Licitatie Publica - Servicii de revizii si reparatii la utilajele aflate sub supravegherea ISCIR din subunitatile RTFC CONSTANTA
Anunt de participare (utilitati) numarul 88301/08.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC CONSTANTA, Aleea albastrelelor nr.10, Localitatea: Constanta, Cod postal: RO13863453, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel.0241673993, 0372736914, In atentia: Constantinescu Lucian, Email: [email protected], Fax: 0241673993, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de revizii si reparatii la utilajele aflate sub supravegherea ISCIR din subunitatile RTFC CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Revizia de Vagoane Constanta, Revizia de Vagoane Mangalia, Post Revizie Fetesti, Pel Tulcea, Statia Slobozia Veche, Statia Calarasi sud
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de revizii si reparatii la utilajele aflate sub supraveghere ISCIR din subunitatile RTFC Constanta
Contractul se incheie pe o perioada de 6 luni, cu posibilitatea prelungirii pe inca 6 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.2)
50514200-3-Servicii de reparare si de intretinere a rezervoarelor (Rev.2)
71631100-1-Servicii de inspectie a utilajelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Loc de prestare a serviciului : Revizia de Vagoane Constanta, Revizia de Vagoane Mangalia, Post Revizie Fetesti, Pel Tulcea, Statia Slobozia Veche, Statia Calarasi sud
Contractul se incheie pe o perioada de 6 luni, cu posibilitatea prelungirii pe inca 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 57, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 800 lei, valabila pana la data de 22.12.2009
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
perioada de prestare a serviciilor: 6 luni cu posibilitatea prelungirii pe inca 6 luniinterventiile se efectuaza pe baza de comandatermen de plata: 30 zile de la emiterea facturiimodalitati de plata: OP;Nu se acorda plata in avans pentru serviciile contractate
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
elegibilitate, prevederi art.181, certificat fiscal - bugetul de stat , certificat privind plata taxelor locale, cazier fiscal, certificat ORC. Candidaturile Operatorilor economici care figureaza cu datorii restante catre bugetul local sau bugetul de stat vor fi respinse
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2008, cifra medie de afaceri egala sau mai mare decat 200.000 lei, CIP, CRB.Ofertantul nu trebuie sa figureze in evidentele de plati si credite restante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista servicii similare( 1 = 15000 lei sau 3 = 25000 lei) insotite de copii dupa contracte si procese verbale, declaratii privind : personalul de specialitate, studii, efective medii ale personalului angajat , utilaje; subcontractanti; protectia muncii.
Autorizatie ISCIR pentru servicii de intretinere si reparatii utilaje
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
843/263/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2009 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2009 11:00
Locul: Sediul RTFC CONSTANTA, Aleea Albastrelelor , nr.10, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se poate descarca de pe www.e-licitaite.roDurata contractului este de 6 luni ( de la atribuirea contractului) cu posibilitatea prelungirii contractului pe inca 6 luni, valoarea estimata de 57000 ron fiind pentru o perioada de 12 luni
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 02131004642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Krikor Zambaccian, nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Tel.0241616003, Fax: 0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile de la data luari la cunostinta de catre contestator despre actul pe care in considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RTFC CONSTANTA - Oficiul Juridic
Adresa postala: Aleea Albastrelelor, nr.10, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Tel.0241673993, Fax: 0241673993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2009 14:27