani
2. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (nu mai putin de 2500000 )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Autorizatia de functionare conform prevederilor legale in vigoare.
b) Acreditare de la ANRE, CNTEE Transelectrica si/sau Hidroelectrica pentru executia de lucrari de reparatii la transformatoare de putere din exploatare.
c). Lista principalelor servicii similare in expertizari de transformatoare de puteresi evaluarea duratei de viatarestante a transformatorului de putere din exploatare .
d) informatii referitoare la personalul tehnic de specialitatede caredispune .
e) informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personaluluide conducere, precum siale persoanelorresponsabile pentru indeplinireacontractului de servicii
h) informatii referitoarela utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispuneoperatorul economicpentru indeplinireacorespunzatoare acontractului de servicii
i) Numele persoanei responsabile cuderularea contractului
j) Numele specialistului in domeniu, recunoscutpentru astfel de lucrari, care va coordona expertizarea starii tehnice momentane a transformatorului si care va elabora si semna raportul tehnic de expertiza, in calitate de expert tehnic.
k) Numele persoanei responsabile cu elaborarea tehnologiei (tehnologul ) si a responsabilului tehnic cu executia- certificat.
l) informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
m) Lista materialelor si componentelornecesare tratarii izolatiei transformatorului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contract la care s-a aplicat si procesul de regenerare a izolatiei cu schimbatori de ioni, zeoliti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in cont RO76RNCB0169018339380001 BCR Hateg
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
6luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2008 12:00
Locul: SC Hidroserv Hateg SA, str Progresului, nr 38 bis, Hateg, jud HD, tel 0254 777220, fax 0254 777221
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1. membrii comisiei de evaluare2. reprezentntii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, str Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104642, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Hidroserv Hateg SA
Adresa postala: str. Progresului, nr 38 bis, Hateg, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Tel.0254 777220, Email: [email protected], Fax: 0254 777221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2008 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer