Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de REVIZIE RULARE + REVIZIE INTERMEDIARA A FRANEI (RR+RIF) PENTRU VAGOANELE DE TIP UALS


Anunt de participare (utilitati) numarul 133639/02.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice al Sucursalei Feldioara, Tel. +40 268265137, In atentia: Andra Barau, Email: [email protected], Fax: +40 268265445, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA
Adresa postala: Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Andra BARAU, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA
Adresa postala: Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Andra BARAU, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA
Adresa postala: Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Andra BARAU, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ? autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de REVIZIE RULARE + REVIZIE INTERMEDIARA A FRANEI (RR+RIF) PENTRU VAGOANELE DE TIP UALS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A.,
str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov,
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 137, 933.15RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 43.972, 16 lei, fara TVA pt an 2012;65.107, 05 lei, fara TVA pt an 2013;28.853, 94 lei, fara TVA pt an 2014.Pe parcursul fiecarei per. de atribuire a contractelor subsecvente si ori de cate ori intentioneaza sa achizitioneze serviciile care fac obiectul acordului-cadru, aut. contractanta va solicita, in cf cu art 69 din HG 925/2006, op. ec. cu care aceasta a incheiatacordul cadru sa depuna o noua oferta
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de REVIZIE RULARE + REVIZIE INTERMEDIARA A FRANEI (RR+RIF) PENTRU VAGOANELE DE TIP UALS conform celor mentionate in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A. Revizie rulare+revizie intermediara a franei (RR+RIF), numar de vagoane
2012: min 21, max 26
2013: min 30, max 38
2014: min 6, max 12
B. Piese de schimb conform celor mentionate in Caietul de SarciniFrecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 43.972, 16 lei, fara TVA pentru anul 2012; 65.107, 05 lei, fara TVA pentru anul 2013; 28.853, 94 lei, fara TVA pentru anul 2014.
Valoarea estimata fara TVA: 137, 933.15RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare solicitata este in cuantum de 1379.00 lei., valabilitatea acesteiafiind de 90 zile Garantia de participare solicitata este in cuantum de 1379.00 lei., garantia acesteia fiind de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare) ? in original .b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR ? Brasov ? in copie certificatac) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, localitatea Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 รท 12:30 ? in copie.- Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 2781 din OUG nr.34/2006, respectiv suma de 1379.00 lei. Garantia de buna executie va fi constitutita de catre prestator, in cuantum de 5% din valoarea contractului, stabilitain conformitate cu art 89 alin (2) din HG 925/2006 si va fi constituita in conformitate cu art 90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse, respectiv fonduri provenite din valorificarea productiei proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitate ? in original
- Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC 6 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt persoanele cenominalizate pe site-ul oficial al CNU SAla adresa http: //www.cnu.ro/Conducere*aID_110-pagina
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul C 7 din Sectiunea Formulare ? in original - Ofertantul va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente ? in copie certificata - Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor;
- Ofertantul va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in copie certificata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia de furnizor feroviar vizata de catre AFER si aflata in termenul de valabilitate pentru efectuarea serviciilor ofertate
Agrementul tehnic feroviar vizat de catre AFER si aflat in termenul de valabilitate pentru efectuarea serviciilor ofertate
Ofertantul va completa Formularul C4 din Sectiunea Formulare - Declaratie referitoare la dotarile tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea serviciilor ofertate
Informatii privind subcontractantii: ? Ofertatul va completa Formularul C5 din Sectiunea Formulare - Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? in original.In cazul in care contractul sau parti din acesta nu va/vor fi subcontractat(e), ofertantul va inscrie sintagma ?Nu este cazul? in cadrul randului 1 al coloanei ?Denumire /nume subcontractanti din tabelul acestui formular si va bara toate celelalte rubrici ale respectivului tabel.
? Ofertantul va prezenta certificatul care atesta ca detine implementarea unui sistem de management al calitatii conform standarduluiSR: EN ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
90%
90
Descriere: ? Pret total? = 26 x Pret revizie rulare (RR) / vagon + 26 x Pret revizie intermediara a franei (RIF) / va-gon + Pret componente / lucrari
2.
Termen garantie revizie rulare (RR)
5%
5
Descriere: Pentru ?Termen garantie revizie rulare (RR)?, oferta cu termenul de garantie maxim, (GRRM), va primi punctajul P2 = 5, 0 puncte, Pentru ?Termen garantie revizie rulare (RR)?, ofertele cu alt termen de garantie mai mic, (GRRm), vor primi punctajul P2, astfel: P2=(GRRm/GRRM) x 5, 0, Nota: ?Termen garantie revizie rulare (RR)? care se va lua in calcul va fi de minim 6 luni, ofertele cu termenul de garantie revizie rulare (RR) mai mic de 6 luni vor fi conside-rate neconforme
3.
Termen garantie revizie intermediara a franei (RIF)
5%
5
Descriere: Pentru ?Termen garantie revizie intermediara a franei (RIF)?, oferta cu termenul de garantie maxim, (GRIFM), va primi punctajul P3 = 5, 0 puncte. Pentru ?Termen garantie revizie intermediara a franei (RIF)?, ofertele cu alt termen de garantie mai mic, (GRIFm), vor primi punctajul P3, astfel: P3=(GRIFm/GRIFM) x 5, 0, Nota: Factorul ?Termen garantie revizie intermediara a franei (RIF)?, care se va lua in calcul va fi: ?minim 3 luni?;ofertele cu termenul de garantie revizie intermediara a franei (RIF) mai mic de 3 luni vor fi considerate neconforme.
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
Pondere componenta tehnica: 10 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2012 12:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.06.2012
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A. In cazul in care, dupa accesarea in SEAP propunerilor financiare, autoritatea contractanta constata cadoua sau mai multe oferte au obtinut acelasi punctaj, aceasta va face departajarea dupa cum urmeaza: a)in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj va fi declarata castigatoare oferta care, in cadrul punctajului referitor la criteriul ? pretul total? (total - 90 puncte) va prezenta cel mai mare numar de punte;b) in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj si dupa analiza efectuata conform punctuluia), autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, clarificari prin intermediul SEAP, iar acestiavor incarca electronic documentele aferente propunerii financiare care va contine o noua oferta de pret.B. Pe parcursul fiecarei per. de atribuire a contractelor subsecvente si ori de cate ori intentioneaza sa achizitioneze serviciile care fac obiectul acordului-cadru, autoritatea contractanta va solicita, in cf cu art 69 din HG 925/2006, op. ec. cu care aceasta a incheiatacordul cadru sa depuna o noua oferta care va contine: a)Pret total = n vag(cf solic aut contractante) x Pret revizie rulare (RR) / vagon + n vag(cf solic aut contractante) x Pret revizie intermediara a franei (RIF) / vagon + Pret componente / lucrari; b)Termen garantie revizie rulare (RR) acordat; c)Termen garantie revizie intermediara a franei (RIF). In urma ofertelor depuse autoritatea contractanta va aplica criteriul de atribuire ce a stat la baza prezentei documentatii si va stabili oferta castigatoare(respectiv oferta ce a primit punctajul maxim)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2012 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer