Licitatie Publica - SERVICII DE REVIZII INTRETINERE SI REPARARE ELECTROCOMPRESOARE ELICOIDALE TIP GA 250 SI SSR 250
Anunt de participare (utilitati) numarul 145603/06.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str.Timisoara, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL APM, Tel. +40 254541460, In atentia: d-nei VERA SCHULER, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.snh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: str.TIMISOARA, nr. 2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA SNH-SA, Tel. +40 0254541460, In atentia: DIRECTIEI COMERCIALA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE REVIZII INTRETINERE SI REPARARE ELECTROCOMPRESOARE ELICOIDALE TIP GA 250 SI SSR 250
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SUCURSALELE SNH-SA BENEFICIARE
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE REVIZII INTRETINERE SI REPARARE ELECTROCOMPRESOARE ELICOIDALETIP GA250SI TIP SSR250 : revizii planificate la 4000h, la 8000h, la peste 24.000 ore de functionare)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531300-9 - Servicii de reparare si de intretinere a compresoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE ELECTROCOMPRESOARE ELICOIDALE GA 250Minim :8revizii periodice la 4000 ore , 5 revizii periodice la 8000 ore , 1 revizie generala la peste 24.000 h, 25 OMC
Maxim :12 revizii periodice la 4000 ore , 13 revizii periodice la 8000 ore , 3 revizie generala la peste 24.000 h, 71 OMC.
LOT II SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE ELECTROCOMPRESOARE ELICOIDALE SSR 250
Minim :0 revizii periodice la 4000 ore, 3 revizii periodice la 8000 ore , 0 revizii generale la peste 24.000 h, 32 OMC
Maxim :7 revizii periodice la 4000 ore , 3 revizii periodice la 8000 ore , 0 revizie generala la peste 24.000 h, 62 OMC.
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013 (functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilei suplimentari.Cuantumul garantiei de participare si nivelurile impuse pt. cerintele de calificare se vor raporta la valoarea minima a intervalului (ce nu cuprinde suplimentari).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pt. suplimentarea cantitatii de servicii, in conditia existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: intre 373, 186 si 879, 707RON
II.2.2) Optiuni
Da
se aplica prevederile art. 6, alin 3, din HG 925/2006.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare :2% din valoarea estimata minima a intervalului pe fiecare lot (valoarea estimata pana la 31.12.2013, fara TVA).Cuantumul garantiei de participare aferent loturilor este prevazut in informatii despre loturi. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitate de constituire: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006.CONTUL DE GARANTII DESCHIS DE AUTORITATEA CONTRCATANTA la BCR Filiala Petrosani: RO10RNCB0165130761980003. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor Garantia de participare se va returna de a.c. conf. prevederilor art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278.1, alin 4, din OUG 34/2006, cu modific. si completarile ulterioare.Pentru IMM-uri : Ofertantii care dovedesc ca indeplininesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratia conform anexei nr.1 sau nr.2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de participare. garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; 2) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante, in situatia prevazuta la art. 91 din HG 925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Pentru IMM-uri : Ofertantii care dovedesc ca indeplininesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratia conform anexei nr.1 sau nr.2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie. Plata prioritar prin compensare cu energie electrica si numai in limita posibilitatilor prin OP. Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conf. cu art. 5 (3) din Ordinul nr. 509 al ANRMAP, toate documentele din cap. III.2.1. a) ce sunt intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in originalCerinta nr. 1: Declaratia privind eligibilitatea-ofertantul si tertul sustinator (daca este cazul) vor prezenta Formularul 1.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din OUG 34 / 2006-ofertantul si tertul sustinator (daca este cazul) vor prezentaFormularul 2Obs. Autoritatea contractanta nu va exclude din procedura ofertantii care se afla in situatia prevazuta in art. 181, lit. cCerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1, din OUG 34 / 2006 -ofertantul, subcontractantii si tertul sustinator (daca este cazul) vor prezenta Formularul 3.Obs. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. ing. DRAGOI NICOLAE - DIRECTOR GENERAL
2. ec. POPESCU VERGINICA - DIRECTOR ECONOMIC
3. ing. GHEORGHE EMIL-INGINER SEF PRODUCTIE4. ing. POP LAVENICA-DIRECTOR RESURSE UMANE5. ing. SUCIU ADRIAN - DIRECTOR COMERCIAL, 6. ing.DREGHICI ALIN - ING. SEF EL.MEC
