Licitatie Publica - "Servicii de revizie tehnica intermediara tip RTI2, inlocuire roti monobloc uzate sau defecte, inlocuire osii ax uzate sau defecte, inlocuire discuri de frana uzate sau defecte la osiile montate, la vagoane cuseta seria 4070?
Anunt de participare (utilitati) numarul 144163/07.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: GEORGETA MANOLE, Tel. +40 0213192428, In atentia: Sef Serviciu Proceduri Achizitii Produse, Servicii, Lucrari, Email: [email protected], Fax: +40 0213192428, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Servicii de revizie tehnica intermediara tip RTI2, inlocuire roti monobloc uzate sau defecte, inlocuire osii ax uzate sau defecte, inlocuire discuri de frana uzate sau defecte la osiile montate, la vagoane cuseta seria 4070?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 49, 420 si 1, 844, 920RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia pe o perioada de 6 luni, iar celelalte contracte subsecvente vor fi incheiate la un interval estimativ de 3 luni. Valoarea estimata minima a primului contract subsecvent este de 49.420 lei fara TVA, iar valoarea estimata maxima a primului contract subsecvent 790.680 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Servicii de revizie tehnica intermediara tip RTI2, inlocuire roti monobloc uzate sau defecte, inlocuire osii ax uzate sau defecte, inlocuire discuri de frana uzate sau defecte la osiile montate, la vagoane cuseta seria 4070?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
"Servicii de revizie tehnica intermediara tip RTI2, inlocuire roti monobloc uzate sau defecte, inlocuire osii ax uzate sau defecte, inlocuire discuri de frana uzate sau defecte la osiile montate, la vagoane cuseta seria 4070?1.Servicii de revizie tehnica intermediara tip RTI2 la vagoane cuseta seria 4070-pentru primul contract subsecvent: minim 1 serviciu - maxim 6 servicii-pentru acordul cadru: minim 1 serviciu - maxim 14 servicii2.Servicii de inlocuire roti monobloc uzate sau defecte la vagoane cuseta seria 4070 (1 serviciu = inlocuire 2 roti)-pentru primul contract subsecvent: minim 1 serviciu - maxim 24 servicii-pentru acordul cadru: minim 1 serviciu - maxim 56 servicii3.Servicii de inlocuire osii ax uzate sau defecte la vagoane cuseta seria 4070(1 serviciu = inlocuire 1 osie ax)-pentru primul contract subsecvent: minim 1 serviciu - maxim 24 servicii-pentru acordul cadru: minim 1 serviciu - maxim 56 servicii4.Servicii de inlocuire discuri de frana uzate sau defecte la osiile montate, la vagoane cuseta seria 4070 (1 serviciu = inlocuire 1 disc frana)-pentru primul contract subsecvent: minim 1 serviciu - maxim 48 servicii
-pentru acordul cadru: minim 1 serviciu - maxim 112 servicii
Valoarea estimata fara TVA: intre 49, 420 si 1, 844, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul la 31.12.2011, insotit de confirmarea depunerii acestuia
Modalitatea de indeplinire
In copie
Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Curs mediu anual lei/euro :2010 1 euro = 4, 2099; 2011 1 euro = 4, 2379; 2012 1 euro = 4, 4560.
Modalitatea de indeplinire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Declaratia pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Operatorul economic sa declare ca poate dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea acordului cadru de servicii. In acest sens, va prezenta "Lista continand SDV-urile, echipamentele si standurile de care dispune operatorul" -avizate metrologic si atestate AFER conform OMT 410/26.07.1999, specifice tipului de vagon (corespunzatoare cu dotarile vagonului) si serviciului ce urmeaza a fi prestat;
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratie a candidatului in original
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. Operatorul economic sa faca referire la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratie a candidatului in original
Declaratie privind partea din acordul cadru pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratie a candidatului in original
Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent la prestatorul de servicii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune in copie, valabil la data limita de depunere a candidaturilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 76/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2013 11:00
Locul: Sediul SNTFC CFR Calatori SA, Bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. 4, Sala de Consiliu, sect. 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Perioada de valabilitate a ofertelor 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Orice oferta valabila pentru o perioada mai mica decat cea precizata in prezenta fisa de date achizitiei va fi respinsa ca fiind neconforma. Numarul de operatori economici preconizat este 3. Numarul de operatori economici preconizat nu este limitativ.Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi invitati la etapa de negociere. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor Note: a)Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita candidatilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade.b)candidatul are obligatia de a comunica Autoritatii Contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei. c) candidatul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.-Limba de redactare a candidaturilor si a propunerilor tehnice si financiare-Romana.Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.-In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, in conformitate cu prevederile art. 278 1*) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului cadru, suma aferenta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC "CFR Calatori" SA
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010876, Romania, Tel. +40 213199528/122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2013 12:18