Licitatie Publica - Servicii de revizii, intretinere,reparatii si inspectii tehnice periodice pentru autovehicule
Anunt de participare numarul 144131/06.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT PENTRU CONTROLUL IN TRANSPORTUL RUTIER
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucuresti, intrare poarta G, parter, Registratura ISCTR. Atentie! A nu se confunda cu Registratura Ministerului Transporturilor, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: CHRISTIAN BRUNO ZALUPCA, Tel. +40 756141499, Email: [email protected], Fax: +40 213116680, Adresa internet (URL): www.isctr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica pentru controlul in transportul rutier
Activitate (activitati)
Altele: controlul in transportul rutier
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de revizii, intretinere, reparatii si inspectii tehnice periodice pentru autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 41 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 335, 595 si 2, 067, 025RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente cu valabilitate de maxim 12 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de revizii , reparatii si inspectii tehnice periodice cu manopera, piese de schimb, subansamble si consumabile aferente pentru autoturisme marca OPEL aflate in garantie extinsa de 4 ani siautospeciale marca CITROEN aflate in garantie extinsa de 6 ani din dotarea I.S.C.T.R.Tarifele unitare ale inspectiilor tehnice periodice, orelor manopera ale reviziilor si reparatiilor si preturile pieselor de schimb, subansamblelor si consumabilelor si tarifele tractarilor aferente acordului -cadru vor fi cele declarate in oferta financiara si nu vor fi modificate pe parcursul derularii intregului acord-cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr.1- AUTOTURISME OPEL ( OPEL ASTRA CLASIC III CARAVAN ? 42 buc si OPEL INSIGNIA ? 3 buc ) an fabricatie 2013 ( in garantie extinsa ) - 45 bucatiCantitate estimata ITP: minim 45ITP? 45 ITP;Cantitate estimata ore manopera: minim 975 ore ? maxim 6.725 oreValoarea estimata Lotul 1 intre 196.625 RON si 1.204.275 RON
Valoarea estimata minima a unui contract subsecvent este de 31.325 RON iar valoarea estimata maxima a unui contract subsecvent este de449.750 RON.Lotul nr.2 - AUTOSPECIALE CITROEN JUMPER FURGON L3H2an fabricatie 2013 ( in garantie extinsa) - 20 bucatiCantitate estimata ITP: minim 60ITP? maxim 60 ITP;Cantitate estimata ore manopera: minim 566 ore ? maxim 4.370 oreValoarea estimata Lotul 2 intre 138.970 RON si862.750 RON
Valoarea estimata minima a unui contract subsecvent este de 23.820 RON iar valoarea estimata maxima a unui contract subsecvent este de321.500 RON.Cantitatile minime si maxime ale pieselor de schimb, subansamblelor si consumabilelor si distantelor pentru tractare se regasesec in formularele 10 si 10 bis.
Valoarea estimata fara TVA: intre 335, 595 si 2, 067, 025RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei: - Lotul 1:24.000 lei.- Lotul 2:17.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare pentru toate loturile - 90 de zile si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO38TREZ7015005XXX013386 Trezoreriasector 1, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei. Ofertantul care solicita reducerea garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor. In cazul contestatiilor, se vor respecta prevederile art. 278ยน din OUG nr.34/2006.In situatia in care garantia de participare se va constitui in valuta, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul lei/valuta comunicat deBanca Centrala Europeana (www.ecb.eu), avand ca data de referinta 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cuantum de 5% din valoarea fara TVA aferenta contractului subsecvent. Se va constitui pana la semnarea contractului subsecvent in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006 in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) Instrumentul de garantare trebuie prezentat in original, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante, obiectul contractului de achizitie publica, valabilitatea pentru care a fost constituita, parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire a contractului de prestari sevicii sunt:
Inspector de stat Sef ?Gabriel Adrian STEFANESCU,
Director Directia Achizitii Publice si Administrativ ?Valeru RADUCA, Sef Serviciul Financiar Contabilitate ? Petruta MANOLE
Sef Serviciul Administrativ ? Radu BOBOS
Sef Serviciul Achizitii Publice ?Mihai GHEORGHITOIU
Expert Serviciul Achizitii Publice ? Christian ZALUPCA
Consilier Juridic Serviciul Achizitii Publice ? Stefan ENECerinta nr. 4
Declaratii privind calitatea de participant la procedura
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatia deschisa cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 - Formularul nr. 5 Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
a) Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, si se va depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori. In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in cazul in care s-a prezentat , ,copie conform cu originalul?.