7. ing. PETRESCU GABRIEL - ING SEF SSM-, 8. ing. CILTAN ADRIAN ? sef serviciu APM
9. ec. BLAJAN IONELA ? sef Serviciu FITSSA
10. ing. CHIUZAN COSMIN ? sef serviciu SSM
11. ec. SORECAU ANISOARA - sef serviciu RESURSE12. ing. TESLICI FLORIN - sef serviciu METMI
13. ing. GAVRILESCU MARIUS - sef serviciu Tehnic Productie14.jr. BALINT ILEANA -sef serviciu LCJ-, Cerinta nr. 4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul va prezenta Formular 4Cerinta nr. 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ofertantul va prezenta Formular 5 Cerinta nr. 1: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?- informatiile cuprinse in in certificatul ORC vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor- din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.06.2012 sau la data de 31.12.2012
Modalitatea de indeplinire
ofertantul va prezenta bilantul contabil la data de 30.06.2012/31.12.2012 in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta bilantul contabil, acesta va prezenta orice alt document edificator care reflecta o imagine fidela a situatiei sale economico-financiare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Acord de asociere (in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna)
Modalitatea de indeplinire
1.Ofertantul va prezenta Formular 6. Fiecare dintre asociati vor prezenta cerintele solicitate la III.2.1a), III.2.1b), In acest caz, oferta tehnica si oferta financiara vor fi semnate de toti asociatii.
2. lista cuprinzand subcontractantii (numai daca este cazul)
Modalitatea de indeplinire
2.Ofertantul va prezenta formularul 7. in cazul in care oferta sa vafi desemnata castigatoare, operatorul economic are obligatia dea prezenta la incheierea contractului de achizitie publica, contractul incheiat cu subcontractantul/subcontractantii nominalizati in oferta. Contractul prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si va constitui anexa la contractul de achizitie publica.
Cerinta nr. 1Certificat privind implementarea simentinerea unui sistem de management alcalitatii, emis de un organism de certificare notificat, in conf. cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
ofertantul va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul?? , documentul ce atesta certificarea sistemului de management al calitatii, in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2013 10:00
Locul: sediul SNH SA, str.TIMISOARA, nr. 2 , Localitatea: PETROSANI , Cod postal: 332015 , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru fiecare lot, evaluarea ofertelor consta in compararea tarifului totalla valoarea fara TVA, calculat pt. fiecare oferta admisibila in parte si intocmirea in ordine crescatoare a valorilor respective a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare a fiecarui lot.Pentru fiecare lot, in vederea departajarii ofertelor admisibile, se va aplica urmatoarea formula: Ttotal =70%x Toperatii+20% x TG + 10% x TOMCUnde: 70% - ponderea operatiilor planificate la o revizie de 4000, 8000 ore de functionare20 % - ponderea operatiilor planificate la o revizie de peste 24.000 ore de functionare10% - ponderea operatiilor neplanificateToperatii =T1+ T2, UNDET1- totalul tarifelor (lei/operatii) ? pentru operatiile planificate la o revizie de 4000 ore, T2- totalul tarifelor (lei/operatii) ? pentru operatiile planificate la o revizie de 8000 ore, TG- totalul tarifelor (lei/operatii) ? pentru operatiile planificate la o revizie de peste 24.000 ore, TOMC ? tariful lei/OMC, pentru operatiile neplanificate.In cazul in care pentru doua sau mai multe oferte admisibile ale unui lot, in urma aplicarii algoritmului de calcul se obtine acelasi T total cel mai scazut, va fi declarat castigator ofertantul care a ofertat T operatii cel mai scazut (intrucat are cea mai mare pondere).In cazul in care pentru doua sau mai multe oferte admisibile ale unui lot, in urma aplicarii algoritmului de calcul se obtine acelasi T total cel mai scazut si acelasi T operatiicel mai scazut, autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti- care au indeplinit criteriile de calificare solicitate pentru lotul respectiv -o noua oferta financiara in plic inchis (in sensul scaderii propunerii financiare initiale pentru Toperatii). Solicitarea se va face prin adresa scrisa in care se va specifica si data si locul stabilit pentru deschiderea acestora.2. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2, in conformitate cu art. 11 alin. (4) HG 925/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care se confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. ( Formularul B)3. Pt vizualizarea DA incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art. 256, indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL LEGISLATIE JURIDIC
Adresa postala: STR. TIMISOARA, NR. 2 , ,Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 0254506100, Fax: +40 0254541460
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2013 18:13