Licitatie Publica - Servicii de revizie tehnica ?tip RTG si servicii de reparatie, remedieri, reconditionare, inlocuire piese de schimb si subansamble, materii prime si materiale, instalatii si echipamente din dotarea vagoanelor de calatori modernizate seriile 1983 si 2083-
Anunt de participare (utilitati) numarul 133541/02.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta MANOLE, Tel. +40 0732671661, In atentia: Sef Serviciu Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0213192428, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de revizie tehnica ?tip RTG si servicii de reparatie, remedieri, reconditionare, inlocuire piese de schimb si subansamble, materii prime si materiale, instalatii si echipamente din dotarea vagoanelor de calatori modernizate seriile 1983 si 2083- din parcul SNTFC CFR Calatori SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul societatii prestatoare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 84, 358 si 29, 640, 833RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract sucsecvent se va incheia pt o perioada de 3 luni; urmand ca celelalte contracte subsecvente sa se incheie la interval estimativ de 3 luni; val. estimata a primului contract subs. minim 84358 lei, maxim 9843473lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de Servicii de revizie tehnica?tip RTG si servicii de reparatie, remedieri, reconditionare, inlocuire piese de schimb si subansamble, materii prime si materiale, instalatii si echipamente din dotarea vagoanelor de calatori modernizate seriile 1983 si 2083- din parcul SNTFC CFR Calatori SA impartite pe 3 loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Servicii de revizie tehnica? tip RTG seriile 1983 _ 2083
minim 1 serviciu vagon seriile1983 si 2083 ? maxim 59 servicii vagoane seriile1983 si 2083Lot 2: Servicii de reparatie, remedieri, reconditionare, inlocuire piese de schimb si subansamble, materii prime si materiale, instalatii si echipamentedin dotarea vagoanelor seriile 1983 _ 2083
minim 1 serviciu ? maxim 28674 servicii.Lot 3: Servicii de inlocuire a osiilor ax si coroana, butuc, discuri de frana, uzate sau defecte*minim 1 serviciu de inlocuire osie ? ax, coroana, butuc si disc de frana ? maxim 944 servicii deinlocuire osie ? ax, coroana, butuc si disc de frana*Inlocuirea osiilor-ax si discurilor de frana uzate contine inlocuirea osiei ? ax propriu-zise, a butucului discului de frana si a coroanei discului de frana.
Valoarea estimata fara TVA: intre 84, 358 si 29, 640, 833RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.
2.- candidatii persoane juridice romane - Autorizatie de Furnizor Feroviar eliberata de AFER, valabila la data limita de depunere a candidaturilor - candidatii persoane juridice straine - certificate sau alte documente echivalente emise de organisme abilitate in acest sens in tara de origine a candidatului, valabila la data limita de depunere a candidaturilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010
informatii generale privind cifra medie de afaceri globala;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Se vor anexa recomandari.
Declaratia pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
Declaratie privind partea din acordul cadru pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent la prestatorul de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
8/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 13:00
Locul: Sediul SNTFC CFR Calatori SA, Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, et. 4, sala consiliu, sect. 1, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Perioada de valab.a candid.60 zile de la termenul limita de dep. a candidaturii. Orice candidatura valab. pt o perioada mai mica decat cea precizata in prezenta fisa de date achizitiei va fi respinsa ca fiind neconforma. Note: a.AC are dreptul de a solicita candidatilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelung.acestei perioade.b.candidatul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valab.a candid. c.candidatul care nu este de acord cu prelung perioadei de valab a ofertei se considera ca si-a retras candidatura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.-Lb de redactare a candid si a prop.teh.si financ.-Romana-Toate certific si doc emise in alta lb. decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.-In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, in conformitate cu prevederile art. 2781*) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului cadru, urmatoarele sume: Lotul 1 - 7871, 6490 lei;Lot 2 - 8742, 3422 lei;Lot 3 - 8932, 5759 lei.Anexam la Documentatia de atribuire -anexa C-cantitate lot 2 Acord cadru si anexa D-cantitate lot 2 contract subsecvent.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: Bd Dinicu Golescu, nr 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel. +40 0213199528-122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 09:10