Cerinta nr. 2
Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident
Cerinta nr. 3
Autorizatia tehnica emisa de Registrului Auto Roman, clasa I , II si IV, din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat pentru activitatile de revizii si reparatii prevazute in caietul de sarcinicorespunzatoare marcilorautovehiculelor din lotul pentru care depune oferta. Autorizatia trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 4
Autorizatia emisa de Registrului Auto Roman din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat pentru serviciile de inspectie tenica periodica prevazute in caietul de sarcini . Autorizatia trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani .
Se va completa Formularul nr. 6. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 6. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor prestari de servicii in domeniul achizitiei efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii, se confirma prin prezentarea a cel putin un document/contract/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Documentele pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina.
Se va completa Formularul nr. 7
Ofertantul trebuie sa detina minim o unitate service in unul din judete, pentru fiecare grupa de judete in parte astfel :
LOTUL 1 - GRUPE JUDETE
a) BRASOV, COVASNA, HARGHITA;
b) CLUJ, SALAJ, BISTRITA- NASAUD, MURES, ALBA;
c) BIHOR, MARAMURES, SATU-MARE;d) DOLJ, MEHEDINTI, OLT;
e) CONSTANTA, TULCEA;
f) GALATI, BRAILA;
g) IASI, BOTOSANI, SUCEAVA;
h) TIMISOARA, ARAD, CARAS-SEVERIN, HUNEDOARA;
i) BACAU, PIATRA-NEAMT, VASLUI, VRANCEA;
j) VALCEA, SIBIU, ARGES, GORJ;
k) BUCURESTI, IALOMITA, TELEORMAN, DAMBOVITA, BUZAU, CALARASI, GIURGIU, PRAHOVA, ILFOV;LOTUL 2 - GRUPE JUDETE
a) BRASOV, COVASNA, HARGHITA;
b) CLUJ, SALAJ, BISTRITA- NASAUD, MURES, ALBA, BIHOR, MARAMURES, SATU-MARE;c) DOLJ, MEHEDINTI, OLT;
d) CONSTANTA, TULCEA;
e) IASI, BOTOSANI, SUCEAVA;
f) TIMISOARA, ARAD, CARAS-SEVERIN, HUNEDOARA;
g) BACAU, PIATRA-NEAMT, VASLUI, VRANCEA, GALATI, BRAILA;
h) VALCEA, SIBIU, ARGES, GORJ;
i) BUCURESTI, IALOMITA, TELEORMAN, DAMBOVITA, BUZAU, CALARASI, GIURGIU, PRAHOVA, ILFOV;
Se vor prezenta documente din care sa rezulte locatia unitatii service in unul din judete, pentru fiecare grupa de judete in partesi care trebuie sa indeplineasca toate cerintele caietului de sarcini pentru marca/marcile de autovehicule aferente lotului/loturilor pentru care se depune oferta astfel:
LOTUL 1 - GRUPE JUDETE
a)BRASOV, COVASNA, HARGHITA;
b)CLUJ, SALAJ, BISTRITA- NASAUD, MURES, ALBA;
c)BIHOR, MARAMURES, SATU-MARE;d)DOLJ, MEHEDINTI, OLT;
e)CONSTANTA, TULCEA;
f)GALATI, BRAILA;
g)IASI, BOTOSANI, SUCEAVA;
h)TIMISOARA, ARAD, CARAS-SEVERIN, HUNEDOARA;
i)BACAU, PIATRA-NEAMT, VASLUI, VRANCEA;
j)VALCEA, SIBIU, ARGES, GORJ;
