Licitatie Publica - Servicii de revizie, reparare si intretinere a automobilelor
Anunt de participare numarul 63149/05.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Timis
Adresa postala: Take Ionescu nr.46, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300043, Romania, Punct(e) de contact: Eros Adalbert Stefan, Tel.0256 402221, Email: [email protected], Fax: 0256 490677
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de revizie, reparare si intretinere a automobilelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului de servicii.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 124, 442RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de revizie, reparare si intretinere a automobilelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
vALOAREA TOTALA A SERVICIILOR ESTE DE MINIM 1000 LEI SI MAXIM 148086 LEI CU TVA SI ESTE IN FUNCTIE DE NECESITATILE AUTORITATII CONTRACTANTE
Valoarea estimata fara TVA: 124, 442RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare, se solicita doar garanatie de buna executie in cuatum de 5% din valoarea contractului fara TVA, care va fi constituita conform legii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORM ART.44 SI 45 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Conform prevederilor art. 180-183 din OUG 34/2006, certificat constatator emis de Registrul Comertului/altele echivalente in care sa fie mentionat sediul si obiectul de activitate in concordanta cu serviciile solicitate.
- autorizatia tehnica inregistrata la registrul auto Roman, cu valabilitate pe anul 2008 pentru auto la care se solicita servis
-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
- declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
- complectarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora(numai daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- pentru calificare minim 3 angajati)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 3 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise depusa la sediul autoritatii contractante cu dovada achitarii sumei de 3 lei la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2008 11:30
Locul: Inspectoratul de Politie al Judetului Timis, str. Take Ionescu, nr. 44-46, Timisoara, jud. Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.021/3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timisoara
Adresa postala: str. Piata Tepes Voda, nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300505, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI TIMIS - COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STR. Take Ionescu, nr.44-46, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300043, Romania, Tel.0256/402107
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2008 13:52