Licitatie Publica - Servicii de REVIZIE RULARE + REVIZIE INTERMEDIARA A FRANEI (RR+RIF) PENTRU VAGOANELE DE TIP UALS
Valoarea Contractului:
137.933 RON
Castigatorul Licitatiei: CARMENSIMI GRUP SRL
137.933 RON
Castigatorul Licitatiei: CARMENSIMI GRUP SRL
Anunt de atribuire numarul 133639/25.04.2012
Informatii anunt de participare asociat 123862
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice al Sucursalei Feldioara, Tel. +40 268265137, In atentia: Andra Barau, Email: [email protected], Fax: +40 268265445, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de REVIZIE RULARE + REVIZIE INTERMEDIARA A FRANEI (RR+RIF) PENTRU VAGOANELE DE TIP UALS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A.,
str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov,
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de REVIZIE RULARE + REVIZIE INTERMEDIARA A FRANEI (RR+RIF) PENTRU VAGOANELE DE TIP UALS conform celor mentionate in Caietul de sarcini
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
137, 933.15RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 1749 Denumirea: REVIZIE RULARE+REVIZIE INTERMEDIARA A FRANEI
V.1) Data atribuirii contractului 24.04.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CARMENSIMI GRUP SRL
Adresa postala: STR.INDUSTRIEI, NR.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100514, Romania, Tel. 0244572777, Email: [email protected], Fax: 0244572777, Adresa internet (URL): WWW.CARMENSIMI.RO
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 137933.15 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 137933.15 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
A. In cazul in care, dupa accesarea in SEAP propunerilor financiare, autoritatea contractanta constata cadoua sau mai multe oferte au obtinut acelasi punctaj, aceasta va face departajarea dupa cum urmeaza: a)in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj va fi declarata castigatoare oferta care, in cadrul punctajului referitor la criteriul ? pretul total? (total - 90 puncte) va prezenta cel mai mare numar de punte;b) in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj si dupa analiza efectuata conform punctuluia), autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, clarificari prin intermediul SEAP, iar acestiavor incarca electronic documentele aferente propunerii financiare care va contine o noua oferta de pret.B. Pe parcursul fiecarei per. de atribuire a contractelor subsecvente si ori de cate ori intentioneaza sa achizitioneze serviciile care fac obiectul acordului-cadru, autoritatea contractanta va solicita, in cf cu art 69 din HG 925/2006, op. ec. cu care aceasta a incheiatacordul cadru sa depuna o noua oferta care va contine: a)Pret total = n vag(cf solic aut contractante) x Pret revizie rulare (RR) / vagon + n vag(cf solic aut contractante) x Pret revizie intermediara a franei (RIF) / vagon + Pret componente / lucrari; b)Termen garantie revizie rulare (RR) acordat; c)Termen garantie revizie intermediara a franei (RIF). In urma ofertelor depuse autoritatea contractanta va aplica criteriul de atribuire ce a stat la baza prezentei documentatii si va stabili oferta castigatoare(respectiv oferta ce a primit punctajul maxim)
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2012 11:34