k)BUCURESTI, IALOMITA, TELEORMAN, DAMBOVITA, BUZAU, CALARASI, GIURGIU, PRAHOVA, ILFOV;
LOTUL 2 - GRUPE JUDETE
a)BRASOV, COVASNA, HARGHITA;
b)CLUJ, SALAJ, BISTRITA- NASAUD, MURES, ALBA, BIHOR, MARAMURES, SATU-MARE;c)DOLJ, MEHEDINTI, OLT;
d)CONSTANTA, TULCEA;
e)IASI, BOTOSANI, SUCEAVA;
f)TIMISOARA, ARAD, CARAS-SEVERIN, HUNEDOARA;
g)BACAU, PIATRA-NEAMT, VASLUI, VRANCEA, GALATI, BRAILA;
h)VALCEA, SIBIU, ARGES, GORJ;
i)BUCURESTI, IALOMITA, TELEORMAN, DAMBOVITA, BUZAU, CALARASI, GIURGIU, PRAHOVA, ILFOV;
Informatii privind subcontractantii-
Se va prezenta Formularul nr. 13.
Subcontractantii au obligatia de a prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 7Se vor prezenta documente din care sa rezulte locatia unitatii service in unul din judete, pentru fiecare grupa de judete in partesi care trebuie sa indeplineasca toate cerintele caietului de sarcini pentru marca/marcile de autovehicule aferente lotului/loturilor pentru care se depune oferta astfel: LOTUL 1 - GRUPE JUDETEa) BRASOV, COVASNA, HARGHITA;b) CLUJ, SALAJ, BISTRITA- NASAUD, MURES, ALBA;c) BIHOR, MARAMURES, SATU-MARE;d) DOLJ, MEHEDINTI, OLT;e) CONSTANTA, TULCEA;f) GALATI, BRAILA;g) IASI, BOTOSANI, SUCEAVA;h) TIMISOARA, ARAD, CARAS-SEVERIN, HUNEDOARA;i) BACAU, PIATRA-NEAMT, VASLUI, VRANCEA;j) VALCEA, SIBIU, ARGES, GORJ;k) BUCURESTI, IALOMITA, TELEORMAN, DAMBOVITA, BUZAU, CALARASI, GIURGIU, PRAHOVA, ILFOV;LOTUL 2 - GRUPE JUDETEa) BRASOV, COVASNA, HARGHITA;b) CLUJ, SALAJ, BISTRITA- NASAUD, MURES, ALBA, BIHOR, MARAMURES, SATU-MARE;c) DOLJ, MEHEDINTI, OLT;d) CONSTANTA, TULCEA;e) IASI, BOTOSANI, SUCEAVA;f) TIMISOARA, ARAD, CARAS-SEVERIN, HUNEDOARA;g) BACAU, PIATRA-NEAMT, VASLUI, VRANCEA, GALATI, BRAILA;h) VALCEA, SIBIU, ARGES, GORJ;i) BUCURESTI, IALOMITA, TELEORMAN, DAMBOVITA, BUZAU, CALARASI, GIURGIU, PRAHOVA, ILFOV;Se va prezenta Formularul nr. 13.Subcontractantii au obligatia de a prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2013 12:00
Locul: Sediul Autoritatii din Bd. Dinicu Golescu, Nr. 38, Sector 1. Bucuresti. Poarta G
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1 In cazul in care in urma clasamentului stabilit conform criteriului de atribuire ?oferta cu pretul cel mai scazut?, se constata existenta a doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, clasate pe locul I (respectiv cu pretul cel mai scazut), pentru departajare, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica ofertantul castigator are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, care vor constitui anexa la contract. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE STAT PENTRU CONTROLUL IN TRANSPORTUL RUTIER
Adresa postala: bld. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 374930814, Email: [email protected], Fax: +40 213116680, Adresa internet (URL): www.isctr.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2013 11:49