Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de revizii, intretinere,reparatii si inspectii tehnice pentru autovehicule


Anunt de intentie numarul 26207/26.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT PENTRU CONTROLUL IN TRANSPORTUL RUTIER
Adresa postala: bld. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: CHRISTIAN BRUNO ZALUPCA, Tel. +40 756141499, Email: [email protected], Fax: +021 3116680, Adresa internet (URL): www.isctr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica pentru controlul in transportul rutier
Activitate (activitati)
Altele: controlul in transportul rutier
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Servicii de revizii, intretinere, reparatii si inspectii tehnice pentru autovehicule
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : la atelierele specializate ale prestatorului.
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 591, 960 si 3, 728, 430RON
Servicii de revizii , reparatii si inspectii tehnice periodice cu piesele de schimb, subansamble si consumabile aferentepentru autovehiculele din dotarea I.S.C.T.R.
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Tarifele unitare ale inspectiilor tehnice periodice, orelor manopera ale reviziilor si reparatiilor si preturile pieselor de schimb, subansamblelor si consumabilelor si tarifele tractarilor aferente acordului -cadru vor fi cele declarate in oferta financiara si nu vor fi modificate pe parcursul derularii intregului acord-cadru.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Cerinte de calificare: 1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/20063.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/20064.Declaratii privind calitatea de participant la procedura5.Certificat de participare la licitatia deschisa cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010B) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale1. Certificatul constatatoremis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.3.Autorizatia tehnica emisa de Registrului Auto Roman, clasa I , II si IV.4.Autorizatia emisa de Registrului Auto Roman din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat pentru serviciile de inspectie tenica periodica prevazute in caietul de sarcini.B) Capacitatea economica si financiara1.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani .C) Capacitatea tehnica si/sau profesionala1. Lista a principalelor prestari de servicii in domeniul achizitiei efectuate in ultimii 3 ani.2. Ofertantul trebuie sa detina minim o unitate service in fiecare judet al tarii.3. Informatii privind subcontractantiiCriteriul de atribuire: pretul cel mai scazut
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2013 